12 haftalık hamileyim, neden sürekli aç hissediyorum?

0 oy
580 göst.
8 Temmuz 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Ne yesem sanki midem boş bide midem guruluyor.sanki.

12 Cevap

0 oy
8 Temmuz 2019 (1,196 puan) cevapladı
canim doymama hissi yavas yavas basliyor iste istah artmasi. tedbirli olmalisin yoksa kilonun onune gecemezsn
-Reklam-
0 oy
8 Temmuz 2019 misafir cevapladı
cnm daha  uzun sure hissedersn bunu. tecrube ile sabit :) sen gibi bende saat başı karnim acıkıyordu ilk haftalarda 18.haftadan snra normale dondum şükür.  patlama noktasina gelcek derece de yiyodum .normalmis ama ilk haftalarda bebek gelisirken vucuttaki tum enerjiyi ve besinleride aliyor belli bi haftadan snra bebegin gelisimi yavasliyor haliyle daha az acıkıyoruz bizde :)
8 Temmuz 2019 (659 puan) yorumladı
Ilk haftalar derken mesela kaçıncı haftalarda olmuştu sizin
8 Temmuz 2019 (12 puan) yorumladı
Ben fazla birşey de yiyemiyorum. Canım istiyor Hama yiyemiyorum.sadece domates peynir.yumurtadan tiskindim.
8 Temmuz 2019 (12 puan) yorumladı
Birde 12 haftalik benimki.acaba nelere dikkat etmem gerekiyor genel olarak.
0 oy
8 Temmuz 2019 (987 puan) cevapladı
İnanır mısın ben de öyleyim şuan doymuyor gibiyim 12 buçuk haftalık olduk bizde yemek yiyorum yarım saat sonra hiçbişey yememişim gibi hissediyorum kendimi 
0 oy
8 Temmuz 2019 (1,091 puan) cevapladı
12. Haftadami başlıyor ya bende diyorum neden her yediğimde hala ac gibiyim 
0 oy
8 Temmuz 2019 (29 puan) cevapladı
Ya bende öyleyim ne yesem hemen acıkıyorum hic doymuyorum
0 oy
8 Temmuz 2019 (218 puan) cevapladı

seni teselli etmek isterdim gecer diye ama 37 bitti hala öyle hissediyorum

 . sürekli açımm:D
0 oy
8 Temmuz 2019 (155 puan) cevapladı
istahin simdiden acilmis kaç kilosun canim
0 oy
8 Temmuz 2019 (220 puan) cevapladı
12. Haftanin genel sorunu sanırım aynı dertten muzdaribim  :)
0 oy
8 Temmuz 2019 (4,900 puan) cevapladı

Ahh ahh o günler ben yerken acıkırdım içimden de ağlardım hep niye doymuyorum diye :D

0 oy
8 Temmuz 2019 (557 puan) cevapladı
Ahhhh aynı şey bende de vardı 5bucuk aya kadar sonuç mu noldu tam 15kilo
0 oy
8 Temmuz 2019 (431 puan) cevapladı

Canım bnde 12 haftalığın içindeyim ve canım çektiği herseyi yiyorum ve sonra acıkıyorum... :angel: bu normal bisey çünkü gidikçe bebeğimiz büyüyor yedin şeyler direk bebeğimize gidiyor ve böylece acıkıyoruz sürekli... Bnm doktorum herseyi yiye bilirsin diyor tabiki mideni doldurucan kadar değil hep ara vererek Yemen gerekiyor sonra miden kaldırmaz eğer mideni doldurursun.... Genelde sebzeler ve meyveler, süt ürünleri, yumurta, ceviz yemeye bak... :happy:<3




0 oy
8 Temmuz 2019 (185 puan) cevapladı
bi 30 haftalar gel artk yemek istemiyorum tutamıyorum kendimi dicem

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

12 haftalık hamileyim sürekli açlık hissi neden olur?
12 haftalık hamilelikte sürekli açlık hissi, vücudun artan enerji ihtiyacı ve hormonal değişimlerin sindirim sistemini yavaşlatmasıyla doğrudan ilişkilidir. Bebeğin hızla geliştiği bu dönemde kan şekerindeki dalgalanmalar, mide boşluğu hissi ve guruldama gibi belirtileri tetikleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte mide guruldaması ve açlık hissi nasıl geçer?
Hamilelikte mide guruldaması ve sürekli açlık hissini azaltmak için öğünleri küçültüp sıklaştırarak kan şekerini dengede tutmalısınız. Günde 3 ana öğün yerine 5-6 küçük ara öğün tüketmek, mide asidini düzenler ve sindirimi kolaylaştırarak boşluk hissini hafifletir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
12 haftalık hamilelikte açlık hissini bastıran besinler nelerdir?
Açlık hissini bastırmak için protein ve lif açısından zengin, glisemik indeksi düşük gıdalar tercih edilmelidir. Yoğurt, tam tahıllı ekmek, badem, ceviz veya taze meyveler gibi kan şekerini ani yükseltmeyen besinler tokluk süresini uzatarak mide guruldamasını yatıştırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte mide guruldaması bebeğe zarar verir mi?
Hamilelikte mide guruldaması tamamen normal bir sindirim sürecidir ve bebeğe herhangi bir zararı yoktur. Midenin boşalması veya bağırsak hareketliliği sonucu oluşan bu sesler, vücudun enerji talebini karşılamak için beslenmeye ihtiyaç duyduğunun basit bir göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte sürekli açlık hissi kaçıncı haftada sona erer?
Gebelikte sürekli açlık hissi genellikle ilk trimester sonunda, yani 12-14. haftalar civarında hormonal dengelenme ile birlikte azalmaya başlar. Ancak her anne adayının metabolizması farklı olduğu için bu süreç ikinci trimesterin başında tamamen normale dönebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 470 göst.
0 oy
2 cevap 246 göst.
0 oy
1 cevap 182 göst.

1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...