0 oy
1,256 göst.
24 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (790 puan) sordu

image

Acaba nedir cinsiyeti :) 

Gebelik haftası 16+6

12 Cevap

+1 oy
24 Eylül 2019 (286 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Erkek bence bu bebek pipiyi benden baska gören yok heralde
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Bende görüyorum onu ama pipi mi bilmiyorum. Doktorum da söylemedi bisey
-Reklam-
+2 oy
24 Eylül 2019 (430 puan) cevapladı
Ben yarın 20 haftalık oluyorum bende bilmiyorum hayırlısını versin Rabbim 
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Amin canim insAllah
+1 oy
24 Eylül 2019 (317 puan) cevapladı
Ağrin ve bulantın çok ise kız derler iki kizimda ayni oldu aglum çok rahatti senin nasil geciyor
24 Eylül 2019 (317 puan) yorumladı
:))) dün diyoki askim doğur artik aklim sende surekli napiyim emre cik gel kizim diye türkü mü soyleyim dedim
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Dimi ah keşke o kadar kolay olsa :))
24 Eylül 2019 (317 puan) yorumladı
Kaldı 6 hafta bitti cok sukur :)
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Darısı başımıza insAllah
24 Eylül 2019 (317 puan) yorumladı
Insallah :))
+1 oy
24 Eylül 2019 (857 puan) cevapladı

Bacak pozisyonundan popo tarafından resmi olsa daha iyi olur canım böyle yandan bakılmayla birşey anlaşılmazki :)Upload failed: [object Object]Upload failed: [object Object]

+1 oy
24 Eylül 2019 (155 puan) cevapladı
Icimden erkek gecti bnce erkektir
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Valla ne bilim bacak kısmı tarafinda çıkıntı var gözüküyor. Pipi ye benzettim :))
24 Eylül 2019 (155 puan) yorumladı
Kesen yamuk canim bnce erkek
+1 oy
24 Eylül 2019 (117 puan) cevapladı

14 haftadayim doktor bana erkek dedi sanki kese sekli benziyo

image

24 Eylül 2019 (2,713 puan) yorumladı
Keseyle ilgili degildir.cinsiyet
24 Eylül 2019 (1,008 puan) yorumladı
Kese ile ilgili olsaydı bcaklari kapalı olduğunda doktorlar keseye göre yorum yapardı
24 Eylül 2019 (117 puan) yorumladı
Bilmiyorum bazi arkadaslar keseye göre tahmin yapiyolar kese yamuksa erkek daha oval se kiz olabilir diyolar
24 Eylül 2019 (1,734 puan) yorumladı
Benim kesede yamuktu. Aynı böyle ama göstermedi inatçı keçim. Dr a bile gına getirdimde en son kız dedi:)) bazı bebekler göstermiyor doğuma kadar.
24 Eylül 2019 (117 puan) yorumladı
Valla bilmiyrm canim kiz erkek hayırlısı olsun
+1 oy
24 Eylül 2019 (508 puan) cevapladı
Kizlar gec gosteriyor diye biliyorum
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Benim ilk kızım hemen gosterdi. Bunun niyeti yok :))
+1 oy
24 Eylül 2019 (33 puan) cevapladı
Erkek erkek :)
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Ahahahah insAllahh :)) gördün mu kesem yamukmus. Paşa mi geliyor :))
+1 oy
24 Eylül 2019 (2,713 puan) cevapladı

Ben sana solim bu kiz  ayni bole.bizimde.ultrasyonumuz :D eskidi biraz ama sol taraf genital bolgesi nub teorisine gorede cikintisi yok sizinde.yok nuhtemelem kiz yani  35.haftayiz bizde ben direk kiz demistim kendime .dd 

image

24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Bunda çıkıntı var gibi. Iyice bak görürsün :))
24 Eylül 2019 (2,713 puan) yorumladı
Sahsen baktim Allah gonlunuze gore versin canm daha fazla cikinti oluyor cnlu 2.oglum.var ultrastonlarini biliyorum
+1 oy
24 Eylül 2019 (1,734 puan) cevapladı

Doğumda öğrenirsin:D ya bende detaylıda öğrenirim dedim ordada açmadı bacaklarını. Dr ilk kez oluyor böyle dedi. En son Dr uma çıkıştım oda kız dedi. Kız erkek farketmez ama doğumda netleşecek bizimki..

24 Eylül 2019 (430 puan) yorumladı
Kimi devlet hastaneleri görselerde söylemiyor canım yanılıyolar diye bide kız erkek ayrımı yapan aileler var ondan dolayı söylemiyolar ben ankarada ikamet ediyorum burdaki hastaneler söylemiyo hep bi bahane yok tembel hareket etmiyor yok ultrason bozuk yok pozisyonu iyi degil bakalım yarında belli olmazsa ögrenmeyi düşünmüyorum ilk bebegim ikiside lazım saglıkla verinde Rabbim
24 Eylül 2019 (1,734 puan) yorumladı
Benimde bir oğlum var önemli değil tabiki cinsiyeti ama etraf bilerek söylemiyoruz sanıyorlar. Bende herkese kız dedim erkek olursa kız giysileri aldı herkes. Diyememki birşey alacaksanız unisex alın diye. Pembe kırmızı turuncu giyecek. Baba yok giydirmem desede giyecek:d
24 Eylül 2019 (430 puan) yorumladı
Rabbim gönlünden geceni versin kuzum sana hayırlı vatanına hayırlı evlat versin
24 Eylül 2019 (1,734 puan) yorumladı
Amin canım cümlemizin inşallah Rabbim gönlüne göre hayırlı evlat nasip eder inşallah.
24 Eylül 2019 (430 puan) yorumladı
Amiinnn canım
0 oy
24 Eylül 2019 (162 puan) cevapladı
Bende 17+1 im ogrenemedim :)
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Nolcak bu halimiz böyle :))
24 Eylül 2019 (162 puan) yorumladı
30 ekimde ayrıntılı icin gunum var ya onu beklicm yada ozek :))
0 oy
24 Eylül 2019 (202 puan) cevapladı
Ben 11+4de öğrendim cinsiyeti prensesim kraliçem geliyo inş iki erkekten sonra büyük bir sevinç
24 Eylül 2019 (790 puan) yorumladı
Benimde 1 kızım var. Sağlıkla ins buda erkrk olur :))

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 581 göst.
0 oy
11 cevap 693 göst.
26 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozlem_13.09 (173 puan) sordu
0 oy
4 cevap 416 göst.
13 Haziran 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Merve_00 (1 puan) sordu
0 oy
0 cevap 277 göst.

1,512,267 soru

24,666,944 cevap

367,044 kullanıcı

...