Tüp bebekle 9 haftalık gebeyim ama hiç belirtim yok, normal mi?

0 oy
857 göst.
16 Ocak 2020 Tüp Bebek kategorisinde (414 puan) sordu
Kızlar tüp bebekle gebe kaldım. 9+2 haftalık gebeyim.. Ama hiç ne mide bulantısı ne tiskinme hiç birsey im yok. Sadece gouslerim acio ve belim agrio.. Bu normalmi

12 Cevap

0 oy
16 Ocak 2020 (81 puan) cevapladı
Cnm herkesin midesi Bulancak diye bi kaide yok ben hiç bulanmadi mesela hiç iştahm gitmedi bel ağrısıda normal rahim büyüdükçe olcak benm 12 hafta bitene kadar belim  ağrıdı aynı afet sancısı çekim boşuna kendine stres yapma stres herseyden daha çok zarar veriyor bebege
16 Ocak 2020 (414 puan) yorumladı
Ya ne bilim etrafımda hiç böle rahat Bi hamile yok herkesin illa Bi istahsizligi mide bulantısı falan oluyor.. Şimdi bende tedavi sonucu olduya korkuyorum, valla
16 Ocak 2020 (81 puan) yorumladı
Cnm bende tüp bebek tedavisi gördüm tecrubeliyim o konuda iki kez hemde bende bi farkı yoktu ozaman da midem bulamıyorum bunda da bulanmadi hemde hiç bulanmadi bende aynı sen gibi düşündüm kzuenmde hamile elinde Legenle gezdi:)) bende oturup TİKA basa yiyodum düşün
16 Ocak 2020 (414 puan) yorumladı
Valla geçen hafta muayne olmuştum çocuğu kalp atışını gördüm çok şükür. Aradan Bi hafta geçti yarın için tekrar randevu aldım.  Okadar sıkıntı yapıyorum kendime.
16 Ocak 2020 (81 puan) yorumladı
Cnm ben sana şunu söylüyum benim düşük riski vardı bu gebelikte doktorum ne dedi biliyomusun sağlıklıysa sen ne yapArsan yap o tutunur ama değilse bırak düşsün ilerde daha sıkıntı dedi eğer yiyecek ekmeği varsa emin ol hiç bişey olmaz ama bana doktorum eğer bu çocuk bsiy olur diye düşünürsen olur dedi kafandan sil dedi stres çok zarar cnm unutma beyin bizi kontrol eden bence kafan rahat olmalı ben biliyorum kullandığın ilaçlar da böyle yapıyo bende kullandım cok
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2020 (1,400 puan) cevapladı
Valla 28. haftam bitecek bir kere bile istifrag etmedim şükürler olsun. Boşver böyle hamilelik daha güzel;)
0 oy
16 Ocak 2020 (751 puan) cevapladı
Bende senin gibiydim halada aynı canım normal yani herkesin hamileliği bir olmuyor
0 oy
16 Ocak 2020 (1,161 puan) cevapladı
Normal cnm belirti arama herkesin gebeligi kendine farkli belirti veriyor.Demekki seninde boyle.♥️♥️♥️
0 oy
16 Ocak 2020 (60 puan) cevapladı
Canim herkesde olmuyirki bende gic olmaz ama acayip goguslerim agrir bide sık tuvalete cikarir
0 oy
16 Ocak 2020 (3,168 puan) cevapladı
Benimde hamileliğim rahat geçiyor mide bulantım olmadı öyle çok sadece göğüs ağrısı ve bel agrısı başka bişey yok 
0 oy
16 Ocak 2020 (5,445 puan) cevapladı
Benimde tanıdığım tüm tüp bebeklerde hiç belirti olmamıştı nedense
0 oy
16 Ocak 2020 (2,614 puan) cevapladı
Ben normal yolla gebeyim 11+5 iz hic bir belirti yok.sadece goguslerim aciyo berkiyor damarlar belirginlesiyor.bazen bas agrisi ve kasikda ari oluyor bu kadar.adetim gecikmese gebeyim demdm yani
0 oy
16 Ocak 2020 (1,015 puan) cevapladı
Çok şanslısın canım ne güzel işte bulantı kusma çok zor.boyle şeylere takılıp kendinide bebeginide strese sokma
0 oy
16 Ocak 2020 (381 puan) cevapladı
