Kanamam yok ama doktorum progestan verdi, normal mi?

0 oy
451 göst.
22 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (41 puan) sordu
Kanamanız olmadan progestan kullandınız mı

7 Cevap

0 oy
22 Mayıs 2020 (143 puan) cevapladı
Düşük riskiniz olmasın diye veriyor hamile kaldığımin en başından beri kullandım şuan 26 haftaligim çok şükür
22 Mayıs 2020 (41 puan) yorumladı
Benim 3 düsüğüm var kanaman olursa ic diye verdi bana bugün sanki pecetede varla yok arasında bi kırmızılık gördm emin degilim ama baslasam mı diyorum kötü mü olur iyi mi bilmiyorum ya :-(
22 Mayıs 2020 (143 puan) yorumladı
İlacın kötü hiç bir yanı yok aksine bebeği bagliyo sana benimde sorunlu bir hamileliğim var bayağı kullandım onu . Bol bol uzan bol bol dinlen en büyük yardımcı da uzanmak dinlenmek
22 Mayıs 2020 (41 puan) yorumladı
Doktora başlasam mi diye sormustum kanama olmadan  hormon ilacı olduğundan kanama da yapabilir dedi o yüzden tereddütte kaldım off dua edin lütfen
22 Mayıs 2020 (143 puan) yorumladı
Allah hepimizin bütün hamile annelerin yardımcısı olsun inşallah . Stres yapma stres çok etkiliyor gerçekten . Allah'ım kucağına almayı nasip etsin inşallah
-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2020 (884 puan) cevapladı
O ilaç sayesinde bu zamana kadar geldik o.kadar yararlı ki kesinlikle kullnamani öneririm 
0 oy
22 Mayıs 2020 (2,352 puan) cevapladı
Benimde 2 3 gun bi lekelenmem oldu ama gecti dun kontroldeydim doktor progestana devam dedi  sende kullan verdiyse 
0 oy
22 Mayıs 2020 (5,749 puan) cevapladı
Bn kullaniyorum.
0 oy
22 Mayıs 2020 (266 puan) cevapladı
Evet ben kullanıyorum 3 haftalıkken başladım 32 haftaya kadar kullanıcam doktorum rahim şeklinden  dolayı yazdi erken dogum riskimde var kullan dedi bence doktorunla görüş bi kez daha çünkü 3 düşük az değil ben fitil olarak kullaniyorum o daha etkiliymis 
22 Mayıs 2020 (41 puan) yorumladı
Düşügümde fitil olarak kullanmistim kısa süre ama kullanabildigimi düsünmüyorum bu nedenle  icecem heralde ama korkuyirum baslasam da kanamaya neden olur mu diye
22 Mayıs 2020 (266 puan) yorumladı
Doktoruna ulasabilirsen bu durumu soyle cok.hafif leke gördüm ama emin degilim diye ulasamazsan da bi gun bekle eger olursa kullanırsın
0 oy
22 Mayıs 2020 misafir cevapladı
Evet benim hiç kanamam olmadı ama uzun bi süre kullandım düşük tehlikem vardı diye 
0 oy
22 Mayıs 2020 (201 puan) cevapladı
Kanamam yoktu düşük riskinden dolayı başladım 10 gün sonra kanamam oldu. 1 hafta sonrasında dün düşük yaptım.. Dikkat et.. 
22 Mayıs 2020 (41 puan) yorumladı
Bazen rabbim ömür biçmediyse hiç bir şey çare olmuyor 3 kere yaşadım bu durumu rabbim yardımcın olsun en yakın zamanda yuvan gönlün şenlensin inşallah.
22 Mayıs 2020 (201 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım tekrar yaşama korkusu ile insan hamile kalmaktan korkuyor ama imtihan işte ne diyebiliriz ne yapabiliriz ki..

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kanama olmadan progestan kullanmak gebelikte normal mi?
Evet, kanama olmasa bile doktorunuz düşük riskini önlemek, rahim duvarını desteklemek veya erken doğumu engellemek amacıyla progestan reçete edebilir. Progestan sadece kanama varlığında değil, genellikle hormon seviyelerini dengelemek ve gebeliğin sağlıklı devam etmesini sağlamak için koruyucu bir tedavi yöntemi olarak kullanılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktorum kanamam yokken neden progestan verdi?
Doktorunuz progestanı, geçmiş gebelik öykünüz, vücudunuzdaki progesteron hormonunun yetersizliği veya rahim ağzı kısalığı gibi risk faktörlerini göz önünde bulundurarak önleyici bir tedbir olarak vermiş olabilir. Bu ilaç, bebeğin tutunmasını güçlendiren ve rahim kasılmalarını baskılayan kritik bir destek sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Progestan fitil olarak mı yoksa ağız yoluyla mı kullanılır?
Progestan, doktorunuzun tercihine göre vajinal yolla (fitil) veya ağız yoluyla kullanılabilir. Vajinal kullanım genellikle yan etkileri azaltmak ve ilacın doğrudan rahim bölgesine daha yüksek konsantrasyonda ulaşmasını sağlamak için tercih edilir; ilacı nasıl kullanacağınız tamamen doktorunuzun yönlendirmesine bağlıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Progestan kullanırken nelere dikkat etmem gerekir?
Progestan kullanırken ilacın baş dönmesi veya sersemlik yapabileceğini bilmeli ve ilacı mümkünse gece yatmadan önce almalısınız. Ayrıca ilacı günün aynı saatlerinde düzenli kullanmak hormon seviyenizin stabil kalması açısından oldukça kritiktir; herhangi bir yan etki hissettiğinizde ise mutlaka doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Progestan hapı gebelikte ne kadar süre kullanılır?
Progestan kullanım süresi, gebeliğin kaçıncı haftasında olduğunuza ve ilacın verilme nedenine bağlı olarak genellikle 12. veya 16. haftaya kadar devam eder. Bazı durumlarda doktorunuz risk durumuna göre bu süreyi uzatabilir veya daha erken sonlandırabilir; bu nedenle ilacı kendi başınıza bırakmamalı, doktor kontrolünde kullanmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 756 göst.
0 oy
4 cevap 371 göst.
0 oy
11 cevap 499 göst.
6 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde Habibekk (83 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...