Doğum çantama bebek maması ne marka almalıyım?

0 oy
871 göst.
7 Nisan 2020 Doğum kategorisinde (160 puan) sordu
Arkadaşlar doğum çantama bebek maması ne marka almalıyım bı eksiğim o kaldı çantama koymadigim göğüs amelitati olduğum için sütüm olmaması çok yüksek tedbirli olup mamaninda çantamda olmasini istiyorum 
Gebelik haftası 34 +2

11 Cevap

+1 oy
7 Nisan 2020 (649 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bence mama gereksiz cok acil olursa hastanenin orda birsuru eczane var aldirirsin
-Reklam-
+1 oy
7 Nisan 2020 (428 puan) cevapladı
Hastaneler mama kabul etmiyor gerek duyulur ise kendileri veriyorlar canım öyle biliyorum gene de yanlış yönlendirmeyeyim bir araştır 
7 Nisan 2020 (160 puan) yorumladı
Virusten dolayı hastaneye kimseyi almiolarmis stres oldum kimse olmazsa sıkıntı kim gidip alicak yanımda olsun  her ihtimale karşı bilemiyorum kafam çok karışık
7 Nisan 2020 (428 puan) yorumladı
Yani ben  ablamdan biliyorum daha hamileyim ilk gebeliğim ama ablamın sütü gelmemişti eczaneden aldırmamışlardı hastane kendi vermişti mamayı
7 Nisan 2020 (205 puan) yorumladı
Virusten dolayi kimseyi almiyorlarmiymis bnde dpgum yapicam devlettemi ozeldemi yapicak siniz
7 Nisan 2020 (428 puan) yorumladı
Özelde yapıcam ziyaretçi yasak sadece onun dışında bir gün kalıcağın için yanında biri kalıcak
+1 oy
7 Nisan 2020 (636 puan) cevapladı

muhendisinoglu safyasindan iceriklere bakabikirsiniz genel olarak aptamil oneriliyo

ama bi gogsunuzu sagar misiniz sivi cikisi olur belki inmistir bile gogsunuze sut kotu dusunmeyin
bide stok yapmayin her mama her bebege iyo gelmiyo gaz skintisini filan daha cok yasatiyo adim adim gidin
+1 oy
7 Nisan 2020 (389 puan) cevapladı
Mama vermemeye çalış zaten. İnş ihtiyacı olmaz sütün çok öok yeter. Hastane çantasına almadım ben mama. Hiç bi yer de de duymadım. Alma bence inş ihtiyacın olmaz, seninde bizimde. Hafta ve günümüz aynı seninle. 
7 Nisan 2020 (160 puan) yorumladı
Göğsümde dikiş çok küçültme ameliyatı oldum o yüzden düşünmüştüm mamayı sütüm gelmeme ihtimali cok
7 Nisan 2020 (389 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun inş gelir. İlk hamileliğim bi marka öneremem :\
7 Nisan 2020 (160 puan) yorumladı
Amin cnm
+1 oy
7 Nisan 2020 (361 puan) cevapladı
Çantaya kesin koyma ina gerek yok sanırım hastane veriyor. Ama bu mama işinin en eskisi aptamil Türkiyeye ilk giren seneler seneler önce 34 yaşı da kuzenim var onun bile kullandığı yani düşün 
+1 oy
7 Nisan 2020 (352 puan) cevapladı
Bence her ihtimale karsi almalisin oncelikle onu söyleyeyim bebegim 6 aylik simdiye kadar hic mama vermedim fakat hep yedekte derin dondurucu da sütumu sakladim gecen stresten sutum kesildi onu xozduurup verdim anneler tedbirli olmali :) mama konusunda Aptamil ile sma yi cok kullanan var teyzeme hastaneden sma istemişlerdi yogun bakimda onu veriyoruz demişler fakat her hastane farklidir 
7 Nisan 2020 (160 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
+1 oy
7 Nisan 2020 (147 puan) cevapladı
Bence her ihtimale karsı al kucuklerınden cnku ben kzıımı dogum yaptgmda 1 kere kendılerı verdı sonra aldırdı sutum hemen gelmedı kan sekeri dusmeye baslamıs tı bebegin.. Kuveze alcaklardı.. Mama aldık hemde emzirdım.. Aptamil almıstım bende 
7 Nisan 2020 (160 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
+1 oy
7 Nisan 2020 (37 puan) cevapladı
Kesinlikle ve kesinlikle al mama yanına.bana ablam al dedi almamıştım suyum gelir diye süt az geldi bebeğim sarılık oldu. Hastane veriyor ama rica minnet hiç muhtaç olma kendin al. Özel hastane evolvia vermişti bana o gece
+1 oy
7 Nisan 2020 (599 puan) cevapladı
Öncelikle inşallah sütun gelir canım..  ve eğer mama alacaksan sma aptalım yada hipp organik 3 ünden birini tercih et derim sma da şeker seviyesi düşük olduğu için çoğu hastane bunu tercih ediyor yaşı zaten biraz farklı diğer mamalara göre bebeğime vermeden önce her mamanın tadına bakan biri olarak biliyorum:))
+1 oy
7 Nisan 2020 (386 puan) cevapladı
Bence kesin koyun lanet hsstaneler hicbirsey vermiyor gelen giden de yasak 2gun acliktsn bayiliyor sonra cocuk hipoglisemi oluyor. En iyisk hip
7 Nisan 2020 (386 puan) yorumladı
Combiotic hip 1 en iyisi . Bende zamanjnda almadim dr gereksiz dedi eczaneden 2 kati fiyatina aldim
0 oy
7 Nisan 2020 (367 puan) cevapladı
Gerekirse onlar veriyo ztn mamaya alistirma simdiden

