38 haftalık hamileyim, kanamam ve sancım var ne yapmalıyım?

0 oy
585 göst.
17 Haziran 2019 Doğum kategorisinde (130 puan) sordu
Ne yapmaliyim 38+5 kananam var sancilarimda var

4 Cevap

0 oy
17 Haziran 2019 (85 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Doktora git canim ihmal etme doğum olabilir
-Reklam-
0 oy
17 Haziran 2019 (81 puan) cevapladı
hastaneye niye gitmiyorsun 
0 oy
17 Haziran 2019 (2,464 puan) cevapladı
Doğum belirtisi olabilir neden hastane ye gitmiyorsunuz
17 Haziran 2019 (130 puan) yorumladı
Simdi hazirlanimde gidim sagolun kizlar dua edin kizlar
17 Haziran 2019 (2,464 puan) yorumladı
Rabbim yardımcın olsun cnm
17 Haziran 2019 (22 puan) yorumladı
Naptın nasılsın inş kolay olur doğumun alırsın yavrunu kucağına
18 Haziran 2019 (130 puan) yorumladı
Dogumum baslamis dua edin kizlar acilmam cok zor oluyor
18 Haziran 2019 (85 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun inşaallah
0 oy
17 Haziran 2019 misafir cevapladı
Hemen hastaneye git dogum baslamıs olabikir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık hamileyim kanamam ve sancım var ne yapmalıyım?
38 haftalık hamilelikte kanama ve sancı yaşanması, doğumun başlamış olabileceği veya plasenta ile ilgili acil bir durumun habercisi olabileceği için vakit kaybetmeden en yakın doğum hastanesinin acil servisine başvurmalısınız. Evde beklemek yerine doğum çantanızı alarak hemen tıbbi destek almanız, hem sizin hem de bebeğinizin sağlığı açısından hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte nişan gelmesi ile kanama nasıl ayırt edilir?
Nişan gelmesi genellikle sümüksü, hafif kanlı veya pembe renkli bir akıntı şeklindeyken, aktif kanama parlak kırmızı renkte ve yoğun olabilir. 38 haftalık gebelikte her türlü vajinal kanama durumu, doğumun başladığının bir işareti veya acil müdahale gerektiren bir komplikasyon olabileceği için mutlaka bir hekim tarafından fiziksel muayene ile değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık hamilelikte sancıların doğum sancısı olduğu nasıl anlaşılır?
Doğum sancıları genellikle düzenli aralıklarla gelen, giderek şiddetlenen ve süresi uzayan kasılmalardır. Eğer sancılarınız 5-10 dakikada bir gelmeye başladıysa, pozisyon değiştirmekle geçmiyor ve karnınızın alt kısmından belinize doğru yayılan bir sertlik hissediyorsanız, bu durum aktif doğum eyleminin başladığını gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi kanama olması normal mi?
Doğumun hemen öncesinde (38-40. haftalarda) nişan gelmesi denilen hafif kanlı akıntı normal kabul edilebilir; ancak parlak kırmızı kanama veya yoğun kan kaybı hiçbir gebelik haftasında normal değildir. Bu tür bir kanama plasenta dekolmanı gibi acil müdahale gerektiren durumların belirtisi olabileceği için ciddiye alınmalı ve derhal hastaneye gidilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38+5 haftalık gebelikte hastaneye ne zaman gitmeliyim?
38+5 haftalık gebelikte vajinal kanama, su gelmesi, bebek hareketlerinde azalma veya düzenli sancıların başlaması hastaneye gitmeniz gereken kritik durumlardır. Bu belirtilerden herhangi birini yaşıyorsanız, doğum eyleminin başlamış olma ihtimaline karşı doğrudan hastanenin doğumhanesine veya acil servisine başvurmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...