39+1 haftalık hamileyim, sancılarım neden düzensiz geliyor?

0 oy
1,024 göst.
28 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (107 puan) sordu
Kızlar perşembe hep kasılmam oldu gece agrıdan uyuyamadım cuma hiç olmadı rahattım gece deliksiz uyudum dünde aşırı gaz sancısı kasıgımda igne batar gibi agrı aşagı dogru baskılar adet sancısı gibiydi bebek aşagı itekliyordu kendini ama nedense gece 1 den sonra kesildi bugünde hiç agrım olmadı ama arada bazen bebek kasıgıma dogru zorluyor kendini aşagı itekliypr ama dünki gibi agrılı degil neden böyle oluyor haaa bugün gelecek sanki diyorum diğer gün sanki hiç birşey olmamış gibi oşuyor sanırsam doguramayacagım kızım dalga geçiyor benimle 39+1 haftalık hamileyim 
Gebelik haftası 39+1

10 Cevap

0 oy
28 Haziran 2020 (258 puan) cevapladı
canim bence bu ciddi bir sey neden doktoruna danismiyirsun ki,aciklik falanda ola bilir hatta,nisanin suyun gelmedimi??
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Hayır suyum nede nişan geldi ama akıntım var hamilelikten dolayı  bu haftada dogum olmazsa doktora gidecwgim 27 haftalıkken gittigimde doktor herşey normal saglıklı demişti
28 Haziran 2020 (258 puan) yorumladı
anladim canim,hayirlisi insallah belliki bebek daha gelmek istemiyor))Saglikla alirsin insallah kucagina,aslinda yasadigin yalanci sancida ola bilir diye dusunuyorum
-Reklam-
0 oy
28 Haziran 2020 (107 puan) cevapladı
Yardım edin lütfen ilk hamileliğim anlam veremiyorum olanlara 
0 oy
28 Haziran 2020 (107 puan) cevapladı
Normalmi bu durumlar acaba ilk sıraya geçsind ebiri bana bilgi versin diye yazıyorum 
0 oy
28 Haziran 2020 (107 puan) cevapladı
Kimse bu durum için bana yardım etmeyecek mi
0 oy
28 Haziran 2020 (151 puan) cevapladı
Bendede cok agri sizi oluyor ama geciyor canim benim daha 33 haftalık  son zamana kadar boyle mi devam.edecek diye dusunuyorum. Yakinda gelir senin bebegin merak.etme Allah hayirli saglikli dogumlar nasip etsin insallah
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Kaçkere totem yaptım tutmadı yaramaz olacak onu biliyorum ben her kızdıgımda hareket ediyor son haftası ama çok hareketli bir bebek biraz gelmemekte israrcı oda babasına çekmiş inatçı öok merak ediyorum onu ilkkez hamileyim kime çekecek nasıl olacak diye dogum sancısının zorlugu bile gelmiyor aklıma korku firmedi bana sadece gelsin diye dua ediyorum hemen
28 Haziran 2020 (151 puan) yorumladı
Ne guzel masallah bebegine :)
0 oy
28 Haziran 2020 (72 puan) cevapladı
Ben de 38 39 dan beri yaşiyorum şu an 40 haftayi geçtik tam dediginiz gibi bi gün alta dogru zorluyo ertesi gün tık yokk bende diyprum sanirim kaldom böyle :) merak etmeyin vaktini bekliyolardir sanirimm ben 3 gündür hergün nst ultrason cektiriyprum bi gün sancı var bibgün yok ya nasip :)