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum çantasına bebek maması koymak gerekir mi?
Doğum çantasına küçük boy bir bebek maması koymak, özellikle emzirme sürecinin henüz oturmadığı veya süt gelmeyen durumlarda bebeğin acil beslenme ihtiyacını karşılamak için oldukça tedbirli bir yaklaşımdır. Hastane ortamında beklenmedik durumlarla karşılaşma ihtimaline karşı, doktorunuzun veya yenidoğan hemşirenizin önerdiği başlangıç tipi mamalardan küçük gramajlı bir tane bulundurmak bebeğinizin huzuru için faydalı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yenidoğan bebek maması seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Yenidoğan bebek maması seçerken mutlaka 0-6 ay arası bebekler için üretilmiş, 'başlangıç maması' olarak tanımlanan ürünleri tercih etmelisiniz. İçeriğinde anne sütüne yakın prebiyotikler, vitaminler ve mineraller barındıran, sindirimi kolaylaştırılmış formülleri seçmek bebeğinizin hassas midesi için en uygunudur; ancak mama almadan önce mutlaka uzman bir hekimin görüşünü almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum çantasında mama nasıl saklanmalıdır?
Doğum çantasında mama saklarken ürünün ambalajının açılmamış ve son kullanma tarihinin geçmemiş olmasına dikkat etmelisiniz. Mamayı güneş görmeyen, oda sıcaklığında ve kuru bir ortamda, çantanın kolay erişilebilir bir gözünde tutmak en sağlıklısıdır; açılmamış toz formundaki mamalar, uygun saklama koşullarında çanta içerisinde güvenle taşınabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastanede mama hazırlamak için neler gereklidir?
Hastanede mama hazırlamak için yanınızda en az bir adet yenidoğan uyumlu biberon ve mama suyu hazırlamak için uygun bir termos bulundurmanız büyük kolaylık sağlar. Çoğu hastane mama hazırlamak için sıcak su sağlasa da, kendi termosunuzla ılık içme suyunu hazır tutmak, bebeğinizin acıktığı anlarda hızlıca beslenmesine yardımcı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sütüm gelmezse hastanede mama desteği nasıl verilir?
Sütünüzün gelmediği veya yeterli olmadığı durumlarda, hastane personeli veya hemşireler gözetiminde doktorunuzun onayladığı miktarda mama takviyesine başlanabilir. Genellikle yenidoğanlar için ilk günlerde çok küçük miktarlar yeterli olduğundan, profesyonel destekle bebeğin emme refleksini bozmayacak yöntemlerle besleme yapılması en doğru uygulamadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 503 göst.
0 oy
7 cevap 355 göst.
0 oy
14 cevap 1,076 göst.
0 oy
12 cevap 1,168 göst.

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...