30 haftalık hamileyim ayda 1 kez doktora gitmem normal mi?

0 oy
1,616 göst.
5 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (265 puan) sordu

Aranizda benim gibi doktora ayda 1 defa giden varmı?30 haftalik hamileyim ayda 1 defa gidiyorum bazi aylar olub ki bi ayda 2defa girmişdim. Kendimi kötü hiss etdiyimde.:'(

18 Cevap

+2 oy
5 Temmuz 2020 (4,390 puan) cevapladı
Bana 4 haftada 1 gel diyor ben dayanamayıp 3 hafta sonra gidiyorum bazen iki hafta 
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Valla cnm bende dayanamiyorum benden olsa her gün gidib bebeyime bakarim
5 Temmuz 2020 (4,390 puan) yorumladı
Ben de eşim beni durduruyor her zaman gitmeyelim diye bana kalsa dediğin gibi her gün giderim insan merak ediyor sağlıklı mı nasıl
-Reklam-
+1 oy
5 Temmuz 2020 (1,371 puan) cevapladı
Ben 30 /32 /34 haftalarda gıttım simdi haftaya dustu 30 haftadan sonra takibi daha kısa yapıyorlar genelde en azından benım doktorum oyle 
5 Temmuz 2020 (1,371 puan) yorumladı
Riskim felan da yok aslında cagırıyor gıdıyorum
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Iyi yapiyorun cnm bende oyle gitmek istiyorum
5 Temmuz 2020 (1,371 puan) yorumladı
Gıt canım tedırgınlıgın varsa doktor neden geldin demez İcin rahat olsun
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Benim kaynanam konusuyor doktora gitdiyimde cok gitme giyor diyor ki doktora para olsun
5 Temmuz 2020 (1,371 puan) yorumladı
Ne dıyeyım bilemedim
0 oy
5 Temmuz 2020 misafir cevapladı
doktor genelde 4 haftada bir gel diyor. Ben 3 haftada 4 haftada bir gidiyorum. 
5 Temmuz 2020 misafir yorumladı
kac haftaliksin
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Masallah cnm 9 ay mı?
5 Temmuz 2020 (448 puan) yorumladı
Hyr 9 haftalikmis 10 olcakmis
5 Temmuz 2020 (448 puan) yorumladı
Haftan küçük o yuzden
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Ben de 9 aylik zann etdim
0 oy
5 Temmuz 2020 (141 puan) cevapladı
Sen yine iyiymissin ben 7 ayda 3 kez gittim sadece :/ kucuk cocugum var birde virus derken malesef gidemedim son haftalarda daha sık gidilir zaten kontrole 
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Oylemi cnm bende oyle dusunuyorum 30 haftalik olduk bundan artıq sık sık gidicem
5 Temmuz 2020 (179 puan) yorumladı
Bende 30+2 günlük hamileyim dün geldik kontrolden 15 gün sonra tekrar randevu verdi doktorum daha öncesinde ayda 1 kez gidiyor idik simdi ücretsiz tekrar randevu verdi
0 oy
5 Temmuz 2020 (903 puan) cevapladı
Bnde ayda bir gidiyorum eğer kafama eserse 15 günde gittiğimde oldu 
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Bende cnm yuxkarda yazmisim bi ayda 2kez gitdiyim oldu ama gelende ayda 1 defa gidiyorum
5 Temmuz 2020 (903 puan) yorumladı
Aynen cnm normal
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Təşəhhüd ederim cnm
0 oy
5 Temmuz 2020 (776 puan) cevapladı
6 aya yeni girdik, bende ayda 1 gidiyorum. Ağrım falan olduğunda bir ay tamam olmamışsa gidiyorum, sorun var mı diye endişe ediyorum
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Dogu yapmiyorsun cnm aynen ben de öyle yapıyorum
0 oy
5 Temmuz 2020 (135 puan) cevapladı
Mende 30+4hefteliyem ele gedirem usagdaa narahatcilig yoxdusa problem yoxdu bide 36hefdesinde gedecem
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Nə bilim ilk hamilelikdi təcrübəsizem
