Bende pkoluyum Neredeyse 7 8 ay kadar oldu benim tedavi zamanım ilk tedaviye başlayıp 3 ay boyunca klomen ve çatlatma iğnesi yle denedik olmadı sonra doktor değişikliği yaptım ve özele gittim orda 3 ay boyunca kullanacağım argifertil f diye vitamin verdi bana 3 ay hiç uğrama dedi daha sonra 3 ay dolunca 4 .aydaa femara çatlatma iğnesi ve 2 tanede yumurtalıklarımı inceltmek için iğne vrrdi sonra bi baktım hamileymişimm ❤❤ 1 bucuk seneedir de bekliyordum bebek nasip bu günlereymiş şimdi 7+6 haftalığız
Rabbim sanada nasip etsin herşey gönlünce olsun
Sorun varsa sor cevaplarım seve sevee tabikii ☺