İlk gebeliğimde Düzenli gelen adet sancilarim vardı sabaha kadar çektim hiç geçmiyordu uyutmuyordu Bebek kasiliyordu açılmam olmuş ve aniden az az idrar yapiyor gibiydim suyum geldi 30 haftqda doğdu.
İkinci gebeliğimde aniden doğuma alındım bebeğin kordonu şişmiş gelişim Durmuş doğuma girdim 35 haftada.
Üçüncü gebeliğimde iç bacaklarima kemiklerime ağrı giriyordu kramp gibi ve bebek kasiliyordu sürekli o ara 3 santim açılmam olmus gebelik tansiyonum vardı yükselmiş yine aynı şekilde aniden doğuma alındım 35 haftada.
Şuan 20+3 günlüğüm buda çok beklemez erke gelir dedi doktor makat geliş çünkü baskı yapıyor bakalım ne zaman gelir.
Sağlıkla alın kucağınıza 🌺