5 Temmuz 2020 (135 puan) yorumladı
Mendede ilkdi usagimda problem varidi iyne derman sistem etdij sukur Allaha duzeldi.dogus vaxdi tez gelsin isdiyirem
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Allahaqi mende ele telesirem ki vaxt trz getsin
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Nece hefeliksiz cnm
5 Temmuz 2020 (135 puan) yorumladı
31cann insAllah.bu hefteye kimi geldim uje tələsirəm nese .hem ödumde das var agri olur hem agrlasma çətinlik çəkirəm.siz necə hefte?ele bir vaxtda düşür dogusumuz.insAllah
0 oy
5 Temmuz 2020 (560 puan) cevapladı
Doktorum 1 ay dolunca gel dedi gecen 3 hagta arayla gitmiştim bakmadi;)
5 Temmuz 2020 (1,133 puan) yorumladı
Nasıl bakmadı öyle saçmalık olur mu bakmak zorunda
5 Temmuz 2020 (560 puan) yorumladı
Kotu niyetten degil aylik daha net boyu kilosu belli olur takip ederiz ay doldur demisti
0 oy
5 Temmuz 2020 (392 puan) cevapladı
32. Haftaya kadar ayda bir gidiyordum 32 den sonra 15 günde bi çağırdı
0 oy
5 Temmuz 2020 (1,133 puan) cevapladı
Canım bnde bugün 23 haftayı doldurdum bnde ayda 1 gidiyorum genelde doktorlarda aydan aya gelin diyor son haftalar daha sık gidiyorsun 
0 oy
5 Temmuz 2020 (5,749 puan) cevapladı
Normal cnm benimde doktorum 1 ay sonra gel diyor. He aksi bi durumun olur 2 haftada bir cagiran doktorlarda var. Ama zaten son haftalara yaklasmissin belki bi ay sonra gittiginde  her hafta gel diyebilir. Nst ye baglarlar kuzum
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
InsaAllah bi dogulsa bebeyim rahatlardik cnm
5 Temmuz 2020 (5,749 puan) yorumladı
Aynen cnm 28  im bende daha. Sanki zaman durdu gecmiyo. Havalr sicak bunaliyorum bayagi..
0 oy
5 Temmuz 2020 (1,527 puan) cevapladı
Ayda bir gidiyorum bende cnm normal
0 oy
5 Temmuz 2020 (2,043 puan) cevapladı
Yarin 37 haftalik oluyorum yine de ayda 1 kere gidiyorum :)) hep gitmek iy degilmis zaten :)
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Oda dogru cnm
0 oy
5 Temmuz 2020 (35 puan) cevapladı
30 dan sonra nts yapılması lazım her iki haftada bir sonra her haftaya dönmesi lazım geç olmuyormu sizin ayda bir nasıl anlıyor içten şancı olup olmadığını 
5 Temmuz 2020 (265 puan) yorumladı
Ne bilim cnm hic anlamiyorum
0 oy
5 Temmuz 2020 (428 puan) cevapladı
32 den beri 10 güne 1 gidiyorum doktor öyle istedi
0 oy
5 Temmuz 2020 (4,793 puan) cevapladı

Normal olan o zaten:D 30 dan sonra sıklaşıyor. Önce iki haftada bire sonra haftada bire düşüyor

0 oy
5 Temmuz 2020 (627 puan) cevapladı
26-30-34 gittim ayda 1 cagirdi hep simdi 2 hafta da bire dustu.Haftaya gidicem
0 oy
5 Temmuz 2020 (283 puan) cevapladı
Bende tam bu virüsün yeni başladığı zamlarda 26 haftalıkken gitmiştim ondan sonra 2 buçuk ay hiç gitmedim saglukocagindan aradılar doğum yaptın mı diye bende hayır dedim rahatsızlığın var mı bebeğin hareketlerini falan sordu bende gayet iyi sıkıntım yok dedim herşey yolundaysa gitmemen sizin için daha iyi demişti tahlil falan sağlık ocağında yaptım hep hastaneye doğumda gittim 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

30 haftalık hamilelikte doktor kontrolü ne sıklıkla yapılmalıdır?
30 haftalık hamilelik döneminde rutin doktor kontrolleri genellikle ayda bir kez olacak şekilde planlanır. Ancak gebeliğin 32. haftasından itibaren doