0 oy
255 göst.
22 saat önce Doğum kategorisinde (142 puan) sordu

Arkadaşlar günaydın doğuma gidiyorum  şimdi sezeryan 8 de çok heyecanlı ve korkuyorum  dualarınızı eksık etmeyin kımın duası kabul olur bilinmez duaya çok ıhtıyacım var ısmen bana da edersenız çok sevınırım Allah razı olsun  Şimdiden 

1 cevap

0 oy
22 saat önce (19 puan) cevapladı

Ayy rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıkla o hastaneden birlikte çıkarsınız:))

22 saat önce (142 puan) yorumladı
Amin amin çok teşekkür ederim
14 saat önce (8 puan) yorumladı
Merhaba nasıl geçti doğumunuz bebeğiniz nasıl siz nasılsınız inşallah herşey yolundadir kaçıncı sezeryan bende 30 unda gitcem gün alicam lütfen beni de bilgilendirir misiniz
11 saat önce (142 puan) yorumladı
Merhaba 11 de çıktım ameliyattan ıkıncı sezeryan oldu  38 +3 de oldu çok şükür rahat gectı ameliyat anı da korktuğum gıbı olmadı sadece ilk ayağa kalkış zordu onunda sımdı yaptım uyuşukluk geçince ağrılar başlıyor dayanamayacak kadar degıl yanı rabbım sızece kolay dogumlar versın
3 saat önce (8 puan) yorumladı
Çok şükür rabbim sağlıkla büyütmeyi nasıp etsin inşallah rabbim sana bağışlasın
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 766 göst.
3 Ağustos 2020 Doğum kategorisinde Hicrann (150 puan) sordu
0 oy
1 cevap 246 göst.
0 oy
16 cevap 1,203 göst.

1,512,558 soru

24,670,816 cevap

367,246 kullanıcı

...