Merhaba arkadaslar 39+1 gunluk hamileyim bebegim dogum kanalina inmis yaklasik 3 defadir nst giriyorum sanci cikmiyor ama aksamlari olunca agrilarim oluyor oturup kalkinca yada yataktan kalkinca sanki bebek cikacakmis gibi oluyor dogrulamiyorum 2 3 adimdan sonra dogruluyorum normalde adet tarhime gore 40+1gunluk hamileyim ama ultrasona gore 39+1doktorum sali gunune tekrar cagirdi sancilari bekliycez bi sıkıntı olmadigi takdirde bekliycez dedi zaten dogum sancisi 1 gunde olur oyle son zamanlar diye olacak diye bise yok dedi bi anda olur o gun dogum olur endiselenme dedi. bu sekilde olan varmi mecbur kalmadan sezeryana girmek istemiyorum ama bi sıkıntı olursa mecbur sezeryan olucamartik zorlaniyorumda son gunler zor gercekten simdiden herkese hayirli dogumlar tesekkur ederim