32+0 çalışabilir raporundan sonra ne zaman rapor almalıyım?

0 oy
601 göst.
28 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,889 puan) sordu
32+0 da çalışabilir raporu alacağım bir sonraki çalışamaz raporunu hangi hafta almam lazım 36+0 da mı 37+0 da mı hangi günler aralığında alınmalı ? 

Şimdiden Teşekkürler 
Gebelik haftası 24

5 Cevap

0 oy
28 Ocak 2020 (1,749 puan) cevapladı
canım çalışabilir aldığında 37 ye kadar veriyor ama eğer o hafta aralığında çalışamaz almak istersen mesela 36 da artık gidemicek gibisin tekrar doktora gidip çalışamaz yapabilirsin
28 Ocak 2020 (2,889 puan) yorumladı
Him çalışmaya devam edersem gidip 37+0 da tekrar çalışamaz raporu alıp işyerine vermem lazım dimi canim
28 Ocak 2020 (1,749 puan) yorumladı
sanırım öyle canım zaten 37den sonra çalışabilir vermiyor doktorlar direk çalışamaz oluyor
-Reklam-
0 oy
28 Ocak 2020 (293 puan) cevapladı
37de alınıyor ama daha önce ki zamn diliminde calisamicam dersende gidip alabilirsin çalıştığın kadari eklenir dogumdan sonraya 
28 Ocak 2020 (293 puan) yorumladı
ben suan raporu aldm çalışyorum mesela ama calisamicam ana kadar devam etcem 37den sonra zaten istesende calisamiyorsun calistirilamiyorsun. aldığın raporda son  çalışma tarihin yazıyor o tarihten sonra is veren seni çalıştırmıyor ben 32de aldm raporumu subatij 22sine kadar geçerli
28 Ocak 2020 (2,889 puan) yorumladı
Anladım canim ALLAHIM RAZI OLSUN
0 oy
28 Ocak 2020 (1,173 puan) cevapladı
37 o da alacaksın canim
28 Ocak 2020 (2,889 puan) yorumladı
Allah razı olsun canm tam 37+0 da gideyim o zaman
0 oy
28 Ocak 2020 (2,155 puan) cevapladı
38+0 da canim. Ben 37+0 da gittim. Bana 36+0 diye rapor cikti :(
28 Ocak 2020 (2,889 puan) yorumladı
O nasıl olmuş öyle ya 37+0 da gideyim bakalım saol canım
28 Ocak 2020 (2,155 puan) yorumladı
Bende 37+0 da gittim calisamaz almaya. Rapor cikti 36+0 diye. Niye boyle dedim. 38+0 olmasi lazim dedi 37+0 icin. Bende birsey anlamadim :) evdeyim bekliyoruz bakalim dogmasini 38+4
28 Ocak 2020 (2,889 puan) yorumladı
Allah hayırlısını versin canım benim.Hayirli kolay doğumlar simdiden
0 oy
28 Ocak 2020 (187 puan) cevapladı
32 de 37 ye kadar veriyor Dr zaten yasal süre ama gayri resmi giderim dersen işverenle senin aranda cnm 
28 Ocak 2020 (2,889 puan) yorumladı
Anladım canm çok saol

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte 32+0 haftadan sonra çalışabilir raporu ne zaman alınmalı?
32+0 haftalık hamilelik sürecinde çalışabilir raporu, gebeliğin 32. haftası tamamlandığında hekim kontrolü ile alınmalıdır. Bu rapor sayesinde yasal olarak 37. haftaya kadar çalışma hakkınız devam eder ancak raporun tam 32. hafta içerisinde alınması SGK işlemleri açısından büyük önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çalışamaz raporu 37+0 haftada mı yoksa 36+0 haftada mı alınır?
Çalışamaz raporu, yasal mevzuat gereği gebeliğin 37. haftasının dolduğu gün, yani 37+0 tarihinde alınmalıdır. 37+0 gününe ulaştığınızda çalışmaya devam edemeyeceğiniz için doktorunuzdan çalışamaz raporunuzu alarak doğum izni sürecinizi resmen başlatmanız gerekmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çalışabilir raporu ile kaçıncı haftaya kadar çalışabilirim?
32+0 haftada aldığınız çalışabilir raporu ile yasal olarak 37+0 haftasına kadar çalışma hakkınız bulunmaktadır. Eğer sağlık durumunuz uygunsa ve doktorunuz onay verirse, 37. haftanın dolduğu güne kadar iş yerinizde aktif olarak çalışmaya devam edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi 37. haftada çalışamaz raporu almak zorunlu mu?
Evet, 37+0 haftalık sürece gelindiğinde çalışamaz raporu alınması yasal bir zorunluluktur çünkü bu tarihten itibaren doğum izni süreci başlar. 37. haftadan sonra yasal olarak çalışma süresi dolduğu için iş yerinize çalışamaz raporunu sunarak izinli sayılmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
32+0 çalışabilir raporu alırken nelere dikkat etmeliyim?
32+0 çalışabilir raporu alırken en önemli nokta, raporun tarihinin tam 32. haftaya denk getirilmesidir. Doktorunuzun yapacağı muayene sonucunda sağlık durumunuzun çalışmaya uygun olduğu onaylanmalı ve raporunuzun SGK sistemine doğru şekilde işlendiğinden emin olmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 352 göst.
0 oy
2 cevap 288 göst.
0 oy
0 cevap 166 göst.
0 oy
4 cevap 272 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...