Decavit ilacını aç mı yoksa tok karnına mı kullanmalıyım?

0 oy
547 göst.
10 Aralık 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (41 puan) sordu
Kizlar decavit ilacini nasl kullaniyosunuz ac karninami tok karninami ya.

7 Cevap

0 oy
10 Aralık 2019 (240 puan) cevapladı
Tok karnına canım 
-Reklam-
0 oy
10 Aralık 2019 (361 puan) cevapladı
Tok karnına akşam alıyorum
0 oy
10 Aralık 2019 (723 puan) cevapladı
Bende hic farketmiyor acken iciyorum ama arkasindan yemek yiyorum hemen tokkende iciyorum ama buyuk oldugu icin yutamıyorum ikiye bolerek iciyorum
10 Aralık 2019 (41 puan) yorumladı
Ya benimde ustunde yemegin basinda ic yaziyor ama hep unutuyorum tok karnina iciyorum ondan bi faydasi oluyormu olmuyormu merak ettim
10 Aralık 2019 (723 puan) yorumladı
Farketmez canim oluyordur bende ise yaradi sadece b12 yukselmedi sanirim onada igneye baslicak doktorum
0 oy
10 Aralık 2019 (1,076 puan) cevapladı
Canım kutuda tok yazıyordu bende gece yatarken içiyorum öyle alıştım 
10 Aralık 2019 (1,076 puan) yorumladı
Ya doktor onu öyle yazmış olabilir demekki farklı kullanımı sen uymaya çalış yinede
10 Aralık 2019 (41 puan) yorumladı
Aynen canm ah bi aklima gelse
10 Aralık 2019 (1,076 puan) yorumladı
Alarm kur bence ben hergun iğne yapıyorum kan sulandırıcı bazen oluyor ki unutuyorum aslında çok dikkatliyim bişey olmasın bebeğime yine diye dakikası geçmesin diye alarm kurdum artık baş edemeyince
10 Aralık 2019 (41 puan) yorumladı
Iy fikir valla yapayim bende canm sagolasn
10 Aralık 2019 (1,076 puan) yorumladı
Ne demek canım Allah'ım sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah
0 oy
10 Aralık 2019 (308 puan) cevapladı
Tok karnına içiyorum canım gündüz yada gece ne zaman aklıma gelirse 
0 oy
10 Aralık 2019 (25 puan) cevapladı
Geçen gün eczacıya sordum kahvaltının üstüne iç dedi bende öle yapıyorum bugün unutmuşum içmeyi hatta özellikle tokum acmi diye sordum tok dedi yani bana öyle söylediği için yazıyorum buraya sizde danışın yine..
0 oy
10 Aralık 2019 (60 puan) cevapladı
Sabah ac karnima yemekten 1 saat once

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Decavit ilacını aç karnına mı yoksa tok karnına mı içmeliyim?
Decavit genellikle mide hassasiyetini önlemek ve emilimi kolaylaştırmak adına tok karnına, tercihen ana öğünden hemen sonra bir bardak su ile alınması önerilen bir takviyedir. Aç karnına alındığında bazı kişilerde mide bulantısı veya hazımsızlık gibi yan etkilere neden olabilir, bu nedenle doktorunuzun özel bir talimatı yoksa tok karnına kullanmanız daha konforludur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Decavit kullanırken günün hangi saati daha uygundur?
Decavit kullanımında en ideal zaman, vücudunuzun vitamin emiliminin en yüksek olduğu ana öğünlerden sonrasıdır. Genellikle sabah kahvaltısı veya öğle yemeğinden sonra kullanmak, ilacın gün boyu enerji seviyenizi desteklemesine yardımcı olur. Gece yatmadan hemen önce kullanmak bazı kişilerde uykuya dalmayı zorlaştırabilecek bir enerji artışına yol açabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Decavit yutmakta zorlanıyorsam nasıl kullanabilirim?
Decavit tablet formu büyük gelebiliyorsa, doktorunuza danışarak ilacı bölüp bölmeyeceğinizi veya alternatif bir formunun olup olmadığını öğrenmelisiniz. Genellikle tabletlerin bütün olarak yutulması emilim süreci için daha sağlıklıdır ancak çok zorlanıyorsanız ilacı tok karnına bol su ile içmek boğazdan geçişini kolaylaştıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Decavit vitamin ilacı günde kaç defa kullanılmalıdır?
Decavit kullanımı genellikle doktor tarafından belirlenen dozajda, günde 1 defa olacak şekilde planlanır. İlacın içeriğindeki vitamin ve minerallerin günlük ihtiyacı karşılama kapasitesi göz önüne alındığında, tavsiye edilen günlük dozu aşmamak oldukça önemlidir. Kendi kendinize doz artırımı yapmamalı ve mutlaka reçete edilen kullanım sıklığına uymalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Decavit kullanırken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Decavit kullanırken ilacın etkisini artırmak için kalsiyum içeren süt ürünleri veya kafeinli içeceklerle aynı anda tüketiminden kaçınmak faydalı olabilir. İlacı her gün aynı saatte almak vücuttaki vitamin seviyelerinin dengeli kalmasını sağlar. Eğer ilacı aldıktan sonra şiddetli mide bulantısı veya alerjik bir reaksiyon yaşarsanız, vakit kaybetmeden doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 299 göst.
0 oy
3 cevap 425 göst.
0 oy
3 cevap 328 göst.
0 oy
2 cevap 307 göst.

1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...