19 haftalık hamileyim, ağır kaldırınca akıntım geldi, normal mi?

0 oy
1,136 göst.
17 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (439 puan) sordu

Temizlik yaparken orta sehpayi kldrdm bi anda bise akti laboya kostum kan sandim beyaz akinti baya bi geldi onu kaldrnca bise olmz degilmi :( norml mi bu 19+4 hamileyim 

Gebelik haftası 19 hafta 4 gunluk

8 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2018 (590 puan) cevapladı

Kuzum ya niye dikkat etmiyorsun sonra pişman oluyorsun ne sehpası kaldirmasi dikkat et ben cesaret edip ksldirmam çamaşır sepetine bile ksldirirken yarisi boşaltıp öyle taşıyorum 


17 Ağustos 2018 (624 puan) yorumladı
tehlikeli olabilecek işleri yapıp edip sonra burada vay şöyle olur mu vay böyle olur mu diye soru soruyorsunuz.. garip. yapmadan önce 2 kere dusunmeniz daha aklı başında bir davranış olur.
17 Ağustos 2018 (351 puan) yorumladı
Canım sana hak veriyorum eskiden analarımız her işi yaparmis ve hiçte bişey olmazmış hatta düşsün diye çekyat tepelerinden atladiklarini duymusumdur istemedikleri çocukları ama genede bişey olmazmış çünkü o bebegin  bu dünyada alacağı nefes yiyeceği rızkı ekmegi varsa naparsan yap bişey olmaz herşey Allahtan.ve kendini biraz yorunca ve dışarda olup yürüyünce yoğun akinti gelir normal korkma
17 Ağustos 2018 (302 puan) yorumladı
Bu nasil mantiktir alacak nefesi varsa bisey olmazmismiz peki bebege bisey oldugunda hic mi vicdan azabi cekmeyeceksiniz? Alacak nefesi yokmus mu diyeceksiniz? Cok sacma, eskiler bizim gibi miydi ayni kosullarda mi yasiyoruz ayni sekilde mi besleniyoruz, onalarin bunyeleri zaten alisik butun gun bag bahceyle ugrasip kazanlarda camasir yikamaya, hamileliklerinde de daha dayanikli olmalari gayet normal
17 Ağustos 2018 (2,989 puan) yorumladı
Meyra dinimizde tevekkül etmek diye bişey var biliyorsun dini. O zaman herşeyi yap alacak nefesi varsa alır de, calismayip evde yatalim nasılsa Allah rizk verir diyelim o mantığa geliyor seninki.
Allah elinden geleni yap, sonucunu bana bırak demiş. Biz o zaman kilimizi kimildatmayalim Allah a kalmış duyup çekilelim kenara
17 Ağustos 2018 (1,182 puan) yorumladı
Yazacakalrimi yazmissin FKMK esimle benim aklimiz cikiyo nolur vicdan azabi cekmek yerine dokuz aylik sureci guzelce dikkatlice atlatsak su yalan dunyada evladima dikkat etmicemde neden yasiyorum ben?
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2018 (321 puan) cevapladı

Bende 10 haftalik hamileyim evin halini görmeye dayanamıyorum ama napim göz göre göre bebeğimi riske atamam temizlik yapılır illa ki ama illa sehpa mi kaldırman gerekir supur kaldırmadan sil geç nedir yani kendinizi bilerek riskli duruma sokmak anlamış degilim

17 Ağustos 2018 (1,182 puan) yorumladı
Aynen katiliyorum anlatmaya calisgim tamda bu titizlik hastasisin madem tut temizlikcini maddiyatin mi yok esini bekle onla yap yapmaz mi yada uzalta mi yakinindan rica et ha hicbiri olmadi mi cop eve donsun 9 ay elimi surmem bebegim gelsin temizlik nedir ya
17 Ağustos 2018 (1,049 puan) yorumladı
Canım suç sende ne diye buraya yazıya milleti kendine hakaret ettiriyorsun.. dr una yaz. O aciklasin sana. Boşver bak birsürü hakaret sınır stres yuklendin. Burada insanlar anlatmaya değilde üzerlerindeki enerjiyi boşaltmaya adam ariyorlar.. içlerindeki öfkeyi sana patlatıyorlar
0 oy
17 Ağustos 2018 (997 puan) cevapladı

Canım valla karpuz du çamaşır sepetiydi hiç bişey yapmıyorum ya bunun sonucunda kanaman başlayasaydı ne yapıcaktın? Dikkat et bebeğinden önemli değil

0 oy
17 Ağustos 2018 (183 puan) cevapladı

Canım insandir hata yapar yargilamadan ben en iyi anneyim demeden hic tanımadigin bi insanin akli basina gelsin diye sovemezsin o haddi kimse kendinde bulmasın .. once dusunmesi gerek herkesin uyariysa bunun da usulu var korkma kan gelmedigi surece bir sey olcagibi sanmam doktorunu ara istersen saglik ocagina sor bir daha zorlama kendini insanin basireti baglaniyor olabilir  kim daha iyi anne olur Allah bilir gecmis olsun

