Sancısız sadece kasılma ile normal doğum yapan var mı?

0 oy
1,459 göst.
5 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde (360 puan) sordu

Saatte En az 8 kere kasılıp doğuran var mı?


Gebelik haftası 37+3

6 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2019 (211 puan) cevapladı

Sancısız doğum mu olur:D

6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Saatte 4den fazla kasılma doğum habercisi ya güya ben deli gibi kasiliyorum ama ne sancı geliyor ne su  ne nişan.  Kasılmalar yüzünden yatamaz yürüyemez oldum tüm vücudumu kitliyor gelince resmen. Ben de bir ümit sordum işte. Bu şekilde hastaneye gitsem doğurturlar mi diye.  :(
6 Mayıs 2019 (70 puan) yorumladı
Evet benim 2ci çocuğuma doğum yaparken doğuma 30dakika kala çok kısa sancılarım oldu ve doğum yaptım
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Kasılma ile.mi gittiniz hastaneye sizde ?
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2019 (328 puan) cevapladı

Ben birgün sancı çektim öyle doğurdum hemde sunı sancıyla :D:'(

6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Neden suni verdiler size ?
6 Mayıs 2019 (328 puan) yorumladı
Normal doğum du acılmam olmuyordu ondan
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Benim açılma 1 cmdi en son açılma başlangıcı var sancı yok. Kasılma var cok fazla.
0 oy
6 Mayıs 2019 (206 puan) cevapladı
Benim teyzem sancısını hiç hissetmeden tam 3 çocuk doğurmuş kasılmaların düzenliyse doktora bir görün bence
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Ne şikayetle hastaneye gitmiş ki nasıl anlamış doğum başladığını ?
6 Mayıs 2019 (206 puan) yorumladı
Mesela işkinde karnım ağrıyor demiş üşütmüş zannetmiş doğurmuş ikincisinde kasığındaki şişliği fıtık zannetmiş ebe olan haladı görünce anloyor 1 saat yarım saat içinde doğurıyor
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Benim de ilk gebelik. Doktor suyu sancıyı bekle.dedi kasılmaları bildiği halde bekle diyor deli oluyorum işte.  Benim de son saatler mi sancı gelecek acaba ya.
6 Mayıs 2019 (206 puan) yorumladı
Rabbim kolaylaştırsın inşaAllah
0 oy
6 Mayıs 2019 (40 puan) cevapladı
Canım sola yatınca gecmıyo mu dinlenince gecıyo da sorun yok dedi doktor bana bende 39oldum bugun ılk gebelık bılmıyom ama 
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Bazen ise yarıyor bazen yaramıyor o.da.  :(
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Doktora söyledim dayan su  gelene kadar leke gelene kadar diyor.  Dayanamıyorum her gün daha sık daha ağır geçiyor anlamıyor.  :(, 37+4 oldum ver suni doğurayım işte açılma başlamış zaten ama yok bekletecek.  Bebek de iyi kilosu filan.
6 Mayıs 2019 (40 puan) yorumladı
Doktora git bakalım cnm ne diyecek
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Bu gece de aynı olursam yarın gidicem. Suni ver doğurayım  diye yalvarcam. ;)
6 Mayıs 2019 (40 puan) yorumladı
Anladım cnm oyle napcan dayanılmazsa bıde haftan buyuk bebekte bı sıkıntı olmaz Dogum yapsan da Allahın izniyle tabi doktorlar en iyisini bilir de
0 oy
6 Mayıs 2019 (1,211 puan) cevapladı

Ben de olmaz sanıyordum ama kuzenimin eşi doğurduğunu anlamamış. Az kalsın evde doğuruyordu hastaneye gittiği gibi doğurmuş. Hiç anlamadım ya diyormuş millete :D kız küçük 17-18 filan yaşı. Acaba ondan mi diyorum bilmiyorum ben de şaşkınım. Bizim burada genel yaş ortalaması 25 olduğu için bilmiyom yani

