0 oy
138 göst.
1 gün önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu

Kızlar son adet tarihimin ilk günü 27 Mayıs 21 gün döngüyle regli ölüyorum 21 haziranda regli olmam gerekiyordu 2 gün gecikti test yaptım betam 44 çıktı sizce normal mi 

1 cevap

0 oy
1 gün önce (14,059 puan) cevapladı

normal canım, önemli olna betanın düzenli artması 

-Reklam-

1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...