39+1 haftalık hamileyim NST'de sancım çıkmıyor, normal mi?

0 oy
1,207 göst.
13 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu

Merhaba arkadaslar 39+1 gunluk hamileyim  bebegim dogum kanalina inmis yaklasik 3 defadir nst giriyorum sanci cikmiyor ama aksamlari olunca agrilarim oluyor oturup kalkinca yada yataktan kalkinca sanki bebek cikacakmis gibi oluyor dogrulamiyorum 2 3 adimdan sonra dogruluyorum normalde  adet tarhime gore 40+1gunluk hamileyim ama ultrasona gore 39+1doktorum sali gunune tekrar cagirdi sancilari bekliycez bi sıkıntı  olmadigi takdirde bekliycez dedi zaten dogum sancisi 1 gunde olur oyle son zamanlar diye olacak diye bise yok dedi bi anda olur o gun dogum olur endiselenme dedi. bu sekilde olan varmi mecbur kalmadan sezeryana girmek istemiyorum ama bi sıkıntı  olursa mecbur sezeryan olucamartik zorlaniyorumda son gunler zor gercekten simdiden herkese hayirli dogumlar tesekkur ederim <3

Gebelik haftası 39+1

8 Cevap

0 oy
13 Nisan 2019 (55 puan) cevapladı
Açılmanız var mı?
13 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Nst sanci cikmadigi icin alttan muayane etmediler  sali gunu cagirdi belki alttan muayane eder bnde bilmiyorum :(
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2019 (339 puan) cevapladı
Ayni sikayetler bende de var canim bizde 39+1 olduk 6 gunumuz kaldi benim doktorum da en fazla 20 nisana kadar beklerim dedi bende de hic sanci felan yok 
13 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Benimde 18 nisana kadar vakit var dedi bakalim hayirlisi hakkımızda insallah saglikla kucagimiza aliriz kızmı  seninde  cinsiyet
14 Nisan 2019 (339 puan) yorumladı
Amin insallah canim evet benimde kizim olucak Allah nasip ederse
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Allah hayrla saglikla kucagimiza almayi nasip etsin;)
0 oy
13 Nisan 2019 (126 puan) cevapladı
Bende 40+1 günlük hamileyim nstde sancı yok maalesef ama şükürki herşey yolunda ayın 19una kadar beklicek doktorum kendi sancım gelmezse sunni sancıyla olacak dogumum
13 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Insallah sancimiz gelirde suni sanciya gerek kalmaz  doktorum sanci bir gun icinde gelir o gun icindede dogum olur endiselenme dedi bekliycez artik insallah hepimiz hayirlisyla saglikli kucagimiza aliriz yavrularımızı
13 Nisan 2019 (126 puan) yorumladı
Amin inşaalkah canım benimki gelene kadar beklemiyor malesef
0 oy
13 Nisan 2019 misafir cevapladı
Benimde hic sancim cikmiyordu bianda gelmeye baslamisti sancilarim duzenli olunca hastaneye gitmstm canim ondan vakti zamani vardir elbet
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Kacinci haftada sanci geldi
14 Nisan 2019 misafir yorumladı
40+4te canim
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Insallah benimde oyle olur tesekkur ederim
0 oy
14 Nisan 2019 (7 puan) cevapladı
canım benim mide bulantım oldu acile gittim nst ye bağladılar sancı yok açılmama baktılar açılma yok eve yolladılar akşam suyum geldi sonra sancılar başladı yani suyum gelmeyene kadar ne kasıklarımda ağrı oldu nede sancım oldu 
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Darisi basimiza evde sanci cekmek daha iyi diyorlar bilmiyorum malesef bi dogumum olmustu suyum bitmisti karnimda ölmüştü;(  Allahim kimseye yasatmasin suni sanci vermislerdi dogurmam icin cok sukurki Rabbim nasip etti yine insallah hepimiz sagliklli sekilde yavrularimizi kucaklarimiza aliriz amin
0 oy
14 Nisan 2019 (117 puan) cevapladı
Benimde ağrılarım çıktı bende yok. 34 hafta
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Sizinki erken biraz  acilma falan varmi saglikla kucaginiza alirsiniz insallah
14 Nisan 2019 (117 puan) yorumladı
Ben baktırmadım bende birşey olmayınca
