0 oy
733 göst.
3 gün önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu

Yaptım bir çılgınlık ve hamileyim😅 

Bebeğim 1 yaşında ben 36 yaşındayım zaman kayip etmek istemedim çok zorlanırmıyım.

Gebelik haftası 4
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

8 Cevap

0 oy
3 gün önce (710 puan) cevapladı

Öncelikle hayırlı olsun Allah'ım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah. Benim iki kızım arasında 23 ay var ve çok şükür ben bir sıkıntı yaşamadım. İkisi beraber büyüyorlar. Asıl çılgınlığı ben yaptım 35 olmadan 3. çocugum olsun zaten başka istemem dedim ve şuan büyük kızım 4 yaşında küçük kızım 2 yaşında ve ben 13 haftalık ikizlere hamileyim.:D

3 gün önce (29 puan) yorumladı
Ooo bence de siz yapmissiniz ama cok gec degilmis güzel dilekleriniz icin teşekkür ederim sizede bana da bol enerji diliyorum  ihtiyacimiz olacak
3 gün önce (710 puan) yorumladı
Amin inşallah.
1 gün önce (1,089 puan) yorumladı
Ay maşaAllah ikizlerin cinsiyetini ögrendiniz mi merak ettim sağlıkla gelsinler vaktinde
21 saat önce (710 puan) yorumladı
Doktor daha küçük olduklarını 2 ya da 3 hafta sonra anca soyleyebileceğini söyledi Allah'ım sağlıkla gelmelerini nasip etsin inşallah cinsiyetleri önemli değil benim için
-Reklam-
0 oy
3 gün önce (1 puan) cevapladı

Bnde varmi sence hayırlı olsun cnm sana 

image


3 gün önce (29 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim
Var gibi ama test'te bozuk gibi bence tekrarlayin, Allah gönlünüze göre versin
0 oy
3 gün önce (1,214 puan) cevapladı

Beebgim 8 ayoik 5 aya giricem deli cesareti diyelim napalim saglikla gelsinler insallah

3 gün önce (29 puan) yorumladı
Oyyy oyyy çokk erkenn Allah yardimciniz olsun
3 gün önce (1,214 puan) yorumladı
Aminnn sagsaim dogsunlar jnsallah
0 oy
3 gün önce (1,208 puan) cevapladı

Benim riskli gebelik olduğu için doktoklar hep aldır dedi en son 4 aylık oldu gittik yine aldır dedi ameliyat da seni kurtaramayız dedi 3 çok yetim kalacak dedi ameliyathaneye aldılar alacaklardı ben istemedim 4 aylık olmuş bu saatten sonra cinayet olur dedim her türlü riski göze aldım dedim

3 gün önce (1,208 puan) yorumladı
Plasenta Perkreta: Plasentanın rahmin dış duvarını tamamen aşarak idrar torbası (mesane) gibi komşu organlara yapışmasıdır. O yüzden çok riskli bir gebelik ameliyat kurtulma şansım 100/50 dedi
3 gün önce (1,208 puan) yorumladı
Şuan 26 haftalık 34 haftalık alacaklar
3 gün önce (497 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun kardeşim, inşallah Rabbime teslimiyetin seni bu yolda yarıda bırakmaz sen sürekli dua et canım inşallah hiç korktuğun şeyler olmaz
3 gün önce (47 puan) yorumladı
Benim de 5 sezeryanım olacak bana plasenta ameliyat yerine yapışmış dedi çok riskli dedi kanama olursa durmayabilir dedi Allah'a şükür İnşallah her şey yoluna girecek Allah sana da sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı çocuklarına kavuşturmayı nasip etsin
3 gün önce (1,208 puan) yorumladı
Allah razı olsun ecel gelmişse her türlü bu canı alacak gelmemişsede herşey yolunda başarılı ameliyat olur İnşallah
0 oy
3 gün önce (1,870 puan) cevapladı

ikizlerim 3 yaşında oğlum 10 aylık.. 

zor mu zor ama güzel mi güzel...

zorluğuna razıysan sorun yok demektir

3 gün önce (29 puan) yorumladı
Maşallah Allah bagaslasin. Sonunu düşünen kahraman olamazmiş ben kahraman olacagim
3 gün önce (1,870 puan) yorumladı
ahahah ama eleştirenin de bol olur haberin olsun..
kaza mı tüh tüh diyen olursa yooo bile isteye yaptım de yüzleri hoş oluyor
3 gün önce (29 puan) yorumladı
Yok yok ben herkes den uzagim bir sey deseler bile duymuyorum yurt dısındayım, zaten planli bir gebelik
0 oy
3 gün önce (433 puan) cevapladı

Bende çılgınlık yaptım diyeyim ozman bende 39 yaşındayım ve 3 cüye hamileyim ilk oğlum 20 yaşında kızım 14 yaşına girecek ve ben 30 haftalık hamileyim banada büyüttün ne gerek vardı diyorlar ama kızım 4 yaşındayken istedik olmadı bu kadar sene sonra ilk denemeyle kaldım bence siz en güzelini yapmışsınız

3 gün önce (29 puan) yorumladı
Hayirli olsun nasip böyleymis demek benimde 4.olacak nasipse
0 oy
3 gün önce (13 puan) cevapladı

Bence büyük çılgınlığı ben yaptım 9 aylık oğlum var ve 2 aylık hamileyim 😂😂😂

3 gün önce (29 puan) yorumladı
Haahhhaaa, harikayiz hanimlar
2 gün önce (13 puan) yorumladı
20 yaşındayım
0 oy
3 gün önce (817 puan) cevapladı

Ben de 29 yaşıma gireceğim 2 kızım var yaşları çok yakın ve daha kolay oldu ilerde zorlanırım diye bende cesaretimi topladım ilk ay da hamile kaldım kızlarım 4.5 ve 2.5 yaşında karnımdaki  daha 7 haftalık olmak üzere ❤️

3 gün önce (29 puan) yorumladı
Rabbim saglikla kucaginiza versin

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...