Doğum için hastane seçerken nelere dikkat etmeliyim?

0 oy
1,111 göst.
28 Şubat 2020 Doğum kategorisinde (209 puan) sordu
Hanımlar ben fatoş özlem yıldırım doktorum ona gidiyor 3 seferdir kontrole doğumu orda dr fatoşta yapmayı düşünüyorum o hastanede doğum yapıp memnun kalan varmı acaba tecrübeli bir hastane ve evimize yakın olduğu için acil bir durumda gitmem kolay olur diye drumda iyi gözüküyor yorumlarınızı bekliyorum 
Gebelik haftası 32+3

4 Cevap

0 oy
28 Şubat 2020 (209 puan) cevapladı
Arkadaşlar neden kimse cvp yazmıyor hiçmi giden yok bu sitede halbuki tıklım tıklımdı hastanesi
-Reklam-
0 oy
28 Şubat 2020 (7 puan) cevapladı
Bende orda otuyodum evlenmeden önce.ama hastane doktoruna dair bı bilgim yok.ama aklında bulunsun Ümraniye eğitim araştırma da gayet iyi benim ablam yengem hep orda doğum yaptı gayette memmunlardi .en azından yakın sana aklında bulunsun
28 Şubat 2020 (7 puan) yorumladı
Peki canım sana şunu soylim o zaman ben Ümraniye de Ümran tıp merkezi var özel hastane orda Zeynep asıl boran var cokk iyi bı doktor gönül rahatlığıyla tavsiye ederim sana bende şu an 10 haftama yaklaştım o doktora gidiyorum sürekli sadece pazar gun hastane olmiyo cumartesde ogleye kadar ben çalıştığım iicn cumartes gidiyorum  benim kendi ablarimda Zeynep hanım gittiği iicn bende onu tercih ettim emin ol sıkıntı cekmezssin
28 Şubat 2020 (7 puan) yorumladı
Cok iyi ilgileniyo biliyo herşeyi  ben Sultanbeyli den oraya gidiyorum yani düşun
28 Şubat 2020 (209 puan) yorumladı
Tavsiyen için tşkrler cnm
28 Şubat 2020 (209 puan) yorumladı
Ciddimisin sarıgazide bölge hastanesi varmış kuzenimin eşi yeni orda sezeryan oldu fiyatları uygun ve tertemiz bir hastaneymiş ve çok güzel ilgilenmişler dedi baya memnun kalmıştı hastaneden drdan ama ben erdeme karar verdiğim için gitmedim
28 Şubat 2020 (19 puan) yorumladı
Muayene ucreti ve normal dogum fiyati ne kadar acaba umranda bilginiz varmi
0 oy
28 Şubat 2020 (140 puan) cevapladı
Canim bende camlica erdeme asuman hanima gidiyorum cok tatki bir doktor hastanede temiz senin gittigim cakmak erdem de kuzenim dogum yapti cok memnundu... umraniye egitime gekimce evet cok kapsamli egitin arastirma oldugu icin ama kendileriji riake atmiyorlar arkadasimin dogmania bebegine down sendromlu olabilir diyip karinindan su alucaklardi ama su alirlarsada yuzde 90 engelki olucak demisker yani saglikli bebek bile olsa o su alimi yuzunden engelki dogabikir demisker arkadasimda kabuk etmedi cocuk gayet saglikli dedi bana acilman var dedi sadece ultrasonla bakip ama camlica erdemdeki doktorum alttanda bakti hic bir sorun yok nasil oyle bisey soykerler dedi rahim agzinida gosterdi bana  mesele devlette doktoruna denk gelmek ama ne yazikki imkansiz diyecegim oki once allaha birak hayirlisi neyse o olsun , ama benim kuzenim cok memnundu...
28 Şubat 2020 (140 puan) yorumladı
