38 haftalık gebeyim, kasık ve bel ağrım var, normal mi?

0 oy
1,192 göst.
12 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (523 puan) sordu
38 haftalık olduk bugün iki gündür baya bir ağrı var hem kasıklarda hem bel de doktor doğuma hazırlıyor diyor pazartesi sezryan olucaz erken den su felan gelmez inşallah normalde dogm zamanı anneye enerji gelir derler benm bu hafta bütün canım çekilmiş gbi kolumu kipirtack halim yok sizlerde durumlar nasıl 
Gebelik haftası 38

15 Cevap

0 oy
12 Haziran 2020 (207 puan) cevapladı
al bendende okadar 37+2 haftaligim enerji fln yok bendede canim inan bazen yemek yapmaya useniyirum ama mecbur kalkip yapiyorum Allah yardimcimiz olsun insallah saglikla sihatle gelsin miniklerimiz
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Amin canım inan biran önce pazartesi olsun diye saat geçiriyorum
12 Haziran 2020 (207 puan) yorumladı
bklm bnde yrn kontrolum var canim nediyecek doktor hayirlisi
-Reklam-
0 oy
12 Haziran 2020 (418 puan) cevapladı
Bende bu gün 38 hafta oldum:)senle agniyuz canım bende dört gözle bekliyorum sancim gelsinde doğurayım diye ;)
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Ay canım Allah yardımcın olsun benm sezryan oluck bu pazartesi şu iki günü geciremdm inan ki
12 Haziran 2020 (418 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun canım senin birşey kalmamış bende belirsisizlikle bekliyorum artık sıcakta dayanamiyorumda sezeryani kendin mi istedin canım
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Kuzum 3.sezryanm beş yıl önce ilk kızım sezryan olmuştu aslında normali istiyordum ama bu gebeligmden önce dış gebeliğe bağlı iç kanama gecrdm sezryan şeklinde amlyt olduğum için doktorum normali denmyiz dikislernde açılma olabilir riske atamam dedi o şekilde yani şükür birşey kalmadı suyum felan gelmesn pazartesye kadr bişi istmyrm :)
12 Haziran 2020 (418 puan) yorumladı
Anladım canım rabbim yardımcın olsun birseyin kalmamış senin iki gün sonra bebiş kucağında ne güzel :)darısı bana inşallah
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah ❤
0 oy
12 Haziran 2020 (928 puan) cevapladı
Bende 37.6 haftalık hamileyim. Salı günü sezeryan olacagım. Bende de uyku denen birsey yok hep stres nasıl olacak ne yapacam ne edecem DİE. Halbuki 3cü sezeryan olacak. Bel agrısı bas agrısı ayrı Bi taraftan. Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah 
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Benmde 3.sezryanm oluck heycan var ama inan ki artık o akdar ağrım oluyor ki biran önce sağlıkla doğsun istiyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun sorunsuz sikntisiz doğum yaparız inşallah ❤
12 Haziran 2020 (928 puan) yorumladı
Amin insallah canım. Hangi sehirde dogum yapacaksımız
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Antalya da canım
12 Haziran 2020 (928 puan) yorumladı
Bende Ankara da. Herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah
0 oy
12 Haziran 2020 (103 puan) cevapladı
38+2 yim ve suan nst deyim;))gelecegi yok kucuk adamimin ama surunuyoz hastanelrde iste ;D
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Ayyy son zamanlar cidden geçmek bilmiyor hergun ha bugün gelck ha yarın :D
0 oy
12 Haziran 2020 (103 puan) cevapladı

38+2 yim ve suan nst deyim;))gelecegi yok kucuk adamimin ama surunuyoz hastanelrde iste ;D

