19+5 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyetini neden öğrenemedim?

0 oy
821 göst.
31 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (350 puan) sordu

Arkadaslar bu sabah hevesle kontrole gittim.

Gebelik haftam 19+5

Ama bizim ufaklık yine kendini belli etmedi :(

Doktora özellikle sordum. Bana dedigi şuydu; erkek diyemiyorum. Kıza daha yakın. Ama bacak arasını net göremediğimiz için kesin birşey diyemem dedi.

Artık ogrenirim diye çok heveslenmistim.

Bu durumda olup halen ogrenemeyen varmi :( 

Gebelik haftası 19+5

12 Cevap

0 oy
31 Temmuz 2018 misafir cevapladı

9 ay öğrenemeyenler var üzülmeyin genelde kızlar göstermez ama çok ufak bir ihtimal erkek de olabiliyor

-Reklam-
0 oy
31 Temmuz 2018 (1,083 puan) cevapladı

:)) uzulmeyin biz 21+4 olduk hala gostermedi  

31 Temmuz 2018 (350 puan) yorumladı
:) oyyyy
Benim 3.gebeligim ve iki oğlum var. Merakim biraz da ondan
31 Temmuz 2018 (1,083 puan) yorumladı
Benimde ikinci gebeligim bi kizim var Allah ne verirse raziyiz saglikli olmasi tek istegimiz ama alisveris yada hazirlik yapmak istiyor insan o yuzden merak ediyoruz bizde :))
31 Temmuz 2018 (196 puan) yorumladı
Canım  bende 24 hafta ogrendim bi oglum var şimdiki Kiz  diecem şu ki kız çocukları saklıyormus kendini   ilerleyen zamanlarda öğrenirsin inş allah gönlüne göre versin
31 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Gönlünüzdeki neyse rabbim onu versin :)
0 oy
31 Temmuz 2018 misafir cevapladı

Ben bitter yiyordum birde gece gidiyordum ultrasona 10+4 te gördük birde öyle deneyin

31 Temmuz 2018 (328 puan) yorumladı
bu kadar erken organı belli oluyor mu ki suan kaç haftalıksnz değisme ihtimali yüksek bence
31 Temmuz 2018 misafir yorumladı
Oğlum olacak inşallah
31 Temmuz 2018 misafir yorumladı
16 haftalık olduk 3 doktor baktı 2 si özel bir devlet hiç söylemedim ben onlara diğer doktorların söylediklerini erkekde pek değişmiyormuş ama kızda sonradan gelişip erkek olan çok benimkini hiç kıza benzeten bile olmadı
31 Temmuz 2018 misafir yorumladı
İkili test yaptım 12. Hafta testi yapan soktora sordum devlette sadece özeldeki doktorum erkek dedi 10+4 de siz cinsiyet görebiliyor musunuz dedim gülmüştü o erkek olmasını istemiş o yüzden öyle söylemiş dedi şuan daha çok küçük kafa karıştırır sadece söylemiyoruz bu kadar erken dedi 15 haftalıkken başka bir doktor baktı devlette erkek dedi
19 Şubat 2019 (21 puan) yorumladı
Hareketsiz olanlar genelde erkektir benim öyleydi.. Doğdu 6 aylık oldu trafik kazasında kaybettim rabbim oğlumu aldı kızımı bana bağışladı. Gene hamileyimbakalımallah ne verdiyse
0 oy
31 Temmuz 2018 (316 puan) cevapladı

Canim bende 25. Haftaya kadar öğrenememiştim. Detaylı ultrasonda öğrendim en sonunda. Utangaç bir prensesimiz olacakmış  :)

31 Temmuz 2018 (196 puan) yorumladı
Aynı şekilde bende 24 haftamda ayrintili utrasyonda öğrendim   ve kızımız olacak   doktor baktı gostermiyor  kantinden bo çikolata ye gel dedi  yedim 10 dk.dk arayla gösterdi kendinı en sonunda
0 oy
31 Temmuz 2018 (384 puan) cevapladı

19+3 benimkide gostermiyo cnm :(

0 oy
31 Temmuz 2018 (41 puan) cevapladı

Kesin kızdır hayırlısı olsun herşeyin.buda güzel iki erkek evlattan sonra kızın olması direk erkek diyip kız umudunu yitirmektense.göstermesin.içimdrn kız geçti ama.

