Oncelikle hayirlisi olsun saglikla kucaginiza alkn insallah. Benim uzun bir süre kasik ve ozellikle asiri bel agrim oldu ama uzanip dinlenince geciyordu. doktor cok normal agrilar olur dedi. Fakat dinlenmenize ragmen gecmiyorsa ve Allah korusun takip edin herhanfi bir pembe akinti yada kanama gibi gelirse mutlaka doktorunuza hemen gidin. Ama genel olarak bu agrilar cok normal ben belim kopuyor zannediyordum simdi 11. haftayi gectik artik o bel agrilarim kalmadi arada kasiklarim germeye başladi beni yani hamilelikte bu tur seylerin yasanmasi normal ilk 3 ay cok onemli kendinize cok cok dikkat edin. Bebisiniz tekrar hayirli olsun ❤