Hastane çantamı hazırladım, sizce eksik bir şey var mı?

0 oy
2,148 göst.
24 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (359 puan) sordu
Kendime 1 takim esorfman takimi 

Bir adet yazma

Bir corap 

2 tane hasta bezi 

3 adet ped

1 atlet bir kilot

Bebek icin ;

2 takim yeni dogan kiyafet corapsapka eldiven 

5 tane cocuk bezi

Bir agiz mendil

Bir adet en ufak biberon belki lazim olur 

Bir paaket islak mendil

2 adet ince battaniye

Bir adet yüzünü örtmek icin tülbent
Gebelik haftası 30

28 Cevap

0 oy
24 Mart 2020 (3,214 puan) cevapladı
Bana az geldi canım kendin içinde cocuk içinde hazırladıkların. Allah göstermesin farklı durum olur hastanede kalma süren artar bişi olur perişan olursun böyle gidersen 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Hastane yakin gelen giden cok olur lazim olursa diye bukadar yeterli buldum  aklim karisti simdi :)
24 Mart 2020 (1,388 puan) yorumladı
Ben de az diyecektim de bu dönemde gelen giden de olmayacak. Bence hazırlıklı olun. Mesela 2 pijama alın kendinize, bebeğe ağız mendili birkaç tane daha koyun, çamaşır ve bezi artırın derim.
24 Mart 2020 (3,214 puan) yorumladı
Sen tedbirini al yinede bence canım, yine fazlasına ihtiyacın olursa getirirler ama en azından 1er tane daha ekle onlara :)
-Reklam-
0 oy
24 Mart 2020 (696 puan) cevapladı
Iç çamaşırlarına birer tane daha ekle derim canım kanama çok olursan sorun yaşama bir de emzirme sütyeni ekleyebilirsin
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Tamam canim oyle yaparim
0 oy
24 Mart 2020 (581 puan) cevapladı
Hasta bezi en az 6 tane koy bebek bezide 10 tane koy pijama takimini 2 tane koy terlersin  kendine yelek koy terlik koy 1 atlet ve 1 kilot daha koy 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Tamam canim terlik unutmustum zaten
0 oy
24 Mart 2020 (208 puan) cevapladı
Bence yeterli belki kendinize bi takım daha koyabilirsiniz, ben doğum yaptıgım da hastane çantam bile yoktu daha hazır etmemıstım bebısım de erkenci davranmıstı ne lazımsa eve gelip alınmıştı sizin de öyle ımkanınız varsa hayırlısıyla doğum olsun da gerisi bence hallolur. 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Aynen öyle canim bunlar yeterli bence imkan olmasaydi herşeyden çok koyardim
0 oy
24 Mart 2020 (129 puan) cevapladı
Bencede az olmus ve hastaneye gelen giden almıyorlar tedbirli olmak lazım 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Ben 30 hftaligim inşallah vaktim dolana kadar bu virüs falan kalmaz normal hayata döneriz
24 Mart 2020 (129 puan) yorumladı
İnşallah canım inşallah
0 oy
24 Mart 2020 (539 puan) cevapladı
Ben emzik te koydum ne olur ne olmaz 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Emziği eve gelince veririm
0 oy
24 Mart 2020 (20 puan) cevapladı
Hasta bezi bebek bezi çok az. B

Ziyaretci kabul etmiyorlar virüsten fazla fazla koyun boydan gecelik falan ekleyin alıştırmalık birşeyler 
0 oy
24 Mart 2020 (560 puan) cevapladı
Hepsinin 2 kat artmsası lazım bnce çok az tülbent  biberon haric ve bir kalın battaniye olsa iyi olur 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Bir penye bir nohut battaniye biraktim yaz olur diye gerek yok bence kalın battaniyeye
24 Mart 2020 (560 puan) yorumladı
Hi ben yakında sandım cnm o zaman diğerlerini bi tık arttirsan iyi olur
0 oy
24 Mart 2020 (4,900 puan) cevapladı
Bebek bezini 20 tane koy 

