39+3 haftalık hamileyim, ellerim ve ayaklarım çok şişti?

0 oy
1,278 göst.
2 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
Kızlar 39+3 günlük hamıleyım inşallah kızım olacak ama sancım hıc yok doktor son gün 7 temmuz dedi 

Elim ve Ayağım çok şişti doktora gıtmelımıyım 
Gebelik haftası 39+3

3 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2020 (301 puan) cevapladı
Kız merdiven in hurma he otur otur kalk doğur artık:))
2 Temmuz 2020 (301 puan) yorumladı
Yok hiç ağrı olmuyor resmen ağrısız doğum oluyor gülerek doguruyorsun okadar diyim
2 Temmuz 2020 (301 puan) yorumladı
Agri olmayinca zorlamada olmuyor dikiş bile olmuyor
3 Temmuz 2020 (44 puan) yorumladı
Benim acılmam varsa ne dıyecem doktora ağrı çekmemek için
3 Temmuz 2020 (301 puan) yorumladı
Ağrısız doğum istiyorum diyeceksin kuzum farzet normal doğum 500 ağrısız olunca 700ikiyuz tl için hiç ağrı cekmeyin ben doğumda zorluk ne bilmiyorum kesinlikle ebeler şuan agrın çok siddetli bebek geliyor dediklerinde bile sen hissetmiyorsun bebegi
3 Temmuz 2020 (44 puan) yorumladı
Çok tesekkur ederim bende yaptıracağım inşallah bilmediğim çok şey varmış daha
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2020 (190 puan) cevapladı
Görmeni gerektirecek acil bir durum yoksa gitme derim ama kontrole gitmelisin bazen agri sanci olmuyor ama açılma oluyor en azından ona bakıyorlar hayirla kucagina al ins:)
2 Temmuz 2020 (44 puan) yorumladı
Bilmıyrm kı ne zaman a kadar beklıyecem daha bılmıyrm
0 oy
11 Temmuz 2020 (160 puan) cevapladı
canim dogum yaptin mi ben de 40+2 oldum hala hic sancim yok sezeryana aliriz diyor doktor senin sezeryan mi normal mi oldu 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39 haftalık hamileyken el ve ayak şişmesi normal mi?
39 haftalık hamilelikte el ve ayaklarda hafif şişlikler normal kabul edilse de, ani ve aşırı şişlikler preeklampsi gibi ciddi durumların habercisi olabilir. Özellikle tansiyon yüksekliği, şiddetli baş ağrısı veya görme bozukluğu gibi belirtiler eşlik ediyorsa vakit kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamilelikte sancı yoksa ne zaman doktora gidilmeli?
39 haftalık gebelikte sancı başlamamış olsa bile, el ve ayaklarda aşırı şişme gibi beklenmedik semptomlar geliştiğinde doktorunuza danışmanız gerekir. Ayrıca su gelişi, bebek hareketlerinde azalma veya düzenli kasılmaların başlaması durumunda da hemen hastaneye gidilmesi hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte aşırı şişlik preeklampsi belirtisi olabilir mi?
Evet, gebeliğin son haftalarında aniden ortaya çıkan ve tüm vücuda yayılan aşırı şişlikler, preeklampsi denilen gebelik zehirlenmesinin bir işareti olabilir. Bu durumun teşhisi için doktorun tansiyon ölçümü yapması ve idrar tahlili ile protein kaçağı olup olmadığını kontrol etmesi gerekmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma az kalmışken el ve ayak şişmesi için neler yapılmalı?
El ve ayak şişmesini azaltmak için gün içinde uzun süre ayakta kalmamaya, ayakları yüksekte tutarak dinlenmeye ve tuz tüketimini sınırlandırmaya dikkat etmelisiniz. Ancak bu şişlikler çok belirginse ve kısa sürede geliştiyse, evde çözüm aramak yerine mutlaka doktorunuza bilgi vermeli ve gerekli kontrolleri yaptırmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39 haftalık hamileyim, doğumun yaklaştığını nasıl anlarım?
Doğumun yaklaştığını gösteren en temel belirtiler düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan sancılar, suyun gelmesi, nişan gelmesi olarak bilinen kanlı mukus akıntısı ve bebek hareketlerinde değişimlerdir. Sancınız olmasa bile, vücudunuzdaki aşırı şişlik gibi şüpheli durumları doktorunuzla paylaşarak süreci yakından takip etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,023 kullanıcı

...