Hamilelikte gecelik giymek rahat mı, ne giyiyorsunuz?

0 oy
2,548 göst.
4 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (327 puan) sordu

Kızlar biraz özel olcak ama gecelik giyiyor musunuz<3:D

19 Cevap

+1 oy
4 Ağustos 2019 (936 puan) cevapladı
Evet. Evlilik yıl donumu için giymiştim :D 
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Vala bende kaldım kalali 2 3 defa giydim ama kalmadan once daha sık yapiyodum:))))))arada giymek gerek napalm
4 Ağustos 2019 (936 puan) yorumladı
Normalde gecelik giymem hep pijamalarla şortlu takımlarla takılıyorum :)
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Bence en rahatı ya
4 Ağustos 2019 (936 puan) yorumladı
Aynen : ) : )
-Reklam-
0 oy
4 Ağustos 2019 (72 puan) cevapladı

Ben giyinmiyorum ki zaten sıcaktan haftaya sezaryen olcam yanıyom resmen geceleri ;)

4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Senin az kalmış canım ohh
0 oy
4 Ağustos 2019 (397 puan) cevapladı

Esim yanimda yok oyuzden pijamami giyip yatiyom :D

4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Ne rahat canım:))benimki yanimda olduğu için mecbur arada
4 Ağustos 2019 (72 puan) yorumladı
Zaten giyilsede saniye sonra geri çıkıyor
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Yani çok uzun kaldığı denemez:)))))
4 Ağustos 2019 (397 puan) yorumladı
Ama artik bu kiloyla göbekle gecelik giyemem :)
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Degilmi:))sıkıntı ya
0 oy
4 Ağustos 2019 (243 puan) cevapladı
Ben bi kere giydim karnım açılmış gaz dolmuşum bütün gece :)) Gündüz kıvrandim durdum. Şortlu pijama ile uyuyorum.
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Buna çok güldüm:))aslında en rahatı pijama da işte erkekleri bilirsiniz gözleri ariyo
4 Ağustos 2019 (243 puan) yorumladı
Yatakta gaz kaçırmaktan korktum valla yoksa kas yapalım derken göz çıkar :)) istediği kadar gözü arasın bütün gün sancıdan kıvrandim ertesi gece korkudan çorapla yattım :)))
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Ayy evet ya utanç verici bişey:)))))))))bende çok utanirim
0 oy
4 Ağustos 2019 (10 puan) cevapladı
Normalde nefret ederdim gecelik giymekten ama son 3 aydir ustume birsey deymesi bile beni sinir ediyor
0 oy
4 Ağustos 2019 (473 puan) cevapladı
Ben hic pijama giymiyorum hep gecelik ama amac sadece rahatlik :)))) 
4 Ağustos 2019 (473 puan) yorumladı
Kiz yok bizde yasak zaten farkli amac olma ihtimalimiz yok yani  :)))
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Anladım canım yasak olması da kötüymüş ya:))))
4 Ağustos 2019 (473 puan) yorumladı
Evet biraz kötü oluyor ama yapacak bisi yok:)
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Ben bazen diyorum ki doğumdan sonra nasıl beklicez 40 ını diye:))))))ya biseyden değil ama erkekler sabırsız
5 Ağustos 2019 (473 puan) yorumladı
Cocugu yapmayi biliyolarsa beklemeyide bilecekler yapacak bisi yok :)))
0 oy
4 Ağustos 2019 misafir cevapladı
Gıyiyorum ama sadece pamuk gecelikler çünkü pijamalar sıkıyor ve çok sıcak uzun pamuk gecelikler iyi oluyor
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Aa kötü olmuş cnm yalnışlıkla mi kaldın
4 Ağustos 2019 misafir yorumladı
İlk tüp bebekti benim çocuğum olmuyor nasılsa çocuk emziriyorum süt koruyor falan diyorlar ya rahattım zaten 2 ay ilişki yoktu doğumdan sonra ücüncü ay gebelik yanlışlıkla değilde düsünemedim
4 Ağustos 2019 (72 puan) yorumladı
Ya yüklü ya sütlü boş kalmıyon desene canım
5 Ağustos 2019 misafir yorumladı
Sorma :)) sözde büyük konuşmuştum ikinciyi yapmazdım.
5 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Şuan bende öyle diyorum :))))5 yıla kadar yok
0 oy
4 Ağustos 2019 (755 puan) cevapladı
Ne amaçla sordun anlamadım ama uyurken ne gecelik ne pijama giyemem . Evlendim evleneli öyle yatamıyorum yoksa.
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Öyle canım maksat muhabbet olsun diye sordum sizinde degisikmis:)))
4 Ağustos 2019 (72 puan) yorumladı
Ne giyiyorsun merak ettim şimdi kız o zman
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Bence arkadaş bişey giymiyo:))))
4 Ağustos 2019 (755 puan) yorumladı
Çamaşırlarınla  uyurum.  Böyle alıştım içim rahat etmese de . Eşim.kizar bazen  Allah korusun deprem olur birşey olur o sırada üzerini giyinmekle mi uğraşacaksın diye haklı adam ama işte .
0 oy
4 Ağustos 2019 (1,150 puan) cevapladı
Ben genelde sort atlet giyniyorum bazen ateş basıyor askılı gecelik giyniyorum ruh halime bağlı:)
4 Ağustos 2019 (293 puan) yorumladı
Bize sabır versin allah ya cok kotu sabahlari bi kalkiyorum heryerim ter odayi degistirdim buyuzden misafir odasinda yatiyorum yatak odam aşırı sıcak bide benim alkat ekmek fırını banamisin demiyo
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Aaaa pişiyorsun dur şimdi ya vala allah kolaylık versin hepimize
4 Ağustos 2019 (1,150 puan) yorumladı
Bende 4 5 kere iç çamaşırı degisiyorum  2 kere dusa giriyorum bende sizin gibiyim :(
4 Ağustos 2019 (293 puan) yorumladı
Amin canım benim
4 Ağustos 2019 (293 puan) yorumladı
Aynen oyle bende oyle hergun sabredcez kizlar artik 40 haftaya kadar
0 oy
4 Ağustos 2019 (1,091 puan) cevapladı
Giyiyorum hiç değişiklik olmadı yani henüz pek karnım çıkmadığı için 
0 oy
4 Ağustos 2019 (642 puan) cevapladı

