1 ay bile giydiremiyorsun saçma bende çok almıştım doğumdan sonra çoğunu verdim. Kalan 2 3 parça ilerde bunu doğurcam sadece bir tane hastane çıkışı alıcam.
7 tane zıbın olsun fazla bile 5 takım kıyafet yeter. 3-6 ay kıyafeti 5 tane olsun yeterli zaten günü birlik makina açıp kurutuyorsun inanki battaniyesi bol olsun çocuğun kıyafet değil. Kaşını ayrı incasi ayrı birde müslin bezlerinin büyükleri var kundak için on numara baya büyük onlar iyi . İnanki 1 yaşındaki çocuğa 3 yaş giydiriyorum hem dar giydirmemek gelişimi için iyi hemde o etiketler çok yanlış kilolu da değil kıyafetler çekiyor hemen olmuyor çocuklara