29 haftalık hamileyim, özel hastaneler neden hep sezaryen diyor?

0 oy
844 göst.
11 Mayıs 2018 Doğum kategorisinde (19 puan) sordu

Kızlar özel hastanede doğum yapmak istiyorum fakat direk sezeryana alıyorlar bir bahane bulup normal doğum yaptırana rastlamadim ben biraz sancimi çekip öylemi gtsem 29+1gunluk bebişim buranın doğum evi berbatmış napmaliyim tecrubeli anneler ?

7 Cevap

0 oy
11 Mayıs 2018 (1,035 puan) cevapladı

para koparmak icin devlette kadin birinin o kadar kanamasi vardi ki inatla normal dogurtuyorlardi .cati dar olunca kadin. doguramadi normal doguramadi. sezeryana aldilar gozumun onunde oldu. mecbur kalmadikca sezaryan yapmaz .devlet ozel oylemi.  uyuk konusmak istemem amA yapmam ozelde

11 Mayıs 2018 misafir yorumladı
devltle bir sikintim yok sadece dediginize katiliyorm asaliyorlar. hamile neden kaldin sancida neden bagiriyon kocAnla yatmasaydin bilmem neleer. sanki ana sinifi gibi herkes uslu olcak hesabi. yeminle agridan. hincimi alamayip birini yolacaktim ebenin birini dogum olduktan sonra hatrlamiyorm ne dedigimi ebe senle ugrasilmaz cok piskopat deli biaeysin dedi bana susmayacksin babalarin hayrina dogurtmuyorlar herhalde.
11 Mayıs 2018 (19 puan) yorumladı
Aynen bunları bi çok insan söylüyor nekadar vicdansizlar sen orada canınla uğraşırken oh iyi yapmışsın keşke yolaydın birini devler size para ödüyor para Doktorumla konusucam inşallah normal doğum taraftarıdır tabi bide bi problem çıkmazsa inşallah siz kaç haftalik gebesiniz
11 Mayıs 2018 misafir yorumladı
34 e girdim. 43 gun falan doguma. kaldi buda normal olcak.  ya devlete dogum yapani fakir fukara bilgisiz cahil saniyorlar ama kendileri aldiklari egitim disinda sifirlar
11 Mayıs 2018 (19 puan) yorumladı
Aynen öyle inşallah hayırlısıyla yavrunu kucağına alırsın azda kalmış :)
12 Mayıs 2018 misafir yorumladı
amin canim sag olasin senin kac gun kaldi
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2018 (1,654 puan) cevapladı

Canım benim doğum yapacağım hastane özel ve orada 5 arkadaşım da normal doğum yaptı benim özel durumumdan dolayı sezeryan doğum olacak onu da benim gittiğim doktor bana bıraktı tüp bebek tedavisi gördüğüm doktor sezeryan mutlaka dediği için ben sezeryan istedim daha 35. Haftadayım artık özel de de çok önemli sağlıksal bahanen yoksa devlet de olduğu gibi sezeryan yasak bilgine bu arada benim kan pıhtılaşması olduğu için her gün göbekten iğne vuruyorum ondan dolayı sezeryan doğum olacak devlette sezeryan dedi bana 

11 Mayıs 2018 (1,654 puan) yorumladı
Canım devlet çok mecbur kalmadıkça sezeryanı sadece devlet hastanesinde değil özelde de yasakladı o yüzden için rahat olsun senin sıkıntın yoksa sezeryan doğum olmaz arkadaşım yeni doğum yaptı özelde sezeryana alın diye yalvarmış almamışlar yasak demişler normal doğum yaptı
0 oy
12 Mayıs 2018 (90 puan) cevapladı

Bencede sancını çek ondan sonra git sezeryan çok zor cnm senin ilkmi

12 Mayıs 2018 (19 puan) yorumladı
Aynen ilk benim öyle yapıcam inşallah braz çekicem inşallah normal olur
0 oy
29 Mayıs 2018 (388 puan) cevapladı

hangi ildesiniz

0 oy
29 Mayıs 2018 (2,642 puan) cevapladı

 özel sana sorması lazım sezeryan mi normal mi diye. Eğer normale elverisli isen senin istediğini yapmak zorunda. Ama diğer türlu illede sezeryan diyorsa uzak dur o hastaneden . Sezeryan pahali normal daha ucuz. 

Paraya düşkünü olan hastane senin canına hiç acımaz.

29 Mayıs 2018 (19 puan) yorumladı
31+5 teyim 32 de gidicem bakalim bişey diyecek mi pek bişey de demiyor doktorum bakalim 37 de cati muayenesi yapacağını söyledi bir tek bol bol yürüyüş yapicam başladım bi kaç gündür bakalim inşallah bir sıkıntı olmazsa normal çok istiyorum dr bahane bulup sezeryan demesinden korkuyorum açıkçası
0 oy
29 Mayıs 2018 (252 puan) cevapladı

Canim ben özelde yaptım benide sezeryan alalım dediler ben kabul etmedim büyük ihtimal para ile ilgisi olması lazım bebeğin durumu iyiyse zorla da sezeryan yapmazlar diye düşünüyorum sen bu konuyu doktoruna soyle normal doğum yapmak istiyorum diye ısrarcı ol bebeğin sağlığını öne alarak tabi