Her gece hemde)) nolmus hamileysek:Dhemde daha 20haftadayim karnimda pek çıkmak istemiyor o yüzden rahat giyiyorum)

4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Geçen eşimle mağazada dolaniyoduk geceliklere baktım bana diyorki sende gecelik giyecek halin mi kalmış:))))))bende nolmus dedim yani hamileysek giyemezmiyiz
4 Ağustos 2019 (642 puan) yorumladı
Ben evlenmeden öncede geceleri öyle uyurdum yani bi sebebi yok))gecelikle daha rahat ediyorum sanki hemde hamilelikte ayri bi guzel gozukuyor)))
0 oy
4 Ağustos 2019 (561 puan) cevapladı
Evim yazın bile yayla evi gibi o yüzden pijama ile yatıyorum ama böyle olmasaydı sürekli gecelik le yatardim  çok seviyorum çok rahat bence 
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Bence hem rahat hemde daha hoş:)
4 Ağustos 2019 (561 puan) yorumladı
Kesinlikle katılıyorum hiç sevmem pijama ama mecbur giyiyorum napim üşüyorum diğer türlü
0 oy
4 Ağustos 2019 (519 puan) cevapladı
Ben 9 aylık evliyim, sevmiyorum öyle fantazi gecelikler diye o düzen denenen şeyde penye takımlar aldım spor duruyor hep. Ama kayınvalidem çok seviyor öyle şeyleri, bi tane kırmızı mini saten gecelik almıştı. Ben çok büyük bi aşkla evlendim ve yaşımız da çok olgun yani :) ilk hafta içinde giydim eşim bekler mi acaba diye. Gitme bi daha dedi, seni böyle görmek istemiyorum bana masum gelmiyo böyle fantazi gecelik kıyafet felan dedi varsa görmediğim at onları dedi o oldu bi daha giymedim. Şort askılı hep takımlarım mis gibi :))) 
0 oy
4 Ağustos 2019 (243 puan) cevapladı
Bende gebe kaldigimdan beri daha cok gecelik  giyiyorum malum oramiz buramiz şisti kocaya guzel gorunmek lazim 
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Aynen canım salmamak lazım vala:)allah korusun gözleri kayar:))))
4 Ağustos 2019 (243 puan) yorumladı
Aynen canim kac haftalik gebesin
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
32 cnm sen:))
6 Ağustos 2019 (243 puan) yorumladı
35 hafta 6 gun
0 oy
4 Ağustos 2019 (770 puan) cevapladı
Ben hic gecelik giymiyorum hamilelik boyuncada giymedim hic hep sort askili ust 
4 Ağustos 2019 (327 puan) yorumladı
Farkettim de çoğu kişi sort giyiyo demek daha rahat
0 oy
4 Ağustos 2019 (298 puan) cevapladı
Ben kilot atlet yatıyorum valla :D
0 oy
4 Ağustos 2019 (352 puan) cevapladı