Benimde tup bebek 25 haftalik  hamileyim bir kere bile mide bulantisi kusmam olmadi herkezin farkli olabiliyor canim ne guzel iste mide bulantısı olmasi cokmu guzel
0 oy
16 Ocak 2020 (524 puan) cevapladı
Ben tüp  bebek 7. Hafta canım sadece bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti var. Normal herkes başka hatta her bireyin  her hamileliği bile farklı olabiliyor.
0 oy
13 Aralık 2021 (58 puan) cevapladı
Üzerinden cok gecmis ama Ben de su an transferimin 12.günündeyim hic belirtim yok korkuyorum 15aralik test günüm. Yalnızca 8 ve 10 gün kanama lekelenmem oldu. Basqa bir sey yok korkuyorum 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Tüp bebek gebeliğinde 9. haftada mide bulantısı olmaması normal mi?
Evet, tüp bebek yöntemiyle oluşan gebeliklerde de 9. haftada mide bulantısı veya tiksinme gibi belirtilerin olmaması tamamen normaldir. Her gebelik süreci kendine özgüdür ve bulantıların olmaması bebeğin sağlığıyla ilgili bir olumsuzluk olduğu anlamına gelmez. Gebelerin yaklaşık %20 ile %30'unda belirgin bir mide bulantısı şikayeti görülmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekte 9 haftalık gebelikte hangi belirtiler normal kabul edilir?
Tüp bebekte 9 haftalık gebelikte göğüs hassasiyeti, bel ağrısı, hafif yorgunluk ve idrar sıklığında artış gibi belirtiler oldukça yaygındır. Hormonal değişimlere bağlı olarak vücudunuz bu tepkileri verebilir. Ancak hiçbir belirti hissetmiyor olmanız da gebeliğin sağlıklı ilerlemediği manasına gelmez, önemli olan doktor kontrollerindeki ultrason bulgularıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 9. haftasında mide bulantısı ne zaman başlar veya biter?
Gebelik bulantıları genellikle 6. haftada başlar ve 12-14. haftalar arasında azalmaya başlar. Bazı anne adaylarında ise gebelik boyunca hiç bulantı yaşanmayabilir. Bulantının şiddeti veya hiç olmaması, bebeğin gelişim hızıyla doğrudan bağlantılı değildir; bu durum tamamen vücudun hCG hormonuna verdiği tepkiyle ilgilidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebek gebeliğinde belirti yoksa ne zaman doktora gidilmeli?
Tüp bebek gebeliğinde belirti olmaması endişe yaratmamalıdır, ancak ciddi bir kanama, şiddetli kasık ağrısı veya ani ateş gibi durumlar yaşanırsa beklemeden doktora başvurulmalıdır. Rutin gebelik takibinizde doktorunuzun belirlediği periyotlarda yapılan ultrason muayeneleri, bebeğin kalp atışını ve gelişimini takip etmek için en güvenilir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Tüp bebekte gebelik belirtilerinin az olması düşük riski mi taşır?
Gebelik belirtilerinin az olması veya hiç olmaması, düşük riski veya bebeğin gelişmediği anlamına gelmez. Belirtilerin şiddeti, plasentanın sağlığı veya bebeğin durumu hakkında kesin bir gösterge değildir. Birçok kadın, hiçbir belirgin gebelik semptomu yaşamadan sağlıklı bir gebelik süreci geçirerek doğum yapmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 247 göst.
0 oy
5 cevap 1,946 göst.
22 Kasım 2020 Tüp Bebek kategorisinde ❤Kübraa❤ (858 puan) sordu
0 oy
4 cevap 518 göst.
28 Aralık 2019 Tüp Bebek kategorisinde Nihaltg123 (414 puan) sordu
0 oy
16 cevap 1,056 göst.

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...