2 cm açıklığım var ama sancı hissetmiyorum, doğum başlar mı?

0 oy
677 göst.
22 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (767 puan) sordu
Nts de sancm cktı ama hissetmiyorm  böyle olan varmi 2 cm açıklık varmiy
Gebelik haftası 38+6

4 Cevap

0 oy
22 Aralık 2019 (442 puan) cevapladı
Canım benim 39+3 te sancım yoktu ama 2 cm açıklık vardı 39+6 da sabah doğum yaptım 
22 Aralık 2019 (767 puan) yorumladı
Sanci mi tutu canm Bi anda
22 Aralık 2019 (442 puan) yorumladı
Canım adet sancısı gibi sancım vardı sonra sabah bi anda şiddetlendi ve sıklığı 5 dakikaya falan düştü sonra sıcak duş falan aldım hastaneye gittim 5-6 cm açıklık varmış
-Reklam-
0 oy
22 Aralık 2019 (1,378 puan) cevapladı
Benimde nst cikti 1cm aciklik vardi yatis yapildi ertesi gun dogurdum 38+5 de
22 Aralık 2019 (767 puan) yorumladı
Anldmm cnm Bn birz ackmistm nts de o yüzden i sancı cktı acaba
22 Aralık 2019 (288 puan) yorumladı
nstdede acıklıktamı gozukuyor ben sadece sancı ve bebegın kalp atısları gozukuyor dıye bılıyordum
22 Aralık 2019 (767 puan) yorumladı
Yok canm Altan muayene etti
22 Aralık 2019 (288 puan) yorumladı
hım ben yanlıs anladım pardon ilk dogumumda benimde oyle olmustu ebelere sancın var dıyodu ben hıssetmıyodum afedersin ilişki sonrası lovaya gıttım kan geldi oyuzden gıtmıstık hastaneye ıkı cm açıklık olmus agrımda varmıs ama hıssetmedım
22 Aralık 2019 (1,378 puan) yorumladı
Yok canim ben tok gitmistim sanci cikmisti ayni senin gibi ama hissetmemistim agriyi
0 oy
22 Aralık 2019 (19 puan) cevapladı
Nst de sancınız ne kadar çıktı
22 Aralık 2019 (767 puan) yorumladı
Ben görmedim canm dokdor öyle dedi
0 oy
22 Aralık 2019 (28 puan) cevapladı
Bende 38+5 günlük 2 cm açıklıkla doğum yaptim canım ama doktorlar bir şey olmaz diye eve gönderecekti bende yatış yaptim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

2 cm açıklık varken sancıları hissetmemek normal mi?
Evet, 2 cm açıklık olmasına rağmen sancıları hissetmemek oldukça yaygın bir durumdur. NTS cihazında sancılarınızın çıkması rahim kasılmalarının başladığını gösterir; ancak bu kasılmalar henüz doğumun aktif evresindeki kadar şiddetli olmadığı için vücudunuz tarafından hissedilmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 cm açıklıkla doğum ne zaman başlar?
2 cm açıklık ile doğumun başlaması kişiden kişiye büyük farklılıklar gösterir ve bu durum doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmez. Bazı kadınlarda bu açıklık haftalarca sabit kalabilirken, bazılarında ise birkaç saat içinde düzenli ve şiddetli sancıların başlamasıyla süreç hızlanabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NTS'de sancı çıkması ama hissetmemek ne anlama gelir?
NTS cihazında sancı çıkması ancak sizin bunu hissetmemeniz, kasılmaların henüz erken evrede olduğunu veya rahim ağzındaki değişimin henüz ağrı eşiğinizi aşmadığını gösterir. Doğum sancıları genellikle rahim ağzı açıklığı arttıkça ve kasılmalar daha düzenli hale geldikçe belirginleşir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 cm açıklık sonrası doğum belirtileri nelerdir?
2 cm açıklık sonrası doğumun yaklaştığını gösteren en önemli belirtiler düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılardır. Ayrıca nişan gelmesi, suyun gelmesi, bel bölgesinde yoğunlaşan ağrılar ve doğum kanalında baskı hissi doğum sürecinin aktif evreye geçtiğinin habercisi olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
2 cm açıklık varken hastaneye ne zaman gitmeliyim?
2 cm açıklık varken sancılarınızın sıklığı 5-10 dakikada bire düşerse, suyunuz gelirse veya şiddetli kanama gibi bir durum yaşarsanız vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Doktorunuz aksini belirtmediği sürece, sancılarınızın düzensiz olduğu durumlarda evde dinlenerek süreci takip etmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 722 göst.
0 oy
9 cevap 1,027 göst.
0 oy
3 cevap 585 göst.

1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...