Kürtaj sonrası hamilelik belirtileri yaşıyorum, ne yapmalıyım?

0 oy
2,174 göst.
29 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu
Merhaba hanımlar, boş gebelik geçirdim kürtaj oldum 5 ay önce. Çok hevesliydim ama olmadı şimdi sizin 25 haftalık 30 haftalık yazdıklarınızı görünce valla size özeniyorum acaba bende o günleri görebilecek miyim? Bana dua edin şuan gebelik ihtimalim var baya belirtilerim var ama adetimin geçmesini bekliycem çıkmazsa üzülürüm çünkü . Allah'ım bana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah.

27 Cevap

+1 oy
29 Şubat 2020 misafir cevapladı
Allah gönlünüze göre versin inşaAllah Rabbim en hayırlısıyla nasip eylesin 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin canım teşekkür ederim
-Reklam-
+1 oy
29 Şubat 2020 (581 puan) cevapladı
Oyy kuzum insallah sende görürsun o günleri
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
İnşallah ya Rabbim sadece bana değil isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin inşallah
+1 oy
29 Şubat 2020 (1,045 puan) cevapladı
Ben de boş gebelik geçirdim yine oldu canım üzülme Allah kucağını doldursun yine olur
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin canım sağolasın. Kaç ay sonra tekrar gebe kaldın
29 Şubat 2020 (1,045 puan) yorumladı
15 ay sonra kaldım. Psikoloji çok önemli sürekli ağlıyordum sürekli bunu düşünüyordum şimdi şu kadar olacaktı şimdi bu kadar olacaktı hamile kadın görmek istemiyordum bebek görmek istemiyordum düşünmeyi bıraktım ve hamile kaldım Nasıl olsa olmuyor dedim Bir baktım olmuş
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Allah'ım kucağına da sağ salim sağlıklı bi şekilde almayı nasip etsin inşallah
29 Şubat 2020 (1,045 puan) yorumladı
İnşallah en kısa zamanda Rabbim sana da hayırlı bir evlat nasip etsin
0 oy
29 Şubat 2020 (271 puan) cevapladı
İnşallah Rabbim gönlünüze göre versin en kısa zamanda tadarsınız bu mutluluğu ❤️
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin inşallahhh. Gebelerin, lohusaların duası kabul olurmuş o yüzden dua istedim sizlerden . Allah razı olsun
0 oy
29 Şubat 2020 (265 puan) cevapladı
Ayy canım ya bir zamanlar bende öyleydim bir hamile görsem öle bakıp ih çekerdim ozenirdim 2 düşük olduğu için isyan etmedim ama umudumda yoktu napim diyodum Rabbim böyle Uygun gördü vardır bildiği diyordum takı hiç beklemediği m bı anda verdi mucizesini  şükür  ilk defa 22haftalik oldum göbeğim büyüdü  heves ettiğim hayalinde bile agladigim gerçekti sağlıklı  herşeyin yolunda gittiği bir gebelik yaşıyorum  oğluşum olucak ins Rabbim nasip ederse  sakın isyan etme Rabbime sığın o herşeyin vaktini biliyor Bir gün gelicek sende benim gibi evladının geleceği günü bekliceksin  en yakın zamanda Rabbim sanada nasip edecek canım duygulandirdin ha 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Yaa canım benim teşekkür ederim . Hiç isyan etmedim etmem de sadece biraz sabırsızlanıyorum bide korkuyorum ilki olmadı ya bunda da bir aksilik çıkacakmış gibi düşünüyorum hep ama inşallah o günleri görürüm Rabbim sana da sağ salim sağlıklı bir sekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin
29 Şubat 2020 (265 puan) yorumladı
Hiç endişe etme anlamiyosun bile   geçiyor zaman  Rabbim  nasip ettimi hicbisey olmaz  amin inşallah  görürsün inşallah Rabbim in izniyle
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
İnşallah bitanem çok sağol
0 oy
