35 haftalık hamileyim, bebeğim çok hıçkırıyor normal mi?

0 oy
582 göst.
17 Ağustos 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (83 puan) sordu
Kizlar 35 haftalik hamileyim ama 1 aydir karnim hop inip cikiyor doktor hickirik dedi ama fazla oluyoe gunde muhakkak bir kere olur sizce bu faydalimi degilmi ?

7 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2019 (31 puan) cevapladı
Benim sabahlari cok olurdu amniyon sivisi yutuyo iyi bisey yani kendini gelistiriyo
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
tmm cnm tsk ederm
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2019 (310 puan) cevapladı
Nasıl bi his peki yani nasıl hickirdigini hissediosn
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Ya bi bakiyorm icimde tip tip bisey atiyo ve karbimin uzerinde belli olmaya basladi kalp ritmi gbi bieazcikda agir atiyo megersem hickirikmis
18 Ağustos 2019 (310 puan) yorumladı
Anlıyorum çoğu zaman bnde de oluyor
18 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Iyi biseyms hickirsinlar bakalm bebisler
0 oy
17 Ağustos 2019 (1,249 puan) cevapladı
Benim günde en az 2 kere oluyor bazen 4 e kadar oluyor. 10 dakika sürüyor hıçkırması. Biraz araştırdım hıçkıran bebeklerin emme kuvveti yüksek olur diyorlar ama tabi net bilgi değil bendeki. 
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Evet cnm bnde baktm arastrdm yinede sizden de bilgi alaym dedm ins dedigin gbidir
17 Ağustos 2019 (1,249 puan) yorumladı
İçeride su yuttuğu garanti :) sıkıntı yapacak bi durum değil. Allah herkesin bebeğini sağlıcakla kucağına aldırmayı nasip etsin inşallah
18 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Amin amin  ♡
0 oy
17 Ağustos 2019 (635 puan) cevapladı
Kızlar benim bebeğim hamileligimde aşırı hickiriyordu hergun 4kez fln olurdu gerçekten doğdu ve doğduğu gün bile emme refleksi çok kuvvetliydi hickiran bebek iyi derler ne kadar doğru bilmiyorum ve şuan 3haftaligiz daha hala hickiriyor minnakim:-)
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Oo sevinsm o zaman cnm :) Allah bagislasn bu arada bizde bi dogursaydik
0 oy
17 Ağustos 2019 (11 puan) cevapladı
Benim bebek te çok hickiriyor. Normal bı durum diye biliyorum ama.
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Insallah cnm oyledr
0 oy
17 Ağustos 2019 (11 puan) cevapladı
Evet bizde 34 haftalığız benimkide günde 2 kere hıçkırıyor maşallah.Bende anne karnında hıçkıran bebeklerin emme kuvveti daha gelişmiş oluyor diye duymuştum doğduğunda.Annr karnında parmağını emermiş.Amniyon sıvısını yutarmış öyle hıçkırık tutarmış.İyi birşey yani
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Insallah oyledr cnm :)
0 oy
17 Ağustos 2019 (348 puan) cevapladı
Benimki günde 3 4 defa oluyor. Hele de ben yemek yedikten sonra. Sabah onun hıçkırığla uyanırım bazen. Bazen uzuluyrm hatta yazık dyrm hissedyrm pozisyon değiştiriyor ayaklariyla ittiriyor beni. Biraz duruyor sonra gero başlıyor hıçkırmaya:)))
17 Ağustos 2019 (83 puan) yorumladı
Evet bnmkide yemekten sonra oluuor genelde :))

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

35 haftalık bebekte hıçkırık olması normal mi?
35 haftalık hamilelikte bebeğin hıçkırması oldukça normal ve sağlıklı bir gelişimin göstergesidir. Bebeğin diyafram kaslarının geliştiğini ve nefes alıp verme egzersizleri yaptığını gösteren bu durum, genellikle anne karnında ritmik ve düzenli bir hareket şeklinde hissedilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek anne karnında günde kaç kere hıçkırır?
Bebekler anne karnında günde birkaç defa hıçkırabilir ve bu durumun net bir üst sınırı yoktur. 35. haftadan itibaren bebeklerin hıçkırık nöbetleri günde bir kez olabileceği gibi, daha sık da tekrarlayabilir; bu durum genellikle bebeğin yuttuğu amniyon sıvısına verdiği doğal bir tepkidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek hıçkırığı anne karnında nasıl hissedilir?
Bebek hıçkırığı anne karnında düzenli aralıklarla gelen, ritmik ve hafif sıçramalar şeklinde hissedilir. Bebek hareketlerinden farklı olarak bu durum daha tekdüze ve sabit bir noktadan gelen seri vuruşlar gibidir, genellikle birkaç dakika sürer ve kendiliğinden geçer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
35 haftalık hamilelikte bebek hıçkırığı ne zaman endişe vericidir?
35 haftalık hamilelikte bebek hıçkırığı normal bir süreçtir ancak hıçkırıkla birlikte bebeğin genel hareketlerinde ciddi bir azalma veya ani bir durgunluk fark ederseniz doktorunuza danışmalısınız. Normal şartlarda hıçkırık bebeğin stresli olduğunu değil, sinir sisteminin geliştiğini gösteren doğal bir reflekstir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek neden anne karnında sık hıçkırır?
Bebekler anne karnında diyafram kaslarını güçlendirmek ve akciğerlerini doğuma hazırlamak amacıyla hıçkırır. Bebeğin amniyon sıvısını yutması sonucu diyaframın istemsizce kasılmasıyla oluşan bu durum, bebeğin sağlıklı bir büyüme sürecinde olduğunu teyit eden yaygın bir fizyolojik gelişimdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 385 göst.
0 oy
4 cevap 446 göst.
4 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Buse naz (505 puan) sordu
0 oy
2 cevap 324 göst.
25 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esmerannee (61 puan) sordu
0 oy
4 cevap 532 göst.

1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...