0 oy
12 Haziran 2020 (175 puan) cevapladı
Valla bende tık yok bu çocuğun gelesi de yok
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Bizimkininde gelesi var da gününü beklesn diye dua ediyorm :D
12 Haziran 2020 (175 puan) yorumladı
Bende gelsin istiyorum artık da o gününü bekliyor demekki
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Ah bu bebisler sağlıkla gelsinler ❤ :)
12 Haziran 2020 (175 puan) yorumladı
Amin ins
0 oy
12 Haziran 2020 (649 puan) cevapladı
Bnmde oyle cok yorgunum ayaklarim sis 36 giyen ben 38 terlik aldim dun. Pazar ntsye cagrdi doktorum suyuna gore takip edicez artik 5 gunde bir geld ddi
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Ay sorma bana kalsa yatakdan kalmcm da beş yaşında kızım. Var nereye kalkmiyorusn :D
0 oy
12 Haziran 2020 (57 puan) cevapladı
Mide bulantisi ishal bas agrisi sanci ne istersen var yani
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Mide bulantısı kusma bendede var :( birde nefes alamiyorm yetmedigni hissedyrm rabbim yardımcimiz olsun inşallah
0 oy
12 Haziran 2020 (274 puan) cevapladı
Bende 38+3 oldum ama hala yok yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum çok akintimda artı ama geldiği yok sırtım çok ağrıyor bide asaga çok baskı yapıyor geceleri ozelikle ve lavaboya kalkmaktan uyumuyorum geçen hafta gitigimde acilman var güzel demişti kanala da inmiş demişti ama yok hanım ef ndi
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Merdivende in çık canm faydasi olur eğilip kalkma hareketi yap sıcak suyu beline kasiklarna tut duş ben sezryan olucm ama bunalrn açılmaya çok yardmci olduğunu duydum birde ilişkinin çok faydası oluyormuş sagsaglm alalım kucagimza inşallah
12 Haziran 2020 (274 puan) yorumladı
İnşallah cumlemiz sağlıkla alırız kucafimiza zaten canım bunları yaptim doktora gitim 37 de deid kanala inmiş acilmanda olmuş işte devam ediyorum yaoamaya suyu az dedi 40. Haftaya kadar yetmeyebilir o yuzdne b nde hizlandirmistim süreci iyi geliyor gerçekten yani
0 oy
12 Haziran 2020 (1,749 puan) cevapladı
aynı haftamdayız hatta aynı gün sezeryan olucaz canım benim de kasıklarımda ağrı oluyor ufak bişey de nefes nefese kalıyorum ama bence sezeryan olmasa bizim oğlan 40i bekler herhalde :)
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Geçen hafta doktora gittm ben dedi sezryan olmasan da bu kız 40 ki beklemezdi gelrdi o yüzden sezryan gününden önce gelck diye korkuyorm bir haftadır kaşık sancısı bel ağrısı girip çıkıyor o kadar sık tuvlte gidiyorm ki artık 1 dk 1 felan yani asya çok baskı hissediyrm afedrsn sanki tuvltm varms gbi kafasıyla baskı yapıyor demsti doktor neyseki son 2 gün rabbim kolaylastrsn insallah
12 Haziran 2020 (1,749 puan) yorumladı
o baskı bende de var hatta 34 de gittiğim de dikkat et erken doğum olmasın demişti geçen hafta kanala çok yakındı ama girmemişti sancılarım olmadığı için gelmezdi diye düşünüyorum tabi de belli olmaz gene de dikkat etmekte fayda sağlıkla kucaklarımıza alırız inşallah
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Amin canım inşallah ❤
0 oy
12 Haziran 2020 (621 puan) cevapladı

