Öğleden sonra ağır yemeklerden uzak durun ben acıkınca böyle salatalık yiyorum açlık kesinlikle uyutmuyor ilk aylar muzdan yana sıkıntı yoktu hep yedim sonlara doğru o da yaktı. Uyumak için yatağa girmeyin, yatakta telefona da bakmayın hafif akşam yemeği yediniz diyelim saat 20.00 de sonra 00.00 ye doğru yatağa girdiniz çok olgunlaşmamış meyve yiyin karnınız yine hafiften de olsa tok olsun sonra yatağa girin biraz kitap okuyun (yatak süresince telefona, tableete uyju kaçıran şeylere bakmayın) sonra karanlıkta elinize tesbih alın uyur pozisyonda sübhanallah, elhamdülillah, Allahu Ekber zikrini çekin(hepsini 200 defa) ben öyle yapmaya çalışıyoum .7 ayetel Kürsi (1 tane de olur tek sayı da olsun) okuyup bebeği de kendinizide, ev halkını da korumaya alın Daha sonra ise "Ve cealna nevmeküm sübata" ayetini uyuyana kadar okuyun. ( ve biz size uykuyu dinlenme kıldık) Anlamı. Bu duayı mutlaka yapın sürekli gözler kapalı şekilde nasıl uykuya daldiginizi bile anlamayacaksınız.. beyin zeki bir organ hep güzelliklerden bahsedin kendinize olumsuz düşünceler geldi mi zihninizi yönlendirin hemen zikire başlayın inanın çok iyi gelecek