Korkma doktor iyise ebeler zaten iyi ozel hastabe devlet gibi degil ... sikinti yaoma nasibinde varsa hastanenin kotu veya iyi olmasida biaey degiatirmez ben 2. Gebeligimde ozel afiyet hastanesine gidiodum santralde asla devlet istemiyorum dedim kesem zarar gordu suyum bityi devkette yolladi devlette 22 haftakukken dogum yaptim 5 gun yasadi enfeksiuon kapmistim.. simdi 3. Gebeligim bebegimin ölümünden 1 bucuk sene sonra hamile kaldim , hem devlete hem ozele gidiorum devlettede  kaydinin olmasi onemli bakma devletinde hastansi olmazsan adam gibinilgilenmiyorlar bile ozelden gidince o tuzden devket arastirma konusunda cok iyi ... simdi diorum ki hayirliai neresi okursa orda olsun dogumum yeterki saglikla gelsin
28 Şubat 2020 (209 puan) yorumladı
Çok üzüldüm cnm afiyet hastanesi hakkında hep kötü şeyler okudum bende orayı hiç düşünmedim o yüzden evet benim annem 21 22 yaşlarında kardeşim orda erdemde doğurdu yengelerimde orda yaptı doğumlarını memnunlar tecrübeli hastane diye tercih ettim cnm küvez sorunlarıda yok bitane kuzenimin eşi 29 haftalık erken premetüre doğum yaptı ümraniyede ölümden döndü orda bebeğide erdeme gönderdiler küvez sorunu yüzünden erdemde göz damarımı bişeyinde bi sıkıntı vardı ameliyatını yaptılar bebeği sağlıklı gayet erdeme sıcak bakıyorum o yüzden bakalım
28 Şubat 2020 (209 puan) yorumladı
Ya bide devlette bikere doğum yapanların içine koydular beni yanlışıkla daha yeni öğrenmişim gebeliğimi ilk hamileliğimde zeynep kamil diye üsküdarda bir devlet oda ordaki gebelere bağırmaları hala kulağımda hayvan muamelesi yapıyodu ebeler resmen o sahneleri görünce tövbe bir daha oraya adım atmadım ümraniye devletle tüp bebek drda göründüm ilkinde bundada ümraniyeye dvlete gittim ama doğumu erdemde düşündüğüm için 3 seferdir erdeme gidiyom artık doktorumda iyi gözüküyor şuan memnunum
28 Şubat 2020 (140 puan) yorumladı
Zeynep kamil deme bana dogurtmadan cikartmiyor en son bir arkadasim dogum taoti bebegi 2 saat ciplak virakmislar arkadas ammrliyat kapisinda sedyede uyanmia ortalikta doktor yok.. umraniye egitimde kendi hastasi degilsen bebegi ozele sevk edio cunku benimmolen bebegikide cengelkoy medivia ozel hastaneye sevk etti pislikler koca devlette nasil bos kuvez olmaz  allah hakkimizda hayirlisini versin
28 Şubat 2020 (209 puan) yorumladı
Aynen ya bide zeynep kamili öneren oldumu fıttırıyom evet bncede koskoca devlette nasıl küvez olmaz saçma başlarından sağıyolar işte aynen Rabbim iyi doltorlara denk getirsin inşallah sağ salim bebeğimizi kucağımıza alalım yeterki
0 oy
29 Şubat 2020 (201 puan) cevapladı
12 Haftamdan beri Fatoş hanıma gidiyorum 28 deyim şuan orda doğumu düşünüyorum gayet memnunum doktorumdan. Sen benden önce doğumunu yaparsın orda muhtemelen
1 Mart 2020 (209 puan) yorumladı
Evet cnm büyük ihtimal öyle olcak bugün zaten sancım var biraz korkuyorum bide evet iyi bir doktora benziyor toplamda 2 yada 3kere anca gitmişim bnde
1 Mart 2020 (201 puan) yorumladı
Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım. Sezaryan mı normal mi düşünüyosun?
1 Mart 2020 (209 puan) yorumladı
Bi aksilik olmasa hayırlısıyla normal planlıyorum cnm amin inşallah cnm Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın
1 Mart 2020 (201 puan) yorumladı
Amin canım :)
9 Mart 2021 (10 puan) yorumladı