29 Şubat 2020 (117 puan) cevapladı
Allahım  hayırlı  bir evlat nasip etsin kuzum. 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin canım Allah razı olsun senden
0 oy
29 Şubat 2020 (1,371 puan) cevapladı
Amin canım benim Allah gonlune gore versin inşallah saglıkla sıhhat le kucağımıza almayı nasip etsin Rabbım 
0 oy
29 Şubat 2020 (904 puan) cevapladı
Amin inşallah güzel haberi alırsın bu ay
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
İnşallah canım 6 gün var daha adetime onu bekliyorum olursa buraya yazıcam
0 oy
29 Şubat 2020 (218 puan) cevapladı
Ben 5 yil sonra hamile kaldim hatda ewimin hic cocugu olamaz deyib ilac bile yazmadi 5 yil durmadan ilac aldi ameliyat oldu sonda doktor tup bebek icin gelirsin dedi mayis ayiydi eve geldim cok agladim bowanmayi bile duwunuyodum cunki kendimi bebeksiz duwunmek istemiyodum eve geldim internetden arawdirdim ceviz suyunu okudum cok insan yazmiwdi icdim hamile kaldim bende bawladim ewime vermeye 1 hafta verrdim durdum duwunum 3 ay gecsin o 3 ayda ewime her sabah yumurta bide sutun icine bekmez qatib verdim agustosun 8 i adet oldum o gunden ewime bawladim ceviz suyu verdim eylulun 8i adet oldum ve o aydanda hamile kaldim cok wukur eylulun 22sine kadar ceviz suyu verdim wimdi cok wukur 25 haftalik hamileyim❣
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Allah'ım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım
29 Şubat 2020 (218 puan) yorumladı
Rabbim hasretini ceken her kese nasib etsin inwAllah ❣
0 oy
29 Şubat 2020 (363 puan) cevapladı
Rabbim nasip etsin insallah canim uzulme stres yapma olur insallah 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
İnşallah Allah razı olsun
0 oy
29 Şubat 2020 (862 puan) cevapladı
Amin canım benim inşallah rabbim tez zamanda nasip etsin..
0 oy
29 Şubat 2020 (3,214 puan) cevapladı
Allah gönlüne göre versin canım isteyen kimsenin kucagını boş bırakmasın Rabbim 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin canım inşallah
0 oy
29 Şubat 2020 (86 puan) cevapladı
Allah gönlüne göre hayırlısı ne ise onu versin canim inşallah en kısa zamanda sende bebiş sahibi olursun allah isteyen hic bir kadının kucağını boş bırakmasın inşallah 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin amin inşallah canım benim
0 oy
29 Şubat 2020 (179 puan) cevapladı
İnşallah en yakın zamanda hamile kalırsın canimm. Bende iki defa boş gebelik geçiren biri olarak seni cok iyi anlıyorum.şimdi 27 haftalik hamileyim 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım üst üste mi oldu boş gebelik birde boş gebelikten ne kadar sonra gebe kaldın
29 Şubat 2020 (179 puan) yorumladı
Boş gebeliklerim 9-10 ay arayla oldu nerdeyse.bi 9-10 ay sonra da hamile kaldım
0 oy
29 Şubat 2020 (595 puan) cevapladı
RABBIM tez zamanda kucağını doldursun insALLAH umudunu kesme cnm bnm RABBIM nasip edicek yeterki dualarımızı  eksik etmeyelim
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin canım hep dua edelim inşallah
0 oy
29 Şubat 2020 (243 puan) cevapladı
Rabbim sen ve senin gibi evlat yolu gozleyenlerin kucagini bir an evvel hayirlisiyla doldursun.rabbim gonulden isteyen kim varsa analik duygusunu tattirsin insallah.Rabbim benim gibi gebe olan arkadaslarimi evlatlarina sag saglim kavusmayi,evladi olanlarada sag saglim buyutmeyi nasip etsin.Sen icini ferah tut canim rabbim istemesse agactaki yaprak dusmez,rabbim seninde sesini duysun insallah.
