14 haftalık gebelikte karnım 3 gündür ağrıyor, normal mi?

0 oy
482 göst.
25 Mayıs 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,561 puan) sordu
Merhaba anneler 14 haftalığım tam 

3 gündür karnım ağrıyor sürekli bu beni tedirgin ediyor normal mi randevum perşembe günü korkuyorum açıkçası 
Gebelik haftası 14

3 Cevap

0 oy
25 Mayıs 2020 (304 puan) cevapladı
Bende 13 haftayim persembe bende gidecem benm kasik agrim oluyor karnim agrimiyor
25 Mayıs 2020 (1,561 puan) yorumladı
12 buçuk haftalıkken
25 Mayıs 2020 (304 puan) yorumladı
Korkma bi sey yoktur ya benmde 11 haftalikken agrimisti doktor kendini fazla yorma dinlen demisti gecti gitti
25 Mayıs 2020 (1,561 puan) yorumladı
Ayyy inşallah canım inşallah normaldir yatar dinlenim o zamana kadar bir kere düşük sıkıntısı yaşadığım için tedirgin oluyorum artık
25 Mayıs 2020 (304 puan) yorumladı
Anliyorum canm bende 3 kez yaptim dusuk kac haftalikken olmustu dusugun canm
25 Mayıs 2020 (1,561 puan) yorumladı
6+4 5 saat kadar kanamam oldu ama çok şükür bebeğe bişe olmadı o yüzden tedirginim
-Reklam-
0 oy
25 Mayıs 2020 (256 puan) cevapladı
Bende 13+5 ay canim 4,5 gündür kiramplardan  öldüm  nedenini  bulursan  banada sole
25 Mayıs 2020 (1,561 puan) yorumladı
Doktora gidicem de işte randevum perşembe günü
0 oy
25 Mayıs 2020 (1,612 puan) cevapladı
Benim de öyleydi o haftalarda kuzum hatta böyle nasıl diyin sanki her an adet olcakmis gibi değil mi . Sonra ben doktoruma söyledim karnım kasıklarımda çok ağrı oluyor diye magnezyum olaci verdi o rahatlattı şükür o haftalardan beri kullanıyorum 
25 Mayıs 2020 (1,561 puan) yorumladı
Ayy aynen sanki adet olucakmışım gibi ay bende istim bebeğe faydası oluyor mu
25 Mayıs 2020 (1,612 puan) yorumladı
Magnezyumun mu ağrılara sizilara faha çok faydası oluyor kuzum günde bir maden suyu üç en güzel onun faydası oluyor hem ağrın sizin da daha az oluyor
25 Mayıs 2020 (1,561 puan) yorumladı
Denicem teşekkür ederim
25 Mayıs 2020 (1,612 puan) yorumladı
Ne demek balım sen sağ ol

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

14 haftalık gebelikte karın ağrısı olması normal mi?
14 haftalık gebelikte hafif karın ağrıları, rahmin büyümesi ve bağların gerilmesi nedeniyle genellikle normal kabul edilir. Ancak 3 günden uzun süren, şiddetli, kramp şeklinde veya kanama ile eşlik eden ağrılar mutlaka dikkate alınmalıdır. Bu tür durumlarda enfeksiyon veya erken dönem komplikasyon risklerini ekarte etmek için vakit kaybetmeden bir kadın doğum uzmanına başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
14 haftalık hamileyim karnım neden sürekli ağrıyor?
14. haftada hissedilen sürekli karın ağrısının en yaygın sebebi, ikinci trimesterin başlamasıyla birlikte rahmin hızla büyümesi ve karın kaslarının gerilmesidir. Ayrıca sindirim sistemi yavaşladığı için gaz sancıları veya kabızlık da bu dönemde karın bölgesinde belirgin ağrılara yol açabilir. Eğer ağrı sabit bir noktada yoğunlaşıyorsa veya dinlenmekle geçmiyorsa bir sağlık kuruluşuna danışmanız en güvenli yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte karın ağrısı olduğunda ne zaman doktora gidilmeli?
Gebelikte yaşanan karın ağrısı; vajinal kanama, ateş, titreme, idrar yaparken yanma veya ağrının şiddetinin giderek artması durumunda vakit kaybetmeden doktora bildirilmelidir. Özellikle 3 günü geçen ve sizi tedirgin eden ağrılar, enfeksiyon veya rahim ağzı ile ilgili bir sorunun habercisi olabilir. Randevu gününü beklemeden, ağrının niteliğini ve süresini doktorunuzla paylaşarak profesyonel bir değerlendirme almanız önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
14 haftalık gebelikte ağrıları hafifletmek için neler yapılabilir?
14 haftalık gebelikte basit ağrıları hafifletmek için ağır kaldırmaktan kaçınmalı ve ani hareketler yapmamaya özen göstermelisiniz. Rahat kıyafetler tercih etmek, gün içinde dinlenme araları vermek ve bol sıvı tüketerek sindirim sistemini desteklemek ağrıların azalmasına yardımcı olabilir. Ancak ağrılarınız dinlenmeye rağmen geçmiyorsa veya şiddetleniyorsa, kendi kendinize ilaç kullanmadan doğrudan doktorunuza danışmanız hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karın ağrısı ile hangi belirtiler tehlikelidir?
Hamilelikte karın ağrısına eşlik eden vajinal kanama, sıvı gelişi, şiddetli mide bulantısı, kusma veya yüksek ateş gibi belirtiler tehlikeli olabilir. Ayrıca ağrının bıçak saplanır tarzda olması veya düzenli aralıklarla gelip giden kramplar şeklinde hissedilmesi acil tıbbi müdahale gerektiren durumlar arasındadır. Bu tür belirtileri fark ettiğiniz an, randevu tarihinizi beklemeden bir sağlık kuruluşuna başvurarak bebeğin ve kendinizin durumunu kontrol ettirmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,560 soru

24,670,833 cevap

367,250 kullanıcı

...