6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Benim kasılmalar açılmaya neden olursa daha fazla sancı gelmezse şsu gelmezse leke gelmezse ben de hastaneye gitmezsem ben de anlamam galiba :)  benim yaş 23.  3 hafta önce bu şikayetlerle gittim 3 gün yatış verdiler  serumlar erken doğum onleyici ilaçlar filan.  3 gün hastanede kalınca bir süre gitmek istemiyor insan.  Şu an haftam iyi ama 37+4 olduk gitsem durdurmaya çalışmazlar sanırım..
0 oy
6 Mayıs 2019 (482 puan) cevapladı
Bende sanci yok diyordm ama nst de çıkıyodu bazilari hissetmeyebiliyormus ben kasılma ile 3 4 gun hastane hastane gezdim en sonunda kabus  gibi bir dogum yaptım ihmal etme en güvenilir  hastaneye git
6 Mayıs 2019 (360 puan) yorumladı
Neden kabus gibi ? :(

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sancısı çekmeden sadece kasılmalarla doğum yapmak mümkün mü?
Doğum sancısı, rahim kaslarının bebeği dışarı itmek için kasılmasıyla oluştuğu için tamamen sancısız bir doğum tıbben beklenmez. Ancak bazı kadınlar, ağrı eşiklerinin yüksekliği veya kasılmaları sancıdan ziyade bir baskı veya gerginlik hissi olarak algılamaları nedeniyle süreci daha konforlu geçirebilirler. Bu durum kişisel bir deneyim olup, rahim kasılmaları doğumun en temel parçasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Saatte 8 kez kasılma yaşamak doğumun başladığı anlamına mı gelir?
Saatte 8 kez düzenli ve giderek şiddetlenen kasılmalar yaşamak, aktif doğum eyleminin başladığının en önemli göstergelerinden biridir. Genellikle doğumun ilerleyen aşamalarında kasılmalar arasındaki süre kısalır ve yoğunluk artar. Eğer bu kasılmalar düzenli bir ritimle devam ediyorsa, doğum kanalında açılma başlamış olabilir ve bir sağlık kuruluşuna başvurulması gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gerçek doğum sancısı ile yalancı kasılmalar nasıl ayırt edilir?
Gerçek doğum sancıları düzenlidir, pozisyon değiştirmekle geçmez ve zamanla sıklığı ile şiddeti artar. Yalancı kasılmalar (Braxton Hicks) ise düzensizdir, genellikle dinlenince veya pozisyon değiştirince hafifleyip kaybolur. Saatte 8 veya daha fazla düzenli kasılma, rahim ağzındaki değişimleri tetikleyebileceği için mutlaka takip edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda kasılmaların sıklığı ne zaman hastaneye gitmeyi gerektirir?
Genel kabul gören kural, kasılmaların 5-7 dakikada bir gelmesi ve her bir kasılmanın yaklaşık 45-60 saniye sürmesidir. Eğer saatte 8 kez gibi sık ve düzenli kasılmalar yaşıyorsanız, doğum eylemi aktifleşmiş demektir. Suyun gelmesi, nişan gelmesi veya şiddetli vajinal kanama gibi belirtiler eşlik ediyorsa beklemeden hastaneye gitmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sırasında kasılmaları daha hafif hissetmek için neler yapılabilir?
Kasılmaları daha yönetilebilir kılmak için derin nefes egzersizleri, ılık duş, masaj ve dik pozisyonda hareket etmek oldukça etkilidir. Hareket etmek, yerçekiminden faydalanarak bebeğin doğum kanalına inmesine yardımcı olur ve kasılmaların yarattığı baskı hissini dengeleyebilir. Odaklanma teknikleri ve gevşeme egzersizleri, kasılma anındaki stresi azaltarak ağrı algısını yönetmenize destek sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 392 göst.
+1 oy
3 cevap 951 göst.
0 oy
0 cevap 321 göst.

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...