Hamileliğimde mide bulantısı ve cinsiyet ne zaman belli olur?

0 oy
2,084 göst.
20 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
Hamileliğiniz nasıl gidiyor cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz kız erkek nelere aşerdiniz mide bulantısı oldu mu 

19 Cevap

0 oy
21 Ağustos 2019 (1,116 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
20 haftalığız şuana kadar hiç mide bulantım olmadı nadir diyebilirim çok rahat geçiriyorum bu konuda en çok tatlı aşeriyorum durmadan tatlı yiyecekler olsun istiyorum henüz cinsiyeti belli değil göstermiyor 
-Reklam-
0 oy
20 Ağustos 2019 (638 puan) cevapladı

38+6 canım :angel: ilk üç ay bulantım oldu sonra geçti. Kan hapından kaynaklı yine oluyordu, değiştirdik. <3 12. Haftada cinsiyet öğrendik ama sonraki uç kontrolle emin oldum :angel:prenses ten sonra prens bekliyoruz hayırlısıyla:P kızımda çooook çoook turşu yemiştim. Ciddi ciddi 5 kiloluk turşu kavanozunu bir haftada tek başıma bitirdim :angel: bu kez dere çikolatadan vazgeçemiyorum. Tatlı tatlı tatlı... Yemek vermesinler tatlı versinler <3ayrıca et çok sevmem ama kan değerlerimden dolayı sürekli et yemek istiyorum :dizzy:

20 Ağustos 2019 (638 puan) yorumladı
Amin canım hepimize inşallah. Valla bende tuttu diyebilirim :))
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Evet ama gerçekten çoğu kişinin ekşiyle tatlıyla alakası yok galiba
20 Ağustos 2019 (638 puan) yorumladı
Ya istisnalar kaideyi bozmaz. İlla olacak diye bir şey yok :) bende tuttu ama tamamen tesadüfte olabilir... :)
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Allahın hikmeti diyelim :)
20 Ağustos 2019 (638 puan) yorumladı
:)) olabilir canım
0 oy
20 Ağustos 2019 (430 puan) cevapladı
Önce ekşi sonra tatlı yiyorum ama çoğunlukla tatlı inşallah kızım olacak canım bulantım da az oldu :) 
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Kaçıncı haftada öğrendin canım ☺️
20 Ağustos 2019 (430 puan) yorumladı
16 canım 37 olduk şükür
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Sağlıkla kucağına alırsn inşallah normal doğum muu düşünüyorsn doktorun ne diyor
21 Ağustos 2019 (430 puan) yorumladı
Sağ ol canım cümlemiz inşallah yok sezeryan olscsk vajinismus geçmişim var o yüzden cesaretim yok doktor da uygun görmüyor normali
0 oy
20 Ağustos 2019 (158 puan) cevapladı
Ben şuan 39+3 üm ilk başlarda mide bulantısı çok çektim kocamla çok tartıştık çok kavga ettik ilk üç ay düzenli tavırlar içine girdim:)) hatta kaynanamlarla  birlikte yaşıyoruz hiç kimseyi görmek istemiyordum sonra sında mide bulantılarım geçti 5.aydada eşim işi gereği gitti şimdide 9 ayı bitirdim eşimi çok özlüyorum ve sadece 11 aylıkevliyiz 4 günüm kaldı ama zaman hiç geçmiyor sanki kocamda 2 buçuk ay sonra gelicek yanı kızını 2 aylıkken görücek çok üzülüyorum inşallah herşey güzel olur ben sadece ilk 3 ayda aşerdim onu da tatlı şeylere kaynanam fazla yememe izin vermezdi o yüzden kocam hep gizlice çikolata ve dondurma getirirdi odada bana yedirirdi ayy valla insanın eşi gibisi yok ya 
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun kaynanayla zor  
20 Ağustos 2019 (158 puan) yorumladı
Valla zor bide benimki genç :((
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Benimde var hemde çalışıyorum hemde bebeğe bakıcak
20 Ağustos 2019 (158 puan) yorumladı
Ooo desene sen daha kötü durumdasın Allah yardımcımız olsun :))
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Amin canım hamilenin duası kabul olurmuş :)
0 oy
20 Ağustos 2019 (1,091 puan) cevapladı
18+3üm basından beri hiç bulantı yaşamadım tatlı tuzlu ikisinide aşerdim ekşi  bile cinsiyeti 17+6da öğrendim:)
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Ne cinsiyeti sanki geç olmuş biraz öğrenmesi ben çok merak ediyorum
20 Ağustos 2019 (1,091 puan) yorumladı
Bende merak ediyorsun 12de ikiliye gittim tahmin etti  1 ay sonra gel dedi annemle eşim kesin olur bekle gitme diye diye 17 haftayı gördüm:)
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Sağlıklı olsunda cinsiyeti önemli değil tabi :)
0 oy
20 Ağustos 2019 (287 puan) cevapladı
İlk üç ay kustum herşey den tiksindim. İnsandan bile tiksindim. 4.ayda rahatladım. Şükür 30+3 oldum
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Sağlıkla al kucağına canım senin ki yine normal geçmiş 3 aydan sonra bulantı olur mu
20 Ağustos 2019 (287 puan) yorumladı
Amin inş 3 aydan sonra hafiflio daha az aralıkla bulantı oluyo yani benimki öyleydi
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz
0 oy
20 Ağustos 2019 (2,358 puan) cevapladı
Cok bulandı midemmmmm. 14 ncü haftada cinsiyeti öğrendim erkekti tatlıdan tiksiniodum hep ekşi yedim ilk 3 ay
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Benimde aynı daha cinsiyetini öğrenmedik bakalım Allahm sağlıkla kucağına almak nasip etsin
0 oy
20 Ağustos 2019 (706 puan) cevapladı
Ahh kimse bana bulantı demesin allahım çok zor. İlk hamileliğimde çoookk daha kötüydüm. 20 li haftalarda ancak toparlamıştım. Serumlar la durdum hep. Şimdi hapla idare edebiliyorum şükür. Ama... İkinci hamileliğim... Yine çok kötü
20 Ağustos 2019 (706 puan) yorumladı
Doktorumun önerisi ile tabi. Aciildeki doktorlar bıkmıştı benden  suyu bile içemşyotdum da. Vücudum aşırı susuz kalınca yani doktorum başka yapacak bir şey yok deyip öyle yönlendirmişti. Ahhh. Aklıma geldikçe...
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Bol bol su iç gerçekten tuzlu bişeyler ye ☺️
20 Ağustos 2019 (706 puan) yorumladı
Bu defa içebilşyorum az da olsa. Ama yine çok kötü yaaa. Nasıl özeniyorum bulantısı olmayan hamilelere anlatamam. Doktora dedim bugün yine çok kusuyorum diye. Senin bünyen böyle diyor. Baya hassas galiba yaa.
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Demekki çok kilo almazsın :) kaç kilo aldın kaçıncı haftaydın
21 Ağustos 2019 (706 puan) yorumladı
Almam mı. 15 kilo aldım. 40 haftada doğdu. Ama sonra gitti hepsi. Stres, koşturmaca.
0 oy
20 Ağustos 2019 (1,229 puan) cevapladı

