50 TL'lik ucuz omega 3 kapsüllerini kullanmalı mıyım?

0 oy
667 göst.
8 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (668 puan) sordu

kızlar içen varmı öneriyor musunuz 

Gebelik haftası 35+2

7 Cevap

0 oy
8 Ağustos 2018 misafir cevapladı

Ben ictim domtorum vermisti kirmizi bi ilacti 

Halsizligimi felan almisti iyi geldi bana

8 Ağustos 2018 (25 puan) yorumladı
bebeğin gelişimi için iyiymiş öyle mi
8 Ağustos 2018 misafir yorumladı
Hem senjn icin hem bebek icin
Zaten doktor kan tahliline bakip oyle veriyo doktorun oneriyosa kesinlikle kullan
Hem yemek yemen felan rahatliyo
-Reklam-
0 oy
8 Ağustos 2018 (29 puan) cevapladı

ben kulaniyorum canim doktor ilk hamile kaldgmdan belli kulaniyorum 

8 Ağustos 2018 (25 puan) yorumladı
benim doktorum decavit yazıyor hep ama balık yağının iyi olduğunu düşünüyorum herkes bebeğime kilo yaptı diyor
0 oy
8 Ağustos 2018 (29 puan) cevapladı

hata benimkinin adi regenesis max

8 Ağustos 2018 (465 puan) yorumladı
Bende regenesis ma× kullanıyorum.  3 ayrı doktorda onu önerdi
8 Ağustos 2018 (1,482 puan) yorumladı
Ben de ondan kullanıyorum ilk 3 aydayim folik asitte var içinde iyi bi vitamin
0 oy
8 Ağustos 2018 (2,225 puan) cevapladı

Ben kullandım bebeğin gelişimi içinde iyi oluyor 

0 oy
8 Ağustos 2018 (2,989 puan) cevapladı

Önemli olan doktorunun sana önermesi, 50 tllik yazmissin da anlamadım :) fiyatlar 35 den başlıyor, 200 liraya da var ama doktorum sana hangisini onerdiyse onu kullan.

Omega 3 kilo aldırmaz, bebeğin beyin sinir gelişimine katkı sağlar. Ben de  4 aydır kullanıyorum

8 Ağustos 2018 (668 puan) yorumladı
ismi  değişikti unuttum :)  fiyatı aklımda kaldı fazla geldi fiyatı bana
8 Ağustos 2018 (1,013 puan) yorumladı
Ocean mummy benimkide canım 50 tl oneriyorum yani omega her türlü faydalı bebisimize
0 oy
8 Ağustos 2018 (54 puan) cevapladı

Ben i-mom kullanıyorum bütün vitaminler içinde var 35 lira

8 Ağustos 2018 (83 puan) yorumladı
Ben de imom kullaniyorum uc dort tane ictim  bi haftada asiri kilo aldim. haftada iki defa balik yemek gerekiyor ya ben balık yiyemedigim icin takviye amacli haftada iki ya da uc tane imom tabletten aliyorum. Peki sana Kilo adirdi mi?
8 Ağustos 2018 (54 puan) yorumladı
Düzenli olarak her gün kahvaltıdan sonra  içiyorum ben . Öyle çok aşırı kilo almadım 24.haftadayım 7 kilo aldım . Doktor normal dedi ama bilmiyorum :)
0 oy
8 Ağustos 2018 (1,192 puan) cevapladı

Ben imom içiyorum ondada Omegle var

8 Ağustos 2018 (25 puan) yorumladı
doktorum takmış elevit decavit verip duruyor
8 Ağustos 2018 (1,192 puan) yorumladı
20 hafta bitti hala daha elevit falan hiç kullanmadım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Ucuz omega 3 kapsülleri güvenilir mi ve nelere dikkat etmeliyim?
Ucuz omega 3 takviyelerinde en önemli kriter ürünün saflık derecesi, ağır metal analizi ve EPA/DHA değerleridir. Çok düşük fiyatlı ürünlerde balık yağının oksidasyon riski yüksek olabilir, bu nedenle mutlaka IFOS onaylı veya eczane grubu güvenilir markaların tercih edilmesi sağlık açısından kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Omega 3 takviyesi alırken ürünün kalitesi nasıl anlaşılır?
Omega 3 kalitesini anlamak için ambalaj üzerindeki EPA ve DHA miktarlarına bakılmalıdır; toplam oran ne kadar yüksekse ürün o kadar kalitelidir. Ayrıca ürünün trigliserid formunda olması emilimi artırırken, ağır metal testlerinden geçtiğini gösteren sertifikaların bulunması güvenilirliği belirleyen temel unsurdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kaliteli bir omega 3 kapsülünün günlük dozajı ne kadar olmalıdır?
Günlük alınması gereken omega 3 miktarı kişisel sağlık durumuna göre değişmekle birlikte, genel sağlık için uzmanlar günlük toplam 500-1000 mg arası EPA ve DHA kombinasyonunu önermektedir. Takviyeyi kullanmadan önce kan değerlerinize baktırmalı ve ihtiyacınıza uygun dozu belirlemek için mutlaka bir hekime danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Omega 3 takviyeleri vücutta ne kadar sürede etkisini gösterir?
Omega 3 takviyelerinin vücuttaki dokulara tam olarak yerleşmesi ve etkisinin hissedilmesi düzenli kullanımda genellikle 2 ile 3 ay arasında sürmektedir. Kan değerlerindeki iyileşme ve omega 3 endeksinin yükselmesi için aksatmadan, tercihen tok karnına ve kaliteli formülasyonlarla devam etmek oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük fiyatlı omega 3 takviyeleri neden tercih edilmemelidir?
Düşük fiyatlı omega 3 takviyeleri genellikle saflaştırma işlemlerinden geçirilmediği için ağır metal veya toksin barındırma riski taşımaktadır. Ayrıca bu ürünlerdeki balık yağları oksitlenmiş olabilir, bu da fayda yerine vücutta serbest radikal oluşumuna yol açarak beklenenin aksine olumsuz etkiler yaratabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 1,687 göst.
0 oy
19 cevap 1,874 göst.

1,512,235 soru

24,666,676 cevap

367,035 kullanıcı

...