0 oy
29 Mayıs 2018 (2,759 puan) cevapladı

bakin hanimlar 3. gebeligim ozelde.yapicam 2. cocugumla.dogacak olan evladimin doktoru ayni özellikle normal.dogum agirlikli super bi doktor ben cok memnunum bana hic bi zaman sezeryan lafi edilmedi simdiye kadar zaten sezeryan olsa daha dogum yaklasmadan söylüyorlar o azda bebekle alakali ilk cocugumda bile dogdugu zamana kadar tersti doktor sezeryan felan demedi döner illaki dedi oda özel hastaneydi devlet hastaneleri mezbaha gibi Allah düsürmesin ben kizimin rahatsizligindan dolayi istanbul da kanuni devlet hastanesinde yattim senelerce git gel orda kadin dogum cocuk ic ice kadin dogum giriste sigaraya indigimde girişe hep karsilasirdim.hamilelerle yaknlariyla.dogum yapanlarla daha simdiye kadar iyi bisey soyleyeni gormedim kisacasi paraniz varsa durumunuz yerindeyse paraya kiyip özele gidin mis gibi dogumunuzu yapin özel hastane mecbur güler yuz ilgi alaka var sahsen Allah devlet hastanelerinr mecbur etmesin evde dogurun ebe getirip devlet dogumdan iyidir

29 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Evet gerçekten cok kötü anlatıyorlar piskolojim bozuldu anlatılanları duydukça sanki babalarının hayrına yapıyorlar işlerini valla yazık aldıkları paraya   bir defa tek gittim devlete o da kaydım bulunsun diye resmen kopekliyorlar sen geç şuraya bekle konuşma sordummu falan boyle bi rezalet yok onlar bizim sayemizde ordayken devlette korkuyoruz bişey sormaya bu ne ya dedim yazık valla

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Özel hastanelerde neden daha sık sezaryen doğuma yönlendiriliyorum?
Özel hastanelerde sezaryen oranlarının daha yüksek olmasının temel nedenleri arasında planlanabilir doğum süreçleri, hastane kapasitesinin verimli kullanılması ve tıbbi müdahale kolaylığı yer alır. Ancak her hastanın durumu farklıdır; bazen anne veya bebek sağlığı için acil bir müdahale gerekliliği sezaryen kararını zorunlu kılar. Hangi doğum yönteminin sizin için daha güvenli olduğunu belirlemek adına doktorunuzla doğum planınızı detaylıca konuşmalı ve tıbbi endikasyonlarınızı sorgulamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
29 haftalık hamileyken normal doğum için nasıl bir yol izlemeliyim?
29 haftalık hamilelik sürecinde normal doğum şansınızı artırmak için düzenli kontrollere gitmeli, pelvik taban egzersizleri yapmalı ve doğum koçu veya ebe desteği almayı değerlendirmelisiniz. Hastane seçimi yaparken normal doğumu destekleyen, aktif doğum felsefesini benimsemiş merkezleri araştırmanız önemlidir. Doğum sürecine fiziksel ve zihinsel olarak hazırlanmak, doğum korkusunu yenmenize ve normal doğum için gerekli olan süreci daha bilinçli yönetmenize yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı başlamadan hastaneye gitmek sezaryen kararını etkiler mi?
Doğum sancıları başlamadan hastaneye gitmek, hastane protokollerine göre değerlendirilir ve bazen suni sancı gibi müdahalelerin erken başlamasına yol açabilir. Sancılarınızı evde takip etmek, doğal sürecin başlamasına izin vererek müdahale oranlarını düşürebilir ancak bu durumun mutlaka doktorunuzun bilgisi dahilinde gerçekleşmesi gerekir. Bebeğin kalp atışları ve sizin genel sağlık durumunuz stabilse, evde dinlenmek doğum sürecinin fizyolojik olarak ilerlemesine katkı sağlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Normal doğum yapmak istediğimi doktora nasıl ifade etmeliyim?
Doktorunuza normal doğum isteğinizi gebeliğin erken dönemlerinde net bir dille ifade etmeli ve doğum tercihlerinizi içeren bir doğum planı hazırlamalısınız. Hangi durumlarda sezaryene geçileceğini, hastanenin normal doğum oranlarını ve müdahale yaklaşımlarını açıkça sormak, beklentilerinizi netleştirir. Eğer doktorunuzun yaklaşımı sizinle uyuşmuyorsa, doğum tercihlerine saygı duyan ve normal doğumu teşvik eden farklı bir uzman arayışına girmek en doğal hakkınızdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum hastanesi seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Doğum hastanesi seçerken kurumun normal doğum oranlarını, doğumhane imkanlarını, bebek dostu hastane sertifikasına sahip olup olmadığını ve acil durumlarda sunduğu imkanları incelemelisiniz. Özellikle normal doğumu destekleyen bir ekibin olup olmadığı, doğum sırasında hareket özgürlüğü verilip verilmediği ve epidural gibi seçeneklerin nasıl uygulandığı kritik öneme sahiptir. Çevrenizdeki annelerin tecrübelerini dinlemek faydalı olsa da, kendi tıbbi ihtiyaçlarınıza ve doğum tercihlerinize en uygun merkezi seçmek en sağlıklı yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 925 göst.
30 Kasım 2018 Doğum kategorisinde Ruzgarim (83 puan) sordu
0 oy
4 cevap 528 göst.
0 oy
17 cevap 2,093 göst.
19 Aralık 2020 Doğum kategorisinde Nur... (173 puan) sordu

1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...