0 oy
17 Ağustos 2018 (332 puan) cevapladı

Yapmayın lütfen yazık bir can taşıyorsun kıymetini bil Rabbim nasip etmiş onu yaşatmakda sana bağlı yamayıver temizlik çok da önemli değil lütfen yavruna kıyma 

0 oy
17 Ağustos 2018 (3,612 puan) cevapladı

İnşallah bebegin  iyidir otur dinlen, yapabildigin kadar yap boşver evi kimse sana bahane bulmaz gelen misafir sana mi geliyo evine mi sen iki canlisin laf etcek olan da etsin eski insanlarin gücü kuvveti yok bizde onlar gbi saglikli degiliz ki okdr iş yapalim bende yalnizm ne anne ne kardes ne yardim etck biri yok bi supurgeyi bi saat yapiyorm yavasca oturuyorm dinlenyom iyi hissedince yapiyorm zaten havalar sicak icin rahat etmiyosa git acile baktir kuzuna insallah iyidir bidaha da yapma gözunu seviyim 

0 oy
17 Ağustos 2018 (2,989 puan) cevapladı

Senin de bu yaptığın hareket doğrultusunda,bebeğin ne durumda bunu burda kimse bilemez. Yani suphelendiginiz bişey olunca hemen neden doktora gitmiyorsunuz buraya yazıyorsunuz ben bu rahatlığa anlam veremiyorum.

Ben bebegimi kaybettigimde dünyam yıkıldı resmen,o acıyı ne gelen misafir anlayabilir ne de başka birisi. affedersin evimiz b..götürsün hiç umrumda değil.

Senin de dalginligina gelmiş olabilir kinamiyorum ama doktora gitmeyip buraya yazmani kınıyorum

0 oy
17 Ağustos 2018 (439 puan) cevapladı

Acile gittim bebegim saglikli cok sukur gelen akintida bebegi koruyan beyaz kremsi akintiymis cok sukur harektlrnde hissediyorum 

17 Ağustos 2018 (1,073 puan) yorumladı
Tekrar geçmiş olsun emin ol burdaki tepkiler senin bebeğin ve senin sağlığın için... evet hepimiz hamileyiz daha hassasız ama bebeklerimiz için hareket ve davranışlarınızda da hassas olmalıyız.. Biz kendimizi sağlama alalım takdiri ilahi Allah'tan.. ayrıca o pis der bu temiz der diye düşünme ve bebeğini düşün ;)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

19 haftalık hamileyken ağır kaldırmak zararlı mı?
19 haftalık hamilelik döneminde ağır kaldırmak, karın içi basıncı artırarak rahim kasılmalarını tetikleyebilir ve plasenta üzerinde baskı oluşturabilir. Özellikle gebeliğin ikinci trimesterinde vücudun ağırlık merkezi değiştiği için, ani hareketlerden ve ağır yüklerden kaçınmak düşük veya erken doğum riski gibi komplikasyonları önlemek adına en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte 19. haftada gelen beyaz akıntı normal mi?
Hamilelikte 19. haftada artan beyaz ve kokusuz akıntı genellikle 'lökore' olarak adlandırılan normal bir durumdur ve artan östrojen seviyeleri ile rahim ağzındaki kan akışının hızlanması sonucu oluşur. Ancak bu akıntıya kaşıntı, kötü koku, yanma veya renk değişimi eşlik ediyorsa, enfeksiyon riskine karşı mutlaka bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileyken ani hareket sonrası gelen sıvı ne anlama gelir?
Hamileyken ani bir hareket sonrası gelen sıvı akışı, bazen idrar kaçırma, bazen normal gebelik akıntısı, bazen de nadiren amniyon sıvısı sızıntısı olabilir. Eğer gelen sıvı miktarı çok fazlaysa, rengi şeffafsa, sürekli geliyorsa veya beraberinde karın ağrısı hissediliyorsa, sıvı kaybı riskine karşı vakit kaybetmeden hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ağır kaldırdıktan sonra nelere dikkat edilmeli?
Ağır kaldırma sonrası vücudunuzu dinlendirmek ve olası belirtileri gözlemlemek çok önemlidir. Eğer kasıklarınızda şiddetli ağrı, vajinal kanama, kramplar veya su gelmesi gibi şüpheli durumlar yaşıyorsanız, durumu hemen doktorunuzla paylaşmanız gerekir; bu belirtiler vücudun fiziksel zorlanmaya verdiği bir tepki olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin 19. haftasında vajinal akıntı takibi nasıl yapılır?
Gebeliğin 19. haftasında akıntı takibi yapmak için akıntının rengine, yoğunluğuna ve kokusuna odaklanmalısınız; normal akıntı beyaz veya şeffaf, hafif süt renginde ve kokusuzdur. Akıntınızda pembe, kahverengi veya kırmızı renkli bir lekelenme görürseniz veya sıvı çok suluysa, bu durumu ihmal etmeden doktorunuza bildirmeniz sağlığınız açısından en doğru adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 1,395 göst.
0 oy
3 cevap 406 göst.
0 oy
6 cevap 214 göst.

1,512,194 soru

24,666,133 cevap

366,984 kullanıcı

...