Gecelikler olsa giyerdik dar geliyor :) saka bir yanada istanbul cok nemli sortla bile yatamıyorum bacaklarim yapış yapış oluyot sinir oluyorum o yuzden ince esofman tayt tarzi seyler.  Etek giyerken bile altta dize kadar tayt giyiyorum ki bacaklarim birbirine surtunup pisik olmayayi.  Diye:angel:

0 oy
4 Ağustos 2019 (1,266 puan) cevapladı
Evet canım giyiyorum çok rahat oluyor pijama veya şartların lastikleri sıkıntı veriyor. Henüz 16 haftalığım karnım büyümemiş diye hemen hemen her gece çok rahat giyiyorum. Başka amaçlar için değil rahatıma düşkünlüğünden :))
0 oy
4 Ağustos 2019 (1,898 puan) cevapladı

Gecelik giyiyorum geneldd yoksa sicak iyice bastiriyor uyumak hayli zor oluyor sonra zTen gelmisim 40 haftaya hala belirtim yok :D

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte gecelik seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Hamilelikte gecelik seçerken öncelikle cildi tahriş etmeyen, nefes alabilen pamuklu ve modal kumaşları tercih etmelisiniz. Vücudunuzun hızla değiştiği bu dönemde, göğüs ve karın bölgesini sıkmayan, esnek yapılı modeller konforunuz için en önemli kriterdir. Özellikle dikişsiz tasarımlar veya dikişleri dışa doğru olan modeller, artan hassasiyetinize karşı cildinizi koruyacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik döneminde gecelik giymek neden daha rahattır?
Hamilelikte gecelik giymek, pijama takımlarına kıyasla karın bölgesinde herhangi bir lastik veya düğme baskısı yaratmadığı için çok daha rahattır. Gecelikler, artan vücut ısısını dengelemeye yardımcı olurken, özellikle geceleri sıklaşan tuvalet ihtiyacı durumunda pratik bir kullanım sağlar. Ayrıca geniş kesimleri sayesinde kan dolaşımını kısıtlamaz ve rahat bir uyku süreci geçirmenize katkıda bulunur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelik geceliği alırken kaç beden büyük almalıyım?
Hamilelik geceliği alırken genellikle kendi hamilelik öncesi bedeninizi veya hamilelik evrenize göre bir beden büyüğünü tercih etmeniz yeterlidir. Birçok marka hamilelere özel olarak karın kısmı genişletilmiş tasarımlar sunduğu için, çok fazla büyük beden almanız kıyafetin üzerinizde potluk yapmasına neden olabilir. Satın alırken ürünün esnekliğini kontrol etmeniz ve göğüs altından itibaren bollaşan modelleri seçmeniz en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra da kullanabileceğim gecelik modelleri nelerdir?
Doğumdan sonra da kullanabileceğiniz en işlevsel modeller, önü düğmeli veya pratik emzirme penceresi bulunan geceliklerdir. Bu tasarımlar hem hamilelik sürecinde büyüyen karnınıza uyum sağlar hem de doğum sonrasında bebeğinizi kucağınıza aldığınızda emzirme kolaylığı sunar. Özellikle önden açılabilen modeller, hastane çantanız için de en pratik seçenekler arasında yer alır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte gecelik yerine pijama giymenin dezavantajları nelerdir?
Hamilelikte pijama giymenin en büyük dezavantajı, alt kısmın lastiğinin karın bölgesinde baskı oluşturarak rahatsızlık vermesi ve kan akışını yer yer zorlayabilmesidir. Özellikle son aylarda artan karın büyüklüğü ile birlikte pijama lastikleri kaşıntıya veya iz kalmasına yol açabilir. Gecelikler bu baskıyı tamamen ortadan kaldırarak uyku kalitenizi artırır ve vücudunuzun daha rahat nefes almasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 561 göst.
0 oy
4 cevap 393 göst.
0 oy
6 cevap 893 göst.

1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...