36 haftalık hamileyim, doğumdan sonra sütüm gelir mi?

0 oy
869 göst.
2 Ekim 2019 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
36 haftalık hamileyim . Suyum az olduğu icin  yarın suni sancı ile dogum yapacağım, aksilik olursa sezeryana gecilebilirmis. Bu  durumda benim sütüm gelir mi gelmez mi. Goguslerimde hicbir belirti yok. 

10 Cevap

0 oy
2 Ekim 2019 (2,761 puan) cevapladı
Gelir canım stres yapma dua et sağlıkla kucağına alırsın inşaallah sütüm gelcek diye beynine pozitif yön ver öyle düşünürsen gelmez iyi düşün iyi olsun
-Reklam-
0 oy
2 Ekim 2019 (22 puan) cevapladı
Bende 36 haftalık doğum yaptım sezaryenle sütun geldi hemen korkamayin sizinde gelir inşallah allah yardimciniz olsun 
2 Ekim 2019 (50 puan) yorumladı
Canım bebegin kaç kilo dogdu? Ben 38 oldum kasılma felan var bebegim geliyo gibi ama şimdi gelirse bişey olursa diye tedirginim ya en az 1 hafta daha anne karnında kalsın isdiyorum  sen bi sorun yaşadınmı acaba?
2 Ekim 2019 (22 puan) yorumladı
Benim bebeğim 2300 dogdu allaha şükür gayet saglikliydi suan 1 yasında
0 oy
2 Ekim 2019 (1,012 puan) cevapladı
Doğumdan sonra gelir canım belirti olmasına gerek yok 
0 oy
2 Ekim 2019 (2,394 puan) cevapladı
Doğum olduğu anda başlıyor süt gelmeye merak etmeyin sadece sezeryanda az az gelmeye başlıyor ben 24 haftalıkta doğum yapmıştım o zaman bile geldi hatta bazı 9 hafta üstü düşüklerde geldiğini bile okumuştum
0 oy
2 Ekim 2019 (75 puan) cevapladı
Gelmez diye düşünürsen gelmez haftaları önemli değil vücudun sen hamile olunca süt bezlerinin çalıştırmaya başlıyor zaten düşük olsa bile bebek alındıktan sonra süt gelir sen pozitif düşün kötüyü düşünme sütün olur bunun gelip gelmemesi senin elinde iyi değerlendir. 
0 oy
2 Ekim 2019 (54 puan) cevapladı
Senden 1 hafta önce doğum yapan sütü gelen var. Senin gibi oda doğurunca geldi hiç endişe etme canım 
0 oy
2 Ekim 2019 (2,713 puan) cevapladı
Sutunuz gelir hic merk etmeyin 
0 oy
2 Ekim 2019 (229 puan) cevapladı
Hic merak etme canim gelir.Bu hamileligimden once 20 haftalik olu dogum yaptim sutum hemen geldi .
0 oy
2 Ekim 2019 (2,358 puan) cevapladı
Suyun az olup olmadıgını kendin anlayabildin mi 
0 oy
2 Ekim 2019 (62 puan) cevapladı
Gelir canim hic merak etme sen ama kendi sancin yoksa suni sancı almadan yap doğumunu 36 haftalık bide zaten kendi sancin olmadan sadece suni sanci ise yaramiyor yine sezeryane aliyorlar çektiğin sancı yanına kalıyor. Aynısını ben yaşadım 8.5 saatlik sancinin sonunda bebegin kalp atışları bozuldu ve sezeryane aldilar.Rabbim yardımcın olsun.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

36 haftalık erken doğumda sütüm hemen gelir mi?
36 haftalık doğumda süt üretimi, bebeğin plasentadan ayrılmasıyla tetiklenir ve genellikle doğumdan sonraki ilk 24-72 saat içinde başlar. Göğüslerde doğum öncesi belirti olmaması süt gelmeyeceği anlamına gelmez; çünkü gerçek süt üretimi (süt inmesi) doğumdan sonra hormonların değişimiyle gerçekleşir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum yapacaklar için süt gelmesini sağlayan yöntemler nelerdir?
Süt üretimini başlatmak için en etkili yöntem, bebeği doğumdan hemen sonra ten tene temas ile emzirmeye başlamak veya bir hastane tipi pompa ile göğüsleri düzenli sağmaktır. Günde en az 8-10 kez sağım yapmak, vücuda süt üretimi sinyalini göndererek prolaktin hormonunu destekler ve sütün erken gelmesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum süt gelmesini geciktirir mi?
Sezaryen doğum sonrası süt gelme süreci, normal doğuma göre çok küçük bir farkla gecikebilse de biyolojik süreç aynıdır. Ameliyat sonrası ilk saatlerde bebeği kucağa almak ve emzirme denemeleri yapmak, sütün vücutta aktifleşmesini hızlandıran en önemli faktörler arasındadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi göğüslerde süt belirtisi olmaması normal mi?
Doğum öncesi göğüslerde süt sızıntısı veya dolgunluk hissi olmaması tamamen normaldir ve süt gelmeyeceği anlamına gelmez. Birçok kadında süt üretimi, doğum gerçekleşip plasenta vücuttan ayrıldıktan sonra hormonal sinyallerle başladığı için doğumdan önce belirti görülmemesi beklenen bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum yapan annelerin sütü bebek için yeterli olur mu?
Erken doğan bebekler için üretilen ilk süt olan kolostrum, bebeğin bağışıklık sistemini destekleyen çok yoğun ve besleyici bir içeriğe sahiptir. Miktarı az görünse de, bebeğin küçük midesi için yeterli olan bu ilk süt, gün geçtikçe bebeğin ihtiyacına göre artış göstererek devamlılık kazanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 251 göst.
18 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Mirkanzekiye (58 puan) sordu

1,512,302 soru

24,667,458 cevap

367,068 kullanıcı

...