Benim kızım sol taraftaydı hep. Gene kızım olacak hayırlısıyla bu sefer 27 haftada olmama rağmen hala göbek deligimin altında çok zor bu sefer lavaboyla akraba olacaz neredeyse. Ortalarda gezip duruyo ne desem yalan olur
Kızda erkekte sağ tarafimda lydi
1,512,808 soru
24,674,048 cevap
367,433 kullanıcı