Aşerdiğim şeyi yiyemezsem bebeğime bir şey olur mu?

0 oy
958 göst.
30 Aralık 2019 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (175 puan) sordu
Kızlar canım bişi çekiyo ne olduğunu söylemicem sizinde canınız istemesin diye ve o şeyin 100 gramı 100 tl alıcak durumum yok yemesem bişi olur mu 
Gebelik haftası 13+3

8 Cevap

0 oy
30 Aralık 2019 (614 puan) cevapladı
Yok canım benim de canım erik çekmişti yemedim bir şey de olmadi
30 Aralık 2019 (175 puan) yorumladı
Teşekkürler :)
30 Aralık 2019 (880 puan) yorumladı
Olmaz canım hatta her aşerdiğini anında yememen lazım nefis terbiyesi anne karnında başlar ben aşerdiğim şeyleri genellikle 1 2 gün sonra yiyorum
-Reklam-
0 oy
30 Aralık 2019 (2,295 puan) cevapladı
olmaz eğer durumun yoksa canım
0 oy
30 Aralık 2019 misafir cevapladı
Bende mevsimi değil diye alıp yiyemedim bişey olmadı
0 oy
30 Aralık 2019 (187 puan) cevapladı
Ona benzer illa birşey vardr onu ye cnm
0 oy
30 Aralık 2019 (3,214 puan) cevapladı
Tam olarak o olmasada ona beenzeyen onu andıracak birşey ye canım benimde canım istemişti mevsimi geçti yiyemedim onun baska türü olandan yemiştim ennazından nefsimi körelttim
0 oy
30 Aralık 2019 (831 puan) cevapladı
Ayy benimde canim kore yemekleri istiyo  boyle vudeo crkiyolar yiyip onlarin tursusu var kimchi ondan istiyo yesem bi turlu yemesem bi turlu :) 
30 Aralık 2019 (1,076 puan) yorumladı
:)))) aynı ben hele şu deniz mahsulleri Allah'ım deli olucam ama daha önce hiç yemedim ama sanki dünyada başka bişey yokmuş gibi yiyesim geliyor
30 Aralık 2019 (831 puan) yorumladı
Ben yedim bi kac yemegini deniz mahsulleri cokk ağır  asiri kokuyo onu yemedim hic yiyecegini sanmiyorum . Ama kimchi super.   Koreli bi ogrencim vardi annesi sagolsun iyi bakdi bana  cocuk baska okulda arasam ayip olurmu bilmiyorm beni yemege davet edrmisiniz?? :)))
30 Aralık 2019 (1,076 puan) yorumladı
Yaaa kokuyorsa ki şu anda hamsiden tiksinmis durumdayım görmek bile kötü ediyor beni hiç heveslendirmeyeyim kendimi ozaman yaa zaten buralarda yok o yemekler
0 oy
30 Aralık 2019 (1,167 puan) cevapladı
Kivi de 7 ayrı meyve tadı var onu yiyebilirsin
0 oy
30 Aralık 2019 (801 puan) cevapladı
Gercek anlamda aserdigin seyi yemeden durmak cok zor eger durbiliyorsan probe yok zaten.

As ermek canin bisey istemesi cok farkli.
30 Aralık 2019 (175 puan) yorumladı
Ya duramıyorum zaten dünden beri delircem yemek istiyorum ama zor buldum mevsimi değil 100 tl vermekde istemiyorum

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte aşerdiğim şeyi yemezsem bebeğe bir zararı olur mu?
Hamilelikte aşerilen bir şeyi yememenin bebek üzerinde tıbbi olarak kanıtlanmış olumsuz bir etkisi yoktur. Aşerme, genellikle vücudun belirli besinlere olan ihtiyacından ziyade hormonal değişimler ve psikolojik faktörlerle tetiklenen geçici bir istektir. Bebeğinizin sağlıklı gelişimi için ihtiyacı olan temel vitamin ve mineralleri dengeli ve düzenli beslenerek aldığınız sürece, aşerdiğiniz spesifik bir gıdayı tüketmemeniz herhangi bir sağlık sorununa yol açmaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte aşerme isteği ne zaman geçer ve nasıl bastırılır?
Gebelikte aşerme isteği genellikle ilk trimesterin sonunda azalmaya başlar ancak bazı kadınlarda tüm hamilelik boyunca devam edebilir. Aşerme krizlerini bastırmak için o an dikkatinizi başka bir yöne çekmek, sağlıklı atıştırmalıklar tüketmek veya bol su içmek etkili yöntemlerdir. Eğer aşerdiğiniz şey bütçenizi zorluyorsa, benzer besin değerlerine sahip daha ekonomik alternatiflere yönelerek bu isteği sağlıklı bir şekilde yönetebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte aşerilen şeyin besin değeri düşükse ne yapılmalı?
Hamilelikte aşerilen gıdaların çoğu zaman besin değeri düşüktür veya yüksek maliyetli olabilir, bu yüzden bu isteği karşılamak zorunlu değildir. Önemli olan günlük kalori ihtiyacınızı protein, kalsiyum ve demir açısından zengin gıdalarla karşılamaktır. Aşerdiğiniz gıdaya aşırı odaklanmak yerine, dengeli bir öğün planı oluşturarak vücudunuzun ihtiyaç duyduğu temel besin öğelerini almanız hem sizin hem de bebeğinizin sağlığı için çok daha kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşermeyi karşılayamamak psikolojik olarak bebeği etkiler mi?
Aşermeyi karşılayamamanın bebeğin fiziksel sağlığı üzerinde bir etkisi yoktur; dolayısıyla bu durumun bebeğe zarar vereceği inancı bilimsel bir temel taşımaz. Gebelik sürecinde stres yapmamak en önemli unsurdur, bu yüzden aşerdiğiniz şeyi yiyemediğiniz için kendinizi suçlu hissetmenize gerek yoktur. Kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacak farklı aktiviteler veya sağlıklı gıdalarla bu isteği zihninizden uzaklaştırarak süreci daha huzurlu geçirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte sürekli farklı şeyler aşermenin sebebi nedir?
Hamilelikte sürekli farklı şeyleri aşermenin temel sebebi, vücuttaki hızlı hormonal değişimler ve koku ile tat alma duyularının keskinleşmesidir. Vücudunuz bazen gerçekten bir mineral eksikliğine (örneğin demir veya çinko) işaret ediyor olabilir, ancak çoğu zaman bu sadece hamileliğin doğal bir parçasıdır. Eğer aşermeleriniz çok şiddetliyse ve dengeli beslenmenizi bozuyorsa, bir beslenme uzmanı veya doktor ile görüşerek kan değerlerinizi kontrol ettirmeniz faydalı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,143 göst.
0 oy
11 cevap 1,635 göst.
7 Temmuz 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Impatient (2,964 puan) sordu
0 oy
3 cevap 293 göst.
4 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ecemmnnur (101 puan) sordu
0 oy
1 cevap 144 göst.
4 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ecemmnnur (101 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...