Canım sana en iyi tavsiyem e nabiza üye ol, orada ziyaretlerim bölümü var. Kürtaj olduğun zamanki tarihe bak doktorun adını göreceksin orada detay bölümü var, sisteme girip girmediklerini oradan görebilirsiniz. Ben de geçen yıl özel hastanede kürtaj oldum, şimdi tekrar hamileyim ilk devlete gitmiştim hamile kaldığımda, hicbi kayıt da çıkmadı. Benim kürtaj olduğumu özel hastane sisteme girmemiş , yalnizca düşük tehlikesi yazmış. Ama sana tavsiyem en gerçek bilgiyi e nabız sitesinden gorebilirsin ve oradaki hasta bilgilerini sadece ben yapan bi bölüm var, onu da duzenleyebilirsin.