Devlet hastanesinde doktorum ilgilenmiyor ne yapmalıyım?

0 oy
1,895 göst.
20 Mayıs 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (52 puan) sordu
Ağrım var duramiyom gittim beni kovdu ya bana bakmiyosaniz tahlillerime bakın dedim bakamam bakamam yürü git diyo bana şimdide ozele geldim knssllah burası böyle davranmaz

27 Cevap

0 oy
20 Mayıs 2020 (1,606 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ozel oyle davranmaz merak etme canim devlette kimseye acima yok bakmayacaksan orda ne yapiyosun acaba oturmayami gelmia hastaneye nekadar ayip insanlarin kalbini kiriyolar
-Reklam-
0 oy
20 Mayıs 2020 (2,546 puan) cevapladı
ben zaten 1 kere devlete gittim bidahada gitmedim çok vicdansızlar özelde para veriyosun ya ağızlarını açamıyolar
20 Mayıs 2020 (52 puan) yorumladı
Aynen ağrım var diyom kanamam yoksa bakamam yürü git diyo ölsem bakmayacak
20 Mayıs 2020 (2,546 puan) yorumladı
kanamam olmama rağmen bakmadılar
20 Mayıs 2020 (56 puan) yorumladı
Benim de kanamam olmasina ragmem bakmadilar
0 oy
20 Mayıs 2020 (230 puan) cevapladı
Sacmalamis resmen nasıl davranılır insana böyle benzer bir durumu ben de yaşadım o kadar ilgisizler ki sanki babalarının hayrına bakıyor bazıları. Sonra özele gittim bütün sıkıntılarımi söyledim gayet güler yüzle ilgilenip istediğim ilaçları yazdı 
20 Mayıs 2020 (52 puan) yorumladı
Aynen şu mübarek günde hakkımı helal etmiyorum ama ben
20 Mayıs 2020 (230 puan) yorumladı
Yani valla ben de o kadına beddua etmiştim çok çaresizdim çünkü ne diyelim Allah'a havale olsunlar
20 Mayıs 2020 (116 puan) yorumladı
Devlet le özelle alakalı değil insanlıkla alakalı ama eğer böyle bir sorun yaşadıysanız şikayet edin edinki başkasına öyle davranamasın
20 Mayıs 2020 (299 puan) yorumladı
Çok haklisin
0 oy
20 Mayıs 2020 (102 puan) cevapladı
Devlet hastaneleri hepsi böyle artık 5 seneden fazla oldu hepsi vicdan merhamet yoksunu olmuşlar böylelerini şikayet etsende boş o yuzden boyle sorumsuzlar bırının bu devlet hastanelerınde ki doktoların başında durması lazım ama yok artık hersey para özeldeki doktorlar niye iyi sanki adım atıyosun para alıyolar
0 oy
20 Mayıs 2020 (379 puan) cevapladı
Direk başhekime gidip sözlü olarak şikayet etseydin.  Ben de aynı durumu yaşadım şikayetten sonra gayet baktı... 
20 Mayıs 2020 (111 puan) yorumladı
Aynen öyle 1 kere tahlil için gittim bana yapamam dedi üstelik sordum sekretere burda bu tahlili yaptirabilirmiyim diye evet demişti. Doktor sanki kendi hastanesiymiş gibi davranınca direk başhekime çıktık  geri odaya çağırdı beni tahlil için
0 oy
20 Mayıs 2020 (95 puan) cevapladı
Devlet oyle ya bn haftalarca git gel yaptim elimdeki sonuclara da bakmadilr dedgin gbi ozele gttim orasi bakiyo bakar yani endise etme dgumda ne olacak korkuyom baklim
0 oy
20 Mayıs 2020 (393 puan) cevapladı
Ya.helde kadin dogumcular cok fena. Özeldekiler bile bi havalarda yani soru.sorunca kızıyorlar valla.cocugum saglikla.dogsun die.idare.ediom
20 Mayıs 2020 (572 puan) yorumladı
Sen idare etmiyceksin canm hamile olan sensin doktor olan o o idare edicek.seni geriyosa git başhekimlige yazılı olarak sikayet kaydıni olustur bak ondan sonra nasıl ilgileniyo seninle.kendinizi strese sokmaya degermi allah askına.