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Doktor birşey demedimi bende bu hafta cumaya kadar gelmese gidim dedim doktpra  eden böyle oluyor diye kararsızmı kalıyor bu kız anlamıyorum ki birgün gelmek için zorluyor diğer gün tık yok sanki orada biri ona şeker veriyorda kandırıyor gibi
28 Haziran 2020 (72 puan) yorumladı
Yok bir şey söylemedi bebek yavaş yavaş başini aşagi indiriyor dedi o hissettigimiz büyük ihtimal bebegin kademe kademe inmesiymiş bazen baskı yapiyor bazen de hiç yapmiyor yürüyüş yapiyorum bir de hafif lendimi zorlamadan squat yapiyorum nefes egzersiziyle birlikte, o zaman daha da baskı artiyor tehlikeli bi durum yoksa deneyin isterseniz bir de ahududu çayi aldim günde bir bardak demleyip iciyorum acılmaya yardimci oluyormus inş tez zamanda kurtuluruz korkmayin anormal bir şey degil doktorumun söylediginw göre, allah yardımcımız olsun
0 oy
28 Haziran 2020 (20 puan) cevapladı
39+4 günlük hamileyim, aynı durumları ben de yaşıyorum hatta cuma günü kasığımda öyle bir sancı oldu ki gözümden yaş mı gelmedi ayağımın altından yer mi kaymadı diyim  ama bir daha tık yok dün de baskı vardı çok fena sol kasık ağrımda arttı gece uyutmadı bugün hiçbir şey yok ama  benim doktorum Çarşamba gel açılman var mı yok mu bakalım ona göre suni sancıyı konuşalim dedi eğer yoksa sezaryene alacağım dedi Çarşamba tam 40 haftalık oluyoruz çünkü ne olacak bilmiyorum. Yatıp kalkıp dua ediyorum Allah'ım normal ve kolay doğumlar nasip et diye ama var bir bildiği diyorum  sezaryen hiç istemiyorum çünkü 
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Benimki öyle aglatacak gibi olmadı ama agrılar çoktu adet sancısı çekiyor um sandım normalde adet agrılarımda kötü olurdu zaten ama bebek bir toplanıyor bende bir bırakıyor kendini sanki altıma kaçıracakmişim gibi baskı hissdeyorum hep nasıl anlatsam sanki tuvaltini baya tutmuşşunda sancı yapar ginive bebeginde keskin hareketleri var şuanda bile yazarken birkez daha keskin bir hareket yaptı işşalah büyük açılmam olurda kesmezler beni birtek ondan korkuyorum birde sag salim kucagıma almak istiyorum
28 Haziran 2020 (20 puan) yorumladı
Çok keskin hareketler bizde de var canımı çok acıtıyor hareketleri artık ama düzenli sancı yok inşallah her ikimizde de olur . Sağ salim alırız kucağımıza
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Amin ama benimki yarın akşama dogru gelsin ebeye rezil olmim
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Ama bende şans olmadıgından kızım bu akşam gelirse şaşmam
28 Haziran 2020 (20 puan) yorumladı
Hayırlısı neyse onu işte bir şey olmaz :) ben 37 haftalıkken ağda yaptırdım şimdi biraz çıkmış jilet ile halletmeye çalışacağım ne yapayım
0 oy
28 Haziran 2020 (4,793 puan) cevapladı
Yalancı sancılar onlar canım. Ben de 39 haftalık hamileyim. Ağrı düzenli değilse, suyun, kanaman yoksa bir anlam ifade etmiyor. Geçen gün benim de gaz sancısı gibi ağrım oldu üç defa bugün de adet sancısı gibi sancı oldu ama çok hafif. Daha vakit var gibi.
