Merhabalar 12+5 haftalık hamileyim.2li tarama testi için devlete gittim bunu verdi doktor sadece 12+3de gittim ve aslında 13+4 gorundugunu soyledi ultrasonda.
İlk gebeliğim ve cinsiyetini aşşşırı merakediyorum. Acaba tahmin yapabilen var mı
Keseye göre erkeğe benziyor
1,512,427 soru
24,668,944 cevap
367,154 kullanıcı