37+2 haftalık gebeyim, ilişki sonrası kasık ağrısı normal mi?

0 oy
551 göst.
25 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (203 puan) sordu
Bayanlar cok afedersinız ama ozur dileyerek soruyorum daha demin esimle ılıskı ye girdik ondan sonra bel ve kasık agrım basladı 37+2 gunlugum bu dogum belirtisi olabılırmı

3 Cevap

0 oy
25 Ocak 2020 (1,496 puan) cevapladı
Azicik bacak araniza yastik alip solunuza uzanin baktiniz yarim saat oldu agrilar gecmiyosa acile gidin. Geciyosa iliskiden dolayi kasilmaniz falan olmustur 
25 Ocak 2020 (203 puan) yorumladı
Tamam canım denıyecem
-Reklam-
0 oy
25 Ocak 2020 (346 puan) cevapladı
Canım doğumun yaklaşmış ilişkiyi kesmelisin ilişki doğumu tetikler 
25 Ocak 2020 (1,266 puan) yorumladı
Benim doktor da bana ilişki serbest demişti kolaylaşması için.
0 oy
25 Ocak 2020 (886 puan) cevapladı
Aynı haftadayiz ben yerimden kalkamıyorum sancilarimdan agrilarimdan maşallah yani size :) bence doktora gidin beklemeyin.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık gebelikte cinsel ilişki sonrası kasık ağrısı normal mi?
37. haftada cinsel ilişki sonrası hissedilen kasık ağrısı, rahimin hassaslaşması veya pelvik bölgedeki kan akışının artması nedeniyle normal kabul edilebilir. Ancak bu ağrılar düzenli hale gelirse, şiddeti artarsa veya dinlenmekle geçmiyorsa doğum eyleminin başlangıcı olma ihtimaline karşı mutlaka doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamileyim ilişki sonrası bel ağrısı doğum belirtisi midir?
37 haftalık hamilelikte ilişki sonrası bel ağrısı hem normal bir kas tepkisi olabilir hem de doğumun habercisi olan yalancı kasılmalarla (Braxton Hicks) karıştırılabilir. Eğer ağrınız belinizden kasıklarınıza doğru yayılıyorsa ve belirli aralıklarla tekrarlıyorsa bu durum gerçek doğum sancısının ilk aşaması olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını gösteren en belirgin belirtiler nelerdir?
Doğumun başladığını gösteren en belirgin belirtiler, zamanla şiddeti ve süresi artan düzenli kasılmalar, suyun gelmesi, nişan (mukus tıkacı) gelmesi ve belden kasığa vuran yoğun ağrılardır. 37. haftadan sonra bu belirtilerden herhangi birini fark ettiğinizde vakit kaybetmeden hastaneye gitmeniz en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık gebelikte ilişki sonrası nişan gelmesi ne anlama gelir?
37 haftalık gebelikte ilişki sonrası nişan gelmesi, rahim ağzının açılmaya başladığını gösteren önemli bir doğum belirtisidir. İlişki, rahim ağzındaki mukusun gevşemesini tetikleyebilir; bu durumda pembe, kahverengi veya kanlı bir akıntı fark ederseniz hemen doktorunuzla iletişime geçmeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile normal ağrı nasıl ayırt edilir?
Doğum sancısı, dinlenmekle geçmeyen, giderek sıklaşan ve süresi uzayan düzenli kasılmalardır. Normal hamilelik ağrıları ise genellikle pozisyon değiştirince veya dinlenince hafifler; ancak doğum sancısı başladığında ağrının şiddeti artar ve kasılmalar arasında karın bölgesi sertleşir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 519 göst.
0 oy
1 cevap 373 göst.
0 oy
3 cevap 593 göst.
2 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayselmehmet (45 puan) sordu
0 oy
2 cevap 304 göst.

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...