Hamileleğim şükür iyi geçiyor ilk haftalar da baya bulantım cok oldu çok zorlandım hastanede yattım serum aldım oda iyi gelmedi ilaç kullanmaya başladım şükür o kurtardı beni 13 hafta bitti bulantım ilaç dan da düştüm şuan 23 haftalığım arada bir sırtım.agirim oluyor yinede şükür rahatım aşermem de var canım daha çok tuzlu şeyleri istiyorum ama kızım saolsun o biradan çikolatayı seviyor çikolata yiyince çok hareketleniyor :D :)<3

20 Ağustos 2019 (1,229 puan) yorumladı
18 haftanın sonunda ben en başta gaz filan dir dedim sonra baktım her gün böyle ufak ufak vurma hisseder gibi tekmeler hissettim 21 haftada daha çok net hissetmeye başladım Suan da halende hissedirim biz en çok da geceler çok hareketliyiz helede cikolt yediysek :)
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Bende hemen o zamanlara gelsem zaman geçmiyor insan hemen doğurup bebeğini kucaklamak istiyor :)
20 Ağustos 2019 (1,229 puan) yorumladı
Senin Suan da kaç haftalik
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
13+3 canım  :)
20 Ağustos 2019 (1,229 puan) yorumladı
Aa daha küçüksün 10 hafta buyuz sizden daha cinsiyeti de belli değil ozaman :)
0 oy
20 Ağustos 2019 (72 puan) cevapladı
19 haftadayim mide bulantisi 6 ci haftadan devam ediyor. Mide yanmasi ayak agrilari oluyor.eksi canim cekiyor oglum olucak InwAllah. 4 gun once oyrendim cinsiyetini 
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Allahım sana bağışlasın çok güzel duygular :)
20 Ağustos 2019 (72 puan) yorumladı
Tesekkur ederim InwAllah sende sag salim kucagina alirsin bebeyini
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Amin inşallah Allahım tüm isteyenlere hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin :)
0 oy
20 Ağustos 2019 (650 puan) cevapladı

34 hala devam :angel:

20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Az kalmış birazcık daha çekeceksin o zaman :)
0 oy
20 Ağustos 2019 (123 puan) cevapladı

Ya benim canım pek bişey istemiyor aslında özeniyorumda acaba istemesi için ne yapmam lazım :P Bu arada cinsiyetini 12.haftada hemen öğrendik kızım olcak çok mutluyum  şuanda da 15+4 haftalık.. 