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Ne güzel dua ettin Allah razı olsun aminnn
0 oy
29 Şubat 2020 (118 puan) cevapladı
Kuzum 9 yıl bekledik birsürü  tedavi tup bebekler hicbirinden olumlu sonuc alamadık  ama RABBİMe  binlece kez elhamdülillah  kendiliginden nasip.etti bize insallah sagsalimde kucagimiza almayı  nasip eder cumlesininkini icindede benimkini  umudunu kaybetme ALLAH  ol der ve olur sen yeterki icini ferah tut
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
İnşallah canım benim çok sağol
0 oy
29 Şubat 2020 (58 puan) cevapladı
Allah nasib eder inşaallah. Bende şuan 10 haftaligim sizin gibi acaba 20 30 haftalık olucak mıyım, diye düşünüyorum hâlâ. 8.haftada kalp atışını duydum 12. Haftada gidicem tekrar ama insan korkuyor. Acaba kalbi durdu mu bı sorun var mı diye. Allah'ım bu mübarek ayların hürmetine inşaallah nasip eder sanada hayırlı bir evladın olur. 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Aynı korkular bende de var inşallah hepsi geçer çocuklarımızı severiz
29 Şubat 2020 (58 puan) yorumladı
İnşaallah nasipten öte yol yok. Her lavaboya gittiğimde korkuyorum acaba kan var mı diye inşaallah hepsi geçer
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Çok düşünmemek gerek ama işte olmuyor insanın elinde değil heleki ilk çocuksa
1 Mart 2020 (58 puan) yorumladı
Aynen
0 oy
29 Şubat 2020 (2,938 puan) cevapladı
Valla bende aynı canım kasımda oldum kürtaj boş gebelikten adetim gelmedi 60 gün söktürücü verdi doktor onla geldi şimdi yine 60 gün olcak gelmedi adetim yune söktürücü içiyorum şuan adetim gelsin üreme günümü yakalamaya çalışcam inşallah olur ikimizin de
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Amin cümlemize inşalalh canım
0 oy
29 Şubat 2020 (62 puan) cevapladı
Rabbim gönlüne göre versin.isteyen arzulayan olmayan herkese gönlüne göre hayırlı evlatlar nasip etsin kimseye eksikliğini göstermesin bizlerede acılarını göstermesin yavrularımızın insallah canım. 
29 Şubat 2020 (67 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kürtajdan sonra hamile kalmak için ne kadar beklemeliyim?
Kürtaj sonrası yeniden hamile kalma süreci kişisel sağlık durumuna göre değişse de uzmanlar genellikle vücudun toparlanması için 3 ila 6 ay arasında bir süre beklemeyi önermektedir. Bu süre, rahim iç tabakasının kendini yenilemesi ve olası enfeksiyon risklerinin ortadan kalkması için kritiktir. Ancak her kadının iyileşme süreci farklı olduğundan, denemelere başlamadan önce mutlaka bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına danışarak onay almanız en sağlıklı yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik sonrası tekrar hamile kalma şansı nedir?
Boş gebelik geçiren kadınların büyük çoğunluğu, sonraki süreçte sağlıklı ve normal bir gebelik yaşama şansına sahiptir. Boş gebelik genellikle rastlantısal bir kromozom eşleşmesi hatasıdır ve tekrarlayan bir durum olması nadirdir. İlk denemede sağlıklı bir gebelik elde edememiş olmanız, doğurganlığınızın düşük olduğu anlamına gelmez. Vücudunuzun fiziksel ve psikolojik olarak hazır olduğunu hissettiğinizde, doktor kontrolünde yeniden denemelere başlamanız mümkündür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri adet gecikmesinden önce ne zaman başlar?
Gebelik belirtileri, döllenmeden sonraki 1 ila 2 hafta içerisinde, yani genellikle beklenen adet gününe yakın veya adet gecikmesiyle birlikte ortaya çıkmaya başlar. İlk belirtiler arasında göğüs hassasiyeti, hafif kasık krampları, yorgunluk ve bazı kokulara karşı hassasiyet yer alabilir. Vücudunuzdaki hCG hormonunun seviyesi yükseldikçe belirtiler belirginleşir. En net sonuç için ise adet gecikmesini bekleyerek evde idrar testi yapmak veya kanda gebelik testi yaptırmak en güvenilir yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken dönemde gebelik testi ne zaman yapılmalıdır?
Erken dönemde yapılan gebelik testlerinin doğru sonuç vermesi için adet kanamasının en az 1 gün gecikmiş olması önerilir. Erken dönemde yapılan testlerde, vücuttaki hCG hormonu henüz idrarda yeterli seviyeye ulaşmadığı için hatalı negatif sonuçlar alınabilir. Eğer adet gecikmeniz varsa ve gebelik şüphesi taşıyorsanız, testi sabah ilk idrarınızla yapmanız hormon yoğunluğu açısından daha doğru sonuç almanıza yardımcı olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik belirtileri yaşayan biri psikolojik olarak nasıl rahatlar?
Gebelik belirtileri yaşayıp adet gecikmesini bekleyen kadınların yaşadığı heyecan ve kaygı oldukça normaldir. Bu süreçte stresi azaltmak için belirtilere aşırı odaklanmak yerine günlük rutinlerinize devam etmek, hafif yürüyüşler yapmak ve sevdiğiniz aktivitelerle ilgilenmek psikolojik olarak sizi rahatlatabilir. Unutmayın ki stres, vücut dengesini etkileyebilecek bir faktördür; bu nedenle sonucu beklerken kendinize nazik davranmak ve süreci akışına bırakmak gebelik planlama sürecinde sağlıklı bir yaklaşım olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...