0 oy
517 göst.
19 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (75 puan) sordu

Bebiş kız mı erkek mi hamişşler :angel:

Bizim ki erkek Allah nasip ederse insAllah
Gebelik haftası 25+3
Kapatılma nedeni: Cinsiyet içerikli sorularınızı sohbet bölümünden sorabilirsiniz..mutlu gebelikler.

2 Cevap

0 oy
19 Ağustos 2019 (438 puan) cevapladı
26+4haftadayom oğlum olacak hayirlisiyla 
20 Ağustos 2019 (291 puan) yorumladı
29 + 6 haftadayim bizde ikinci oğlum olacak inşallah canım
-Reklam-
0 oy
19 Ağustos 2019 (286 puan) cevapladı
3.kızım yolda çok şükür 24 haftalıgım;)
19 Ağustos 2019 (75 puan) yorumladı
Allah sağlık versin inşallah rabbim ikisinde de aratmasin insAllah anlamında 4 kızı var çok
19 Ağustos 2019 misafir yorumladı
Çok değil kocaman bir ailesi var maşallah çok güzel 4 tane evladı var :) ❤
20 Ağustos 2019 (130 puan) yorumladı
Benimde 3.kızım geliyor hayırlısıyla

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 572 göst.
0 oy
10 cevap 1,214 göst.
0 oy
3 cevap 605 göst.
21 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifkayaoglu (779 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...