20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Boşver öyle daha iyi işte istemesin :) Allah bağışlasın
20 Ağustos 2019 (123 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım :))
0 oy
20 Ağustos 2019 (755 puan) cevapladı
28 haftaligiz kızım olacak ama son zamanlar da mide bulantisi başladı yine .mide yanmasi çok aman aman yok da .asermelerim olmuyor. 
20 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Son zamanlarda oluyormuş öyle diyorlar dikkat et kendine kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetini :)
20 Ağustos 2019 (755 puan) yorumladı
22. Hafta da canım ayrıntılı ultrasona girince .ondan önce 2 farklı doktor erkeğe benziyor demişti. Bilmiyorum vallahi felaket vurdu beni bulantılar ama buna da şükür.
0 oy
21 Ağustos 2019 misafir cevapladı
Bende 8 haftalık gebeyim. Bulantım, sancım oluyo ama sanırım bu dönemde normalmiş. Şimdiden canımızda biçok şey istemeye başladı özellikle de sürekli dondurma istiyoruz
0 oy
21 Ağustos 2019 (508 puan) cevapladı
14+4 hic mide bulantim yok cok sukur canim acayip tatli seyler aşeriyorum gecenin 3 de kocamı baklava almaya yolayacak kadar çok aşeriyorum :)
22 Ağustos 2019 (51 puan) yorumladı
Cinsiyetini öğrendiniz mi peki :)
22 Ağustos 2019 (508 puan) yorumladı
Daha degil 16 haftalik olmayi bekliyoruz o zmn net bisi soyler doktor simdi gidersek net birsey soylemicek ve kafamiz karisacak en iyisi 16 ci hafta
0 oy
21 Ağustos 2019 (366 puan) cevapladı
Ben öğrendiğimde 3 haftalikti sabahlari midem cok bulandı 3 ay boyunca ama fazla kusmadım işte cokta bisey asermedim 
0 oy
21 Ağustos 2019 (280 puan) cevapladı

Cinsiyeti 16. haftada öğrendim kızım olacak nasipse :angel: şu an 34. haftadayım, ilk 2 ay full yattım kusmaktan ve halsizlikten maf olmuştum sonrasında geçti Çok şükür, sabah gözümü açtığımda turşuuuu diyerek uyanıyordum  canım zerre tatlı istemedi tüm hamileliğim boyunca Tabii herkesin farklı olabilir.

0 oy
21 Ağustos 2019 (1,150 puan) cevapladı
16 haftada öğrendim 3 ay boyunca erik yedim kız hissettim ama sonuç erkek :)
0 oy
21 Ağustos 2019 (499 puan) cevapladı

Kızım olacak inşallah 38+3 haftalık hamileyim, önce acı ekşi tuzlu yerdim şimdi tatlı olsa çok mutlu oluyorum :) mide bulantısı da yaşamadım çok şükür kuzu:)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte mide bulantısı genellikle kaçıncı haftada başlar?
Hamilelikte mide bulantısı genellikle gebeliğin 6. haftası civarında başlar ve çoğu kadında 12. ile 14. haftalar arasında azalarak sona erer. Bazı anne adaylarında bu süreç daha erken veya geç başlayabilir, ancak 6. hafta hormonal değişimlerin en belirgin hissedildiği dönem olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek cinsiyeti en erken kaçıncı haftada kesin olarak öğrenilir?
Bebek cinsiyeti ultrason muayenesinde genellikle 16. haftadan itibaren büyük oranda kesinlik kazanır. 12. ile 14. haftalar arasında doktorlar 'nub teorisi' gibi yöntemlerle tahminde bulunabilse de, en net ve yanılma payı en düşük sonuçlar 16. haftadan sonraki kontrollerde elde edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte mide bulantısı nasıl hafifletilir?
Hamilelikte mide bulantısını hafifletmek için sabahları yataktan kalkmadan önce kuru kraker veya galeta tüketmek oldukça etkilidir. Gün boyu az ve sık beslenmek, mideyi boş bırakmamak, zencefilli çaylar içmek ve ağır kokulu yiyeceklerden uzak durmak mide hassasiyetini önemli ölçüde azaltmaya yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte aşerme ne zaman başlar ve ne anlama gelir?
Hamilelikte aşerme genellikle ilk trimesterın sonlarına doğru, yani 8. ile 12. haftalar arasında başlar. Vücudun belirli besinlere olan ihtiyacından ziyade, gebelik hormonlarının koku ve tat alma duyularını değiştirmesi sonucu ortaya çıkan geçici bir durumdur ve genellikle ikinci trimesterda etkisi azalır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte mide bulantısı olmaması normal midir?
Hamilelikte mide bulantısı yaşamamak oldukça normaldir ve bebeğin sağlıklı gelişmediği anlamına gelmez. Her kadının hormonal yapısı ve gebelik süreci farklı işlediği için bazı anne adayları hiçbir bulantı hissetmeden gebelik sürecini geçirebilir; bu durum tamamen kişisel bir farklılıktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 301 göst.
0 oy
2 cevap 328 göst.
0 oy
1 cevap 226 göst.
0 oy
4 cevap 474 göst.
4 Kasım 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ozgeatakan1806 (215 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...