Çatı muayenesinden sonra nişan gelmesi normal mi?

0 oy
916 göst.
31 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Kızlar sorum başlıkta 

6 Cevap

0 oy
31 Ocak 2020 (458 puan) cevapladı
Kaç haftalksn cnm
31 Ocak 2020 (22 puan) yorumladı
35+5 im dün sancılarla yatışım yapıldı hastaneye ve sancım durduruldu sabah taburcu oldum açılmam ilerlemiş mi diye baktı doktor en son çıkarken normalde her baktıgından sonra kan gelirdi bu sefer sümüksü kanlı akıntı geldi
-Reklam-
0 oy
31 Ocak 2020 (1,024 puan) cevapladı
Canm bende nişan geldi geldiği gün çatı muayenesi yaptı doktor açılma yoktu 3 gün sürdü kanama 3. Gün sancım tuttu 2 cm acilmam vardı ve 12 saate doğumum oldu 
0 oy
31 Ocak 2020 (292 puan) cevapladı
Kac haftalik oldun canim acilman falan suyun falan nasil acilman falan mi var doktor neden cati muanesi yapti
31 Ocak 2020 (292 puan) yorumladı
Allah hayırlı doğum nasip etsin kuzum inşallah sağlıkla kucağına al sende rahatla kuzucukta  rahatlasın takip et sancılarını sıkışırsa bekleme ne olur ne olmaz
31 Ocak 2020 (22 puan) yorumladı
Zaten canım dünkü gibi dayanılmaz hale gelince gidicem hemen dün dayanamadım gittim yatışım yapılmıştı bakalım inş bu gittiğimde inş açılmam artarda dogum olur bende rahatlarım
31 Ocak 2020 (292 puan) yorumladı
Aynen canım cinsiyeti ne kuzumuzun kız mi erkek mi :)
31 Ocak 2020 (22 puan) yorumladı
Erkek
31 Ocak 2020 (292 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun kuzum :)
0 oy
31 Ocak 2020 (415 puan) cevapladı
Çarı muayenesi yapıldığında 3 cm açılmam varmış bikaç saat sonra nişan geldi hiç sancım yoktu ama biz hemen gittik o akşam yatışım yapıldı açılma artmayınca saba suni sancı verdiler öğleden sonra doğum yaptım. Şimdiki aklım olsa sancımı beklerdim. 
31 Ocak 2020 (22 puan) yorumladı
İşte ben zaten sancı çekiyorum iki gündür sancım durduruldu sabah taburcu oldum ama şimdi bu seferde sırt agrım başladı ve bebek saatte bir kasılıyor serum pek işe yaramayacak herhalde dogım başlayacak gibi hissediyorum çünkü muane den sonra hep kan gelirdi şimdi nişan geldi bakalım agrılarım artarsa gideceğim
1 Şubat 2020 (415 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun
0 oy
31 Ocak 2020 (327 puan) cevapladı
Bende ikidir bakıyor ama ne  nişan geliyor ne lekelenme oluyor acılmamda hic yok
31 Ocak 2020 (22 puan) yorumladı
Hayırlısı canım daha vaktin vardır benim bu erken dogıcak o yüzden sancılar çekiyorum hep
1 Şubat 2020 (327 puan) yorumladı
Vakit kalmadı canm benmde:) 40 haftalıgım seninkide zamanında gelir insallah
0 oy
31 Ocak 2020 (45 puan) cevapladı
39+0da geldi Nisan kanamasi 3-4gun öncede çatı muayenesi olmuştum sezaryan demişti doktor.. sonra 1cm açılma var dedi gittiğimde nisanu görünce,12saat falan sancı oldu doğmadi suyum falanda geldi açılma 3cm oldu  sonra sezaryan a almislar hatırlamıyorum artık son saatlerini..
31 Ocak 2020 (22 puan) yorumladı
Benimde bir santim var açılmam nişan geldi bakalım ne zamana sancılar artıp dogum olacak hayırlısı
31 Ocak 2020 (45 puan) yorumladı
Hayırlısı sağlıkla kucağınıza alın inşallah..  bende 25haftadayim şuan ikinci oğlumu bekliyorum;)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Çatı muayenesinden sonra nişan gelmesi normal mi?
Çatı muayenesi sonrası nişan gelmesi, muayene sırasında rahim ağzındaki kılcal damarların hassasiyeti nedeniyle oluşan hafif bir lekelenme veya mukus tıkacının yerinden oynaması sonucu görülebilir. Genellikle bu durum doğumun başladığı anlamına gelmez ancak kanamanın miktarını ve rengini takip etmek önemlidir; eğer kanama parlak kırmızı renkteyse ve adet kanaması kadar yoğunsa vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatı muayenesi sonrası gelen nişan ne kadar sürer?
Çatı muayenesi sonrası gelen nişan veya lekelenme genellikle birkaç saat içinde kendiliğinden kesilir. Eğer nişan gelmesi birkaç günü buluyorsa veya beraberinde düzenli kasılmalar, su gelmesi ya da bebek hareketlerinde azalma gibi belirtiler eşlik ediyorsa durumun değerlendirilmesi için doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatı muayenesi sonrası nişan gelince ne yapılmalı?
Çatı muayenesi sonrası nişan gelince öncelikle sakin kalmalı ve kanamanın miktarını gözlemlemelisiniz. Çok hafif, pembe veya kahverengi lekelenmeler genellikle normal kabul edilir; ancak yoğun kanama, şiddetli karın ağrısı veya su gelişi gibi durumlar gözlemlerseniz hemen doğum uzmanınızla iletişime geçerek durumu bildirmeniz hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nişan gelmesi doğumun başladığını mı gösterir?
Nişan gelmesi, rahim ağzındaki mukus tıkacının atılmasıdır ve doğumun yaklaştığının bir işaretidir ancak tek başına doğumun hemen başladığı anlamına gelmez. Doğum sancıları düzenli hale gelene kadar nişan gelmesi genellikle normal karşılanır; ancak doğum kanalının açılmaya başladığı bir süreç olarak değerlendirildiği için doktorunuzu bilgilendirmeniz süreci daha güvenli takip etmenizi sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çatı muayenesinden sonra kanama olması tehlikeli mi?
Çatı muayenesi sonrası oluşan çok az miktardaki kanama, rahim ağzının hassas yapısından kaynaklanan yaygın bir durumdur ve genellikle tehlikeli değildir. Ancak kanamanın miktarı artıyorsa, durmuyorsa veya şiddetli sancı ile birleşiyorsa bu durum plasental bir soruna işaret edebilir; bu nedenle belirtileri dikkatle takip edip doktorunuzun önerdiği acil durum kriterlerini uygulamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 490 göst.
16 Ekim 2018 Doğum kategorisinde Ayşenur57 (84 puan) sordu
0 oy
0 cevap 161 göst.
0 oy
12 cevap 814 göst.
0 oy
9 cevap 730 göst.
7 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevilay Salman (46 puan) sordu

1,512,267 soru

24,666,944 cevap

367,044 kullanıcı

...