20 Mayıs 2020 (393 puan) yorumladı
Ozele gidiyorum cnm.saolsun ilgili işinde cok iyi ama biraz ters bebek icin mecbur idare ediyorum ilk hamileligim değiştirmekte istemiyorum hersey bebek icin yani
20 Mayıs 2020 (572 puan) yorumladı
Bende özele gidiyorum ve doktorum o kadar tatliki guler yuzlu numarasni verdi aklima gelen herseyi soruyorum hic sıkılmadam cevap veriyo kontrole gittigimde butun kaygılarımi alip goturuyo beni cok rahatlatiyo sakinligiyle ustelik hastanenin en yogun iki doktorundan biri.başka turlu ters birisi olsaydi bilmiyorum yani isinde ne kadar iyi olursa olsun hamilelik guzel bisey kontrollere gittigimde gergin olmak istemezdim.
20 Mayıs 2020 (393 puan) yorumladı
Benimde öyle isinde cok iyi yardimci ama.kisilik.olarak biraz hazir cevap malesef bi dahaki tercihim olmayacak
20 Mayıs 2020 (572 puan) yorumladı
Benim kesinlikle yine ayni olur bu biraz kismet isi galiba.nobetciydi doktorum aksam test yaptim kan testi icin gittigimde denk geldi oyle tanistim iyiki tanismisım herkese tavsiye ediyorum.benim endişemi anlıyo kınamıyo hic salakca soru sorsam bile ciddiye alip cevap veriyo guzelce anlatiyo allah razi olsun aldigi her para helal olsun.
0 oy
20 Mayıs 2020 (944 puan) cevapladı
Sırf oyuzden beni dinlesin güler yüzlü olsun her aradığımda cevap versin diye her gittiğimde 400 tl verdiğim doktora gidiyorum helâl olsun diyorum aldığı parada 
20 Mayıs 2020 (102 puan) yorumladı
Okadr para alırsa ztn ilgilenır bence bu cok adaletsız ben kendım ıcın demıyorum durumu olmayan ınsanlar var yani ölsünler mi
20 Mayıs 2020 (944 puan) yorumladı
Bende oyuzden yazmadım onlara sinir olduğum için yazdım bizimde durumumuz okadar iyi değil sırf içim rahat etsin diye eşim götürüyor yoksa birşey oldu birşey olacak diye adamın basının etini yiyorum
0 oy
20 Mayıs 2020 (155 puan) cevapladı
Kişilik meselesi bazilari iyi bazilari fena 
0 oy
20 Mayıs 2020 (259 puan) cevapladı
Oda senin sansizligin canım valla benim doktorum ozeldekilerini hiç aratmıyor rabbim hep iyilerle karşılaştırsın inşallah
0 oy
20 Mayıs 2020 (562 puan) cevapladı
Allah razi olsun gittigim bir doktor vardi devlette, ne sorsam cevap veriyor, güzel konusuyor, herseyi söylüyor. Duacisiyim.
0 oy
20 Mayıs 2020 (572 puan) cevapladı
Şikayet etseydiniz keşke.sizinle bu uslupta konusmaya hakları yok cogu insana boyle yapıyolar ama insanlar sikayet etme hakkını kullanmıyor amaann ugrasamam deyip gecistiriyo halbuki herkes hakkını arasa boyle ukala doktorlar olmazdi.
0 oy
20 Mayıs 2020 (299 puan) cevapladı
Kızlar yorumları okuyorum yani benimde başıma geliyor ama susmuyorum şikayet ediyorum özele gitmek çare degil Allah aşkina haksizlik yapinca uyarilmalari  şart  ama bazilarida hakkini vererek işini yapiyor 
0 oy
20 Mayıs 2020 (111 puan) cevapladı
Devlet te olsa öyle davranmaya hakkı yok.sizin yerinizde olsam şikayet ederim en azından uyarı alır 
0 oy
20 Mayıs 2020 (5,247 puan) cevapladı
O doktoru ben naparim blionmu Ne demek bakmiomuş.  Öylesi  sana denk gelmiş canım. Ben de başından beri devlete gidiyorum. 