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Yalancıyı bir hafta dır çekiyorum kızım acısın artık bana ben sabırsız biriyim bukadar beklemek bile mucize bana gelsin istiyorum yalancı sancı ama gecelwri uykumu zindan ediypr kızım gelmeden uykusuz kalıyorum hep keşke gelse onun sesinden uyuyamasam daha tatlı olur
0 oy
28 Haziran 2020 (281 puan) cevapladı
Günümüz aynı canm bende 39.1 günlüğüm aynı senin gibiyim yarın kontrole gidicem bakalım ne diycek doktor 
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
Seninkide inatçı ve şakacı sanırsam bugün bende birşey yoktu ama 10 dakikadır bebk kendini sıkıyor aşagıdan başladı yine agrılar işşallah bugün olmaz yarın koaföre gitmem lazım malum biraz geç geliyor kızım yine lazım oldu kuaför
0 oy
28 Haziran 2020 (534 puan) cevapladı
40+3oldum her 3 gunde bir nst ayni seyler bende yasadim gece uyuyamiyorum yarin dogum olur diye gündüz oluyor bisey yok bir gün var 3 gün yok doktor yalanci kasilmalardir dedi.Gercek dogum sancisi 1 saatte 3 sefer duzenli bir sekilde gelmesi lazım.Yarın yatisim yapilacak insallah.Aciklik va4sa suni sanci kabul edicem yoksa sezrryan olucsm.
28 Haziran 2020 (107 puan) yorumladı
İşşalah kolay gecer ben sancıdan çok korkuyorum kocama prenses dovum yapimmi dedim duymamış olim dedi gıcık kocam işte kendi çekse sancıyı ne güzel olurdu onun derdi kızı dogsunda sevim allah yardımcın olsun işşalah benimkide çabuk gelir meraktan çatlıyorum onu görmek için doğsunda 2.cini kocamın kucagına vermek için hain planlarım var erkek olursa evde şartlar eişt olur baba kız aşkı beni kıskançlık krizine sokar

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyim, düzensiz gelen doğum sancıları normal mi?
Hamileliğin 39. haftasında düzensiz gelen sancılar genellikle yalancı doğum sancısı olarak bilinen Braxton Hicks kasılmalarıdır. Bu kasılmalar düzensiz aralıklarla gelir, dinlenince veya pozisyon değiştirince hafifleyebilir ya da tamamen durabilir. Gerçek doğum sancıları ise zamanla şiddetini artıran, aralıkları kısalan ve düzenli hale gelen kasılmalardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en önemli belirtiler düzenli ve sıklaşan kasılmalar, nişan gelmesi, suyun gelmesi ve bebeğin pelvise yerleşmesi sonucu artan baskı hissidir. Ayrıca adet sancısına benzer kramplar, bel ağrısı ve bebek hareketlerinde değişimler de doğumun habercisi olabilir. Belirtiler şiddetlendiğinde veya düzenli hale geldiğinde mutlaka doktorunuza başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı ile yalancı sancı arasındaki fark nasıl anlaşılır?
Gerçek doğum sancıları düzenlidir, giderek şiddetlenir ve süresi uzar; pozisyon değiştirmekle geçmez. Yalancı sancılar ise düzensizdir, genellikle karın bölgesinde hissedilir ve dinlenmekle ya da yürüyüş yapmakla geçebilir. Eğer sancılarınız 5-10 dakikada bir düzenli hale geliyorsa ve 1 saati aşkın süre devam ediyorsa bu gerçek doğum sancısı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin aşağı baskı yapması doğumun başladığı anlamına mı gelir?
Bebeğin aşağı doğru iteklemesi veya kasıkta baskı hissi, bebeğin doğum kanalına girmek için pelvise yerleştiğini gösterir. Bu durum gebeliğin son haftalarında oldukça yaygındır ancak tek başına doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmez. Eğer bu baskıya düzenli kasılmalar veya su gelişi eşlik etmiyorsa, vücudunuz doğuma hazırlanıyor demektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalıkken ne zaman hastaneye gidilmelidir?
Doğum sancılarınız 10 dakikada bir düzenli hale geldiğinde, suyunuz geldiğinde, nişan geldiğinde veya bebek hareketlerinde belirgin bir azalma fark ettiğinizde hastaneye gitmelisiniz. Ayrıca şiddetli kanama veya dayanılmaz ağrı durumlarında vakit kaybetmeden uzman bir hekime başvurulması hayati önem taşır. Kendi kendinize teşhis koymak yerine süreci doktorunuzla takip etmeniz en sağlıklısıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...