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Iyi yapmışsınız  hayrlisiyla saglikla kucaginiza alirsiniz insallah
15 Nisan 2019 (117 puan) yorumladı
Amin hepimiz inşallah :)
0 oy
14 Nisan 2019 (1,191 puan) cevapladı
Allah kolaylık versin inşallah canım şunun şurasında salıya bisey kalmadı hayırlısı olsun inşallah 
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Amin insallah saol:) evet bise kalmadi hayrla saglikla dogum yapmamızı nasip etsin Rabbm
0 oy
14 Nisan 2019 (274 puan) cevapladı
Cnm benimde hic sancim olmuyordu 39+6 haftsliktim gece 11 de sancim geldi aniden ertesi gün hastaneye gittim tam 40 haftalık dogum yaptım.TaM gününde .hic korkma bebek ne zaman geleceğini biliyor zaten
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Allah sizlere bagislasin insallah darisi basimiza doktorumda oyle dedi bi anda gelir sanci ama insan hem merak hem korku  bir arada yasiyor sabirsizlaniyoruz esim zaten sabirsiz her dakika gel artik diyip duruyor:)  etraftakilerde sorunca insallah suni sanci vermezler diyince insan tedirgin oluyor
14 Nisan 2019 (7 puan) yorumladı
herkes suni sancıdan kötü bahsediyor ben kendi sancılarımıda çektim suni sancıda verdiler benim sancımlarım dahada kötüydü
14 Nisan 2019 (274 puan) yorumladı
Allah sağ salim ve zamanında kucağına almayi nasip etsin inşallah.
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Ewet kotu bahsediyorlar insanda etkileniyor ister istemez oyle veya boyle olacak kolay degil tabiki can dunyaya geliyor ama bazıları  gercekten cok korkutuyor
14 Nisan 2019 (22 puan) yorumladı
Amin insallah cumlemizin insallah afra belinay :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim NST'de sancı çıkmaması normal mi?
NST cihazında sancı çıkmaması, doğumun başlamadığı veya başlamayacağı anlamına gelmez. Birçok anne adayı doğum sancıları başlamadan önce NST'de sancı görmeyebilir; gerçek doğum sancıları genellikle aniden başlar ve düzensiz ağrılar zamanla düzenli hale gelir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek doğum kanalına girdiğinde ne gibi belirtiler olur?
Bebek doğum kanalına girdiğinde oturup kalkarken zorlanma, kasıklarda baskı hissi ve sanki bebek çıkacakmış gibi bir dolgunluk hissi yaşanabilir. Bu durum, vücudun doğuma hazırlandığının ve bebeğin pelvise yerleştiğinin en yaygın fiziksel göstergelerinden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı aniden mi başlar yoksa önceden belirti verir mi?
Doğum sancıları kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle aniden başlayabilir veya hafif düzensiz ağrılarla kendini gösterebilir. Uzmanlar, gerçek doğum sancısının 1 gün içerisinde bile şiddetlenerek süreci başlatabileceğini, bu nedenle NST'de sancı çıkmasa bile her an hazırlıklı olunması gerektiğini belirtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Ultrason ve adet tarihi arasındaki 1 haftalık fark nasıl değerlendirilir?
Gebeliğin son haftalarında ultrason ölçümleri ile adet tarihinin uyumsuz olması sık karşılaşılan bir durumdur ve genellikle ultrason verileri daha güncel kabul edilir. Doktorlar bu farkı gözeterek bebeğin gelişimini takip eder ve doğum zamanlamasını ultrason ölçümlerine göre güncelleyerek riskleri minimize eder.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST'de sancı çıkmamasına rağmen ağrılarım varsa ne yapmalıyım?
NST'de sancı çıkmasa dahi akşamları hissettiğiniz ağrılar ve hareket kısıtlılığı doğumun yaklaştığını gösteren yalancı sancılar (Braxton Hicks) veya erken doğum belirtileri olabilir. Bu durumu doktorunuzla paylaşmalı, düzenli aralıklarla gelen ağrılarınızın sıklığını takip ederek su gelişi veya nişan gelmesi gibi durumları gözlemlemelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 492 göst.
0 oy
10 cevap 1,030 göst.
0 oy
4 cevap 307 göst.

1,512,302 soru

24,667,458 cevap

367,068 kullanıcı

...