39 haftalık hamileyim, şekerim yüksek ve yatışım yapıldı mı?

0 oy
970 göst.
6 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde (1,507 puan) sordu

sekerim yuksek tansiyonum düşük 2cm açıklık var yatışim yapildi lütfen dua edin :'( 

11 Cevap

+1 oy
6 Ağustos 2019 (325 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun inşallah cnm rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 
-Reklam-
+1 oy
6 Ağustos 2019 (254 puan) cevapladı

Allah yardımcın olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin strese girme sakin ol hersey yoluna girer insallah 

0 oy
6 Ağustos 2019 (822 puan) cevapladı
Rabbim şifa versin inşallah sağlıkla al kucağına bebeğin
0 oy
6 Ağustos 2019 (129 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun sağ salim kucağına al inşallah   
0 oy
6 Ağustos 2019 (705 puan) cevapladı
Rabbim yardım etsin sağ-salim  dünyaya GELSİN  bebeğin  ne olur bana da dua et riskli  bir sezeryan  olacağını  söylüyor  doktorlar  sağ-salim  kavuşayım  yavruma  
6 Ağustos 2019 (129 puan) yorumladı
Neden riskli acaba
6 Ağustos 2019 (129 puan) yorumladı
Rabbim sağ salim sağlıklı bir şekilde yavruna kavuştursun inşallah
6 Ağustos 2019 (705 puan) yorumladı
Plesenta  önde yapışma  ihtimali var dedi rskli  kan kaybı olabailir  
AMIN  ALLAH  RAZİ  OLSUN  İNŞALLAH  CANIM
6 Ağustos 2019 (129 puan) yorumladı
İnşallah sorunsuz bir şekilde kucağına alırsın     
6 Ağustos 2019 (705 puan) yorumladı
Amin ecmain  canım benim  Allah  razi OLSUN  selâmetle  inşallah
0 oy
6 Ağustos 2019 (202 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun canım İnşAllah. Sağ salim kucağına almayı nasip eylesin Rabbim..
0 oy
6 Ağustos 2019 (25 puan) cevapladı
Hayirli kolay dogumlarin olsun canim sag salim gelsin bebegin ins.
0 oy
6 Ağustos 2019 (21 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun İnşaAllah sağ salim bebişini kucağına alırsın bende pazar günü yatışım yapılacak sezeryan için RABBİM bu yolda kimseyi bırakmasın anneyi yavrusuna yavruyuda annesine bağışlasın inşaAllah 
0 oy
6 Ağustos 2019 (223 puan) cevapladı
Ay canım beniim Rabbim mutlu huzurlu bi şekilde selametle yüzünüzü güldürsün.. Lütfen bize de duaaa
0 oy
6 Ağustos 2019 (400 puan) cevapladı
Allah yardimcin olsun canim tez zamanda kurtarsin agridan sizidan bir avazda gelsin bebis ins.
0 oy
17 Haziran 2020 (56 puan) cevapladı
Allah sağ salim ikinizide birbirinize kavuştursun inşallah
17 Haziran 2020 (5,247 puan) yorumladı
Ağustosta açılmış  cnm post

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamilelikte şeker yüksekliği ve düşük tansiyon ne anlama gelir?
39. haftada kan şekerinin yüksek seyretmesi gestasyonel diyabet takibini gerektirirken, düşük tansiyon genellikle vücudun susuz kalması veya pozisyonel değişikliklerle ilişkilidir. Bu durumdaki gebelerin hastane ortamında yatışının yapılması, hem bebeğin kalp atışlarının hem de kan şekeri düzeylerinin sürekli izlenerek olası risklerin anlık müdahale ile kontrol altına alınmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte 2 cm açıklık ile hastaneye yatış neden yapılır?
39. haftada 2 cm açıklık, doğum eyleminin başlamak üzere olduğunu veya serviksin doğuma hazırlandığını gösteren klinik bir bulgudur. Özellikle ek risk faktörleri olan şeker yüksekliği gibi durumlarda, doğum sürecini yakından takip etmek ve herhangi bir acil durumda hızlı müdahale edebilmek amacıyla hastanede yatış kararı alınır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi şeker yüksekliği bebeği nasıl etkiler?
Doğum öncesi şeker yüksekliği, bebeğin doğum sonrası dönemde kan şekerinin aniden düşmesi (hipoglisemi) veya solunum sıkıntısı yaşaması gibi riskleri artırabilir. Bu nedenle şeker düzeyi yüksek olan gebelerin doğumları, bebeğin doğar doğmaz uzmanlar tarafından kontrol edilebilmesi için genellikle tam donanımlı hastane ortamında gerçekleştirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte düşük tansiyon neden olur?
Gebeliğin son haftalarında düşük tansiyon, genellikle rahmin ana damarlara yaptığı baskı veya vücuttaki kan hacminin dağılımındaki değişiklikler nedeniyle yaşanabilir. Eğer bu durum baş dönmesi veya halsizlik gibi belirtilerle birleşirse, tıbbi gözetim altında tansiyonun dengelenmesi ve bebeğin oksijen alımının düzenli olduğunun teyit edilmesi büyük önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum başlamadan önce hastanede yatış süreci nasıl yönetilir?
Doğum öncesi hastane yatışlarında öncelikle NST cihazı ile bebeğin kalp atışları ve rahim kasılmaları kayıt altına alınır. Kan şekeri ve tansiyon değerleri düzenli aralıklarla ölçülürken, açıklığın ilerleyişi doktor tarafından manuel muayene ile takip edilir ve gerekli durumlarda doğumun başlatılması için tıbbi yöntemlere başvurulabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,284 göst.
11 Şubat 2022 Doğum kategorisinde Miniminnak (2,053 puan) sordu
0 oy
17 cevap 1,451 göst.
24 Aralık 2020 Doğum kategorisinde Kusuctu_ (1,069 puan) sordu
0 oy
7 cevap 968 göst.
30 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Kedi06 (520 puan) sordu
0 oy
7 cevap 668 göst.

1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...