Kendine yedek pijama takımı koy 

Ğed 1 paket al kanama çok oluyor 

İç çamaşırı 4 tane koy leke olabilir 

atlet 3 tane koy çok terliyorsun

2 tane Havlu koy 

Wc için terlik 

Patik 

Yelek ya da hırka 

Boş poşet koy kirlilerini koymak için 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Bizim burada hastanede normal dogum olursa 6 saatte çıkarılıyor oyuzden gerek duymadim fazlasına  1 -2 gun kalsam bile hastane yakin eve getirirler  diye dusunmustum
24 Mart 2020 (4,900 puan) yorumladı
Giriş çıkışlar yasak hastaneye canım eğer gazını çıkaramazsan hastaneden çıkamazsın 6 saat de bırakmaları çok ilginç en az bir gün kanamanı kontrol etmeleri gerekiyor bence her şeyi al ortalıkta virüs var tedbirli olmakta fayda var canım
0 oy
24 Mart 2020 (55 puan) cevapladı
5 tane bez cok az ben 15 tane koydum
0 oy
24 Mart 2020 (367 puan) cevapladı
1 tane de kalın tayt al siyah kanaman cok olursa bezden tasarsa yere gelmesin diye benim cok oldu kalktigim gibi yere döküldü cok utandim hasta bezi de az almissin pedden cok o lazim olcaktir kanama cok oluyo ama sizde nasil olur bilemem
0 oy
24 Mart 2020 (216 puan) cevapladı
Ben tüm paket bebek bezi koydum  canim göğüs pedi ve krem aldıysan yanina alabilirsin ceket al üşüyormuşsun çünkü emzik aldıysan bebek için emzik alabilirsin 2 yeni dogan 2 tulum koydum yedek olarak kendine yedek kıyafet al bir tane daha 2 pijama 1 tane çıkarken giymek için eşofman aldim ben iç çamaşırlarını 2 yap birde doğumu kolaylaştırdığı için hurma koyabilirsin  çantana şancı çekerken herkez yiyormuş  sezeryansa bir kac tane köy öncesinde yada sonrasında şifa  niyetine yiyebilirsin 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Bir kaç haftaya gunluk hurma yemeyi dusunuyorum
24 Mart 2020 (216 puan) yorumladı
Şimdiden yiyebilirsin  canim erken doğum riskin yoksa ben hamileliğin başından  beri yiyorum
0 oy
24 Mart 2020 (376 puan) cevapladı
Canım bence az ben 1 gün kaldım sezeryan oldum ama 2 takım pijama al kendine depend al mutlaka sezeryan olursa sonta takılıyor ve inan bNa idrarını tutamysn çocuğa da bezi fazla koy bence canım yine sezeryan olacaksan mama al bence Allah yardımcınız olsun
0 oy
24 Mart 2020 (367 puan) cevapladı
Bide terlik al yanina daha rahat edersin
0 oy
24 Mart 2020 (234 puan) cevapladı
Çok az ben bebek içi 10 tane bez aldım kendim için 4 pijama takımı aldım sen düşün yani
0 oy
24 Mart 2020 (1,654 puan) cevapladı
Kendin için hasta bezi yetersiz canım daha fazla koy mutlaka. Bebeğin kıyafeti de az geldi bana , fazlası bulunsun bence. Bir de kalın battaniye de koy bebeğe.
0 oy
24 Mart 2020 (1,355 puan) cevapladı

Hazirladiklarina birer takım daha eklemelisin bence çok az geldi bana 

0 oy
24 Mart 2020 (532 puan) cevapladı
İç çamaşır i kendine pişik kremi göğüs pedi göğüs ucu yarası kremi 
24 Mart 2020 (359 puan) yorumladı
Şimdiden kullaniyorum gogus kremi sonrasi aci cekmiyim diye
0 oy
24 Mart 2020 (9 puan) cevapladı
Benimde bu kadar di hatta hasta bezi unutmuştum biberon evden getirttim yukarıya almasalar bile kapıdan biz alıyoruz sıkıntı yapma yani bence
0 oy
24 Mart 2020 (1,789 puan) cevapladı
Canım genel olerak eksik gelmedi ama sayıları az geldi bana. Bebek bezi ıslak mendil ve sattaniye fazla alabilirsin. kendi iç çamayırların ve dış kılafetinide fazla alsan iyi olur. Birde malum dışarı sürekli çıkılmıyor o yüzden bunları alıp getirecek kimsede olmayabilir. Hastaneye refakatçı dışında kimse alınmaz doğum servisine. Salgında var hem kendini hem de refakatçını fazla dışarıyla ve birileriyle görüştürlekten uzak dur.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum için hastane çantamda bebek kıyafetleri yeterli mi?
Doğum çantanızda en az 3-4 takım yenidoğan kıyafeti, 2 adet şapka, 2 çift eldiven ve 2 adet çorap bulunması idealdir. Bebeğinizin ilk günlerinde kusma veya alt değiştirme kazaları yaşanabileceği için yedek kıyafet bulundurmak işinizi kolaylaştırır. Ayrıca kıyafetlerin pamuklu ve cildine zarar vermeyecek dokuda olmasına dikkat etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında anne için mutlaka olması gerekenler nelerdir?
Anne için hastane çantasında 2 adet önden düğmeli pijama takımı, emzirme sütyeni, yüksek bel pamuklu iç çamaşırları ve en az 1 paket lohusa pedi mutlaka bulunmalıdır. Ayrıca hastane ortamında ihtiyaç duyabileceğiniz kişisel bakım ürünlerini, terliklerinizi ve yedek havlunuzu da listenize ekleyerek çantanızı daha eksiksiz hale getirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek için hastane çantasına biberon koymalı mıyım?
Hastane çantasına emzirme sürecini desteklemek amacıyla biberon koymak yerine, emzirme danışmanlığı veya hastane personelinden destek almak ilk tercih olmalıdır. Ancak acil durumlar için yanınızda küçük boy, yenidoğan uyumlu bir biberon bulundurmak anne babaya güvence sağlayabilir. Yine de bebeğin anne memesine alışması için ilk günlerde biberon kullanımından kaçınmak uzmanlar tarafından önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yenidoğan bebek için hastane çantasına kaç bez koymalıyım?
Yenidoğan bir bebek günde ortalama 8-10 kez altını kirletebilir, bu nedenle hastane çantanıza en az 10-15 adet yenidoğan boyu bebek bezi koymanız güvenli olacaktır. Sadece 5 adet bez hastane sürecinde yetersiz kalabilir, bu yüzden paketin tamamını veya daha fazla sayıda bezi yanınıza almanız hazırlıklı olmanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasında bebek için ağız mendili neden önemlidir?
Ağız mendilleri, bebeğinizin beslenme sonrası kusmuklarını veya ağız kenarındaki süt kalıntılarını temizlemek için hijyenik bir çözüm sunar. Doğum çantanıza en az 5-10 adet yumuşak dokulu ağız mendili eklemek, bebeğinizin cildini tahriş etmeden temizlik yapmanıza olanak tanır. Bu mendilleri düzenli aralıklarla değiştirerek hijyeni koruyabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,610 göst.
0 oy
4 cevap 1,435 göst.
28 Mart 2023 Doğum kategorisinde Pinar554 (124 puan) sordu
0 oy
11 cevap 2,935 göst.

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...