Canım erdem de şeker yüklemesi yaptırdın mı acaba ben yaptrcam da ücreti bir türlü öğrenemedim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum yapacağım hastaneyi seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Doğum yapacağınız hastaneyi seçerken en önemli kriterler hastanenin evinizle olan mesafesi, acil durum müdahale kapasitesi ve yenidoğan yoğun bakım ünitesinin bulunmasıdır. Ayrıca hastanenin hijyen standartları, doğumhane imkanları ve hekiminizin bu kurumdaki çalışma şartları da karar verme sürecinde belirleyici olmalıdır. Doğum öncesinde hastaneyi ziyaret ederek genel atmosferi ve sunulan hizmetleri gözlemlemek, sürece daha güvenle yaklaşmanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum için hastane seçerken hekimle hastane uyumu nasıl sağlanır?
Hekimle hastane uyumunu sağlamak için doktorunuzun hangi hastanelerde doğum yaptırdığını ve o hastanenin doğum servisindeki ekipman yeterliliğini sorgulamanız gerekir. Doktorunuzun çalışma tarzı ile hastanenin sunduğu imkanların örtüşmesi, doğum sürecinin daha konforlu geçmesini sağlar. Özellikle rutin kontrollerinizi gerçekleştiren doktorun, doğum anında hastaneye ulaşım kolaylığı ve hastane personeliyle olan uyumu, doğum tecrübenizi doğrudan etkileyen faktörlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi hastane ziyaretinde neler sorulmalıdır?
Doğum öncesi hastane ziyaretinde mutlaka sormanız gerekenler arasında acil durumlarda hastaneye ulaşım süreci, refakatçi politikası ve doğum sonrası bakım hizmetleri yer alır. Hastanenin yenidoğan ünitesindeki yatak kapasitesi, doğum esnasında kullanılabilecek ağrı yönetimi yöntemleri ve anestezi uzmanının 7/24 bulunup bulunmadığı gibi detaylar, hastane seçiminde kritik bilgilerdir. Bu soruların cevapları, doğum anındaki kaygınızı azaltmaya yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum yapacağım hastanenin yenidoğan ünitesi neden önemlidir?
Doğum yapacağınız hastanede tam teşekküllü bir yenidoğan yoğun bakım ünitesinin bulunması, bebeğinizin doğumdan hemen sonra ihtiyaç duyabileceği olası sağlık müdahaleleri için hayati önem taşır. Beklenmedik durumlarda bebeğin başka bir hastaneye sevk edilmesine gerek kalmadan aynı çatı altında tedavi alabilmesi, hem bebeğin sağlığı hem de sizin huzurunuz için oldukça kritiktir. Hastane seçerken bu ünitenin seviyesini ve uzman kadrosunu mutlaka sorgulamanız önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane seçimi yaparken evime yakınlık ne kadar önemli?
Hastane seçerken evinize yakınlık, özellikle doğum sancılarının başladığı veya acil bir müdahale gerektiren durumlarda ulaşım süresini kısalttığı için büyük bir avantajdır. Trafik yoğunluğu veya ulaşım zorlukları yaşanabilecek bir bölgedeyseniz, hastaneye ulaşım sürenizin 30 dakikayı geçmemesi tercih edilmelidir. Yakın konum, hem doğum öncesi rutin kontrollerde hem de doğum anındaki ani süreçlerde stres seviyenizi düşürerek süreci daha yönetilebilir kılar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 526 göst.
0 oy
1 cevap 224 göst.
29 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif-o (372 puan) sordu
0 oy
1 cevap 245 göst.
5 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde Oykulku (205 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,671 cevap

367,032 kullanıcı

...