0 oy
20 Mayıs 2020 (284 puan) cevapladı
Ordaki insanların kişilikleriyle alakalı bisey bence bende hem hep devlete gittim kontroller doğumum bebeğim kuveze girdi gene devlette insanın kişiliğiyle alakalı dediğim gibi kötü olan her yerde olur
0 oy
20 Mayıs 2020 (2,015 puan) cevapladı
Canım bana da gelmişti öylesi şikayet etmiştim cok şükür defolup gitti hastaneden tek şikayet eden ben değildim:)) denk gelebiliyor öylesi ama iyileri de var gerçekten ben memnunum cok şükür devlet hastanesinden 
0 oy
20 Mayıs 2020 (448 puan) cevapladı
Direk saglik bakanligina şikayet et boyle bisi yapmaya hakki yok ki Allahtan ben boyle bi dr la karsilasmadim hic 
0 oy
20 Mayıs 2020 (1,892 puan) cevapladı
Bashekime ciksaydiniz keşke 
0 oy
20 Mayıs 2020 (367 puan) cevapladı
Ne hakla bakamam yürü git der gerizekalilalar ne boka yariyo orda ozmn sikayet edicem deseydin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde muayene olmak için nasıl randevu alabilirim?
Devlet hastanelerinde muayene olabilmek için öncelikle Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) üzerinden 182 numaralı telefonu arayarak veya mhrs.gov.tr adresi üzerinden randevu oluşturmanız gerekir. Randevusuz gidildiğinde doktorun yoğunluk durumuna göre bakılmama ihtimali yüksektir, bu nedenle sistem üzerinden randevu almak öncelikli adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktorun hastaya karşı ilgisiz davranması durumunda ne yapabilirim?
Sağlık hizmeti alırken kendinizi güvende hissetmediğinizde veya yanlış bir tutumla karşılaştığınızda, hastanenin Hasta Hakları Birimi'ne başvurarak şikayetinizi yazılı olarak bildirebilirsiniz. Ayrıca Sağlık Bakanlığı'nın 184 numaralı SABİM (Sabim İletişim Merkezi) hattını arayarak yaşadığınız durumu kayıt altına aldırabilir ve resmi inceleme başlatılmasını talep edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doktor tahlil sonuçlarıma neden bakmıyor?
Doktorların tahlil sonuçlarını değerlendirmemesi genellikle sistemde sonuçların henüz çıkmamış olması veya randevu süresinin dolmuş olmasıyla ilgilidir. Tahlil sonuçlarınızın sisteme düştüğünden emin olduktan sonra e-Nabız üzerinden sonuçlarınızı takip edebilir ve gerekirse yeni bir randevu alarak sonuçlarınızı yorumlatmak için tekrar hekime danışabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda doğrudan acil servise başvurmam gerekir?
Şiddetli ağrı, nefes darlığı, bilinç kaybı, ciddi kanama veya ani gelişen ağır sağlık sorunlarında vakit kaybetmeden en yakın hastanenin acil servisine başvurmalısınız. Acil servislerde triyaj sistemi uygulanır; yani hayati tehlikesi en yüksek olan hastalar öncelikli olarak tedavi edilir, bu nedenle acil olmayan durumlarda poliklinik randevusu tercih edilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Özel hastane ve devlet hastanesi arasındaki farklar nelerdir?
Devlet hastaneleri genel sağlık sigortası kapsamında hizmet verirken, özel hastaneler ek ücret ve farklı sigorta kapsamları ile çalışır. Aralarındaki temel farklar randevu süreleri, bekleme süreleri ve hastaya ayrılan muayene süresi olabilir, ancak her iki kurum da Sağlık Bakanlığı denetiminde aynı tıbbi standartlara göre hizmet vermekle yükümlüdür.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 297 göst.
0 oy
8 cevap 1,011 göst.
0 oy
10 cevap 409 göst.
0 oy
1 cevap 235 göst.

1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...