ayni skntilar var bndede..enerji fln yok ya hic..kime gelmis o enerji acaba:(((

12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Bilmem ki öyle derler hep doğum yapacak anneye son zaman bir enerji gelir diye inan bendede yok zaten gün geçtikçe olan enerjm dahada biitiyor
0 oy
12 Haziran 2020 (26 puan) cevapladı
2 gundur sancilarim cok var canim dun hastaneye gittim dayanamadim cati muananesi yapti acilmam yoktu ama nst sancim cikti serum falan  verdiler geri gonderdiler bakalim ne zaman gelicek
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Hayırlısı ile hemen kavusalim sorunsuz inşallah
0 oy
12 Haziran 2020 (289 puan) cevapladı
Beni anlattın resmen. Çok kötü geçiyor, Rabbim doğumu kolaylaştırsn. Bide senin günün bitmiş yani. Benimki normal olacak inşaallah. Daha kaç gün veya hafta bekletir Allah bilir. Bu bilinmezlik çok kötü
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Ah canım sende hemen kavuşursun inşallah bebiş çok bekletmez saglickla gelir
12 Haziran 2020 (289 puan) yorumladı
Amiinn insaAllah canım Allah razı olsun
0 oy
12 Haziran 2020 (97 puan) cevapladı
Bende çok kötüyüm gece sancım oluyor sağa sola çeviremiyorum kendimi sıkıntım oluyor sanki dünyanın bütün yükü üstümdeymiş gibi kasıklarımada çok sancı giriyor 
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Sabah ezninda anck uyuyablyrm bende afedersn wc ye kalkıp gitmek bile zor olmaya başladı kendimi aşırı sis mis hissedyrm
12 Haziran 2020 (97 puan) yorumladı
Al Benden de okdr
0 oy
12 Haziran 2020 (244 puan) cevapladı
38+2benimde çok uykum oluyor birde yüzüm çok bitkin gözükmeye başladı şu 1 haftadır sancım pek yok ama normal olcak hemen olsun istiyorum artık 
12 Haziran 2020 (523 puan) yorumladı
Yürüyüşlere hurmyaa felan baslasydn canm hemen gelr inşallah ❤
12 Haziran 2020 (244 puan) yorumladı
başladım inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık gebelikte kasık ve bel ağrısı normal mi?
38 haftalık gebelikte hissedilen kasık ve bel ağrıları, vücudun doğuma hazırlandığının en yaygın belirtilerinden biridir. Bebeğin kanala yerleşmesiyle birlikte pelvik bölgedeki baskı artar ve bu durum şiddetli ağrılara neden olabilir. Ancak ağrılarınızın düzenli aralıklarla gelmesi, şiddetinin artması veya su gelişi gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden doktorunuzla iletişime geçmeniz gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma yakın dönemde halsizlik ve enerji kaybı neden olur?
Doğuma çok az bir zaman kala yaşanan aşırı halsizlik ve yorgunluk, vücudun enerji depolama çabası ve artan fiziksel yükten kaynaklanır. Pek çok anne adayı son haftalarda 'yuva kurma içgüdüsü' ile enerji patlaması yaşayabileceği gibi, bazıları da hormon değişimleri nedeniyle tam tersi bir bitkinlik hissedebilir. Bu durum genellikle tamamen normaldir ve vücudunuzun doğum süreci için dinlenmeye ihtiyaç duyduğunun bir göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte sezaryen öncesi nelere dikkat edilmeli?
Sezaryen operasyonuna girmeden önceki son günlerde fiziksel aktiviteleri kısıtlamak ve ağır kaldırmaktan kaçınmak en önemli kuraldır. Operasyon öncesi doktorunuzun belirttiği açlık sürelerine mutlaka uyun ve hastane çantanızın hazır olduğundan emin olun. Ayrıca bel ve kasık ağrılarınızın takibini yaparak, beklenmedik bir su gelişi veya düzenli kasılma durumunda hastaneye gitmeye hazır bir şekilde dinlenerek vakit geçirmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren temel belirtiler arasında düzenli ve gittikçe şiddetlenen kasılmalar, nişan gelmesi yani kanlı mukuslu akıntı ve amniyon sıvısının yani suyun gelmesi yer alır. Ayrıca bebeğin aşağı inmesiyle nefes almanın kolaylaşması ancak idrar torbası üzerindeki baskının artması da tipik belirtilerdendir. 38. haftada bu belirtilerden herhangi birini fark ettiğinizde doktorunuza danışmanız sağlıklı bir süreç yönetimi için kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalıkken sezaryen doğum süreci nasıl ilerler?
38 haftalık sezaryen doğum planlandıysa, genellikle operasyon sabahı hastaneye yatış yapılır ve gerekli kan tetkikleri ile anestezi hazırlıkları tamamlanır. Spinal veya genel anestezi seçeneklerinden biri tercih edildikten sonra cerrahi işlem ortalama 30-60 dakika sürer. Doğumun hemen ardından bebek kontrolleri yapılırken, anne de yaklaşık 1-2 saatlik gözlem sürecinin ardından odasına alınarak dinlenmeye geçer.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 826 göst.
0 oy
6 cevap 555 göst.
0 oy
2 cevap 377 göst.
0 oy
6 cevap 850 göst.

1,512,150 soru

24,665,578 cevap

366,955 kullanıcı

...