0 oy
31 Temmuz 2018 (93 puan) cevapladı

Benm bebeğimde 19.haftada gösterdi cinsiyetini çok şükür sikintiyok ve cinsiyetimiz kız

0 oy
31 Temmuz 2018 (96 puan) cevapladı

Bende tam sizinle aynı haftadayım kıza benziyo dedi bana da yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek

0 oy
31 Temmuz 2018 (328 puan) cevapladı

bende net olarak 22 de öğrenmistm bazen erkeklerde göstermiyor çocuğun pozisyonuna bagli

0 oy
19 Şubat 2019 (1,507 puan) cevapladı
uzulme canim ama benim iki kizimdada oyleydi bi turlu ogrenememiştim.kizlar kendini gostermiyor genelde.ama saglikli olsunlarda
0 oy
19 Şubat 2019 (284 puan) cevapladı
Ahh bee kuzum sen yine iyisin ben 30 haftalık oldum hala öğrenemedim 19 haftaliktan beri erkeğe benziyor dedi doktor ama net bişey söylemedi. Alışveriş yapmaya korkuyorum. Aslında kemik yapısından biliyormuş dr lar ama devlette söylememek için direniyorlar bu sefer de öğrenemezsem çıldırcam isyanlardayım :)
0 oy
19 Şubat 2019 (79 puan) cevapladı
Benim daha 15+2  ama gittiğimde 14 hataydı aynı şeyleri soledi banada 16 haftada daha net görürüm dedi bakalım kıza benzetti benimkinide

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

19 haftalık hamilelikte bebek cinsiyeti neden hala görünmez?
19 haftalık gebelikte bebek cinsiyetinin öğrenilememesinin en yaygın nedeni bebeğin pozisyonudur. Eğer bebek bacaklarını kapatmışsa, kordon bağı bacak arasına denk gelmişse veya hareketliyse doktor net bir görüntü alamaz. Bu durum bebeğin gelişiminde bir sorun olduğu anlamına gelmez, sadece o anki ultrason görüntüsünün yeterince net olmadığını gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktorun cinsiyet için kıza yakın demesi ne anlama gelir?
Doktorun 'kıza yakın' demesi, o anki ultrason görüntüsünde erkek cinsel organına ait belirgin bir çıkıntı görülmediği anlamına gelir. Ancak 19. haftada genital bölge tam olarak netleşmediyse veya görüntü açısı uygun değilse, bu tahmin kesin bir sonuç teşkil etmez. Kesin sonuç için genellikle bir sonraki detaylı ultrason muayenesi beklenmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin cinsiyeti en kesin ne zaman belli olur?
Bebeğin cinsiyeti genellikle 16 ile 20. haftalar arasında yapılan rutin kontrollerde belirlenir. Ancak bazı bebekler pozisyonları nedeniyle 20. haftadan sonra bile kendini göstermeyebilir. 20-22. haftalar arasında yapılan detaylı (ayrıntılı) ultrason taramasında, bebeğin gelişimi daha net izlendiği için cinsiyet konusunda çok daha yüksek doğruluk payıyla sonuç alınır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Cinsiyet öğrenmek için detaylı ultrason şart mı?
Detaylı ultrason, bebeğin tüm organlarının ve gelişiminin incelendiği kapsamlı bir taramadır ve cinsiyetin net olarak belirlenmesi için en güvenilir yöntemdir. Eğer rutin kontrollerde bebek kendini göstermiyorsa, detaylı ultrason sırasında uygun açılar yakalanarak cinsiyet kolaylıkla tespit edilebilir. Bu tarama sadece cinsiyet için değil, bebeğin genel sağlığı için de oldukça kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
19 haftalık gebelikte bebeğin cinsiyetini etkileyen faktörler nelerdir?
19 haftalık gebelikte cinsiyetin netleşmesini etkileyen en önemli faktörler bebeğin o anki duruşu, amniyotik sıvı miktarı ve anne adayının vücut yapısıdır. Bebeğin aktif hareket etmesi veya bacaklarını birbirine kenetlemiş olması doktorun genital bölgeyi görmesini zorlaştırır. Ayrıca kullanılan ultrason cihazının çözünürlüğü de görüntünün kalitesi üzerinde doğrudan belirleyici bir rol oynar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 419 göst.
0 oy
5 cevap 450 göst.
1 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Umm enes (2 puan) sordu
0 oy
9 cevap 843 göst.
28 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ali emir (519 puan) sordu
0 oy
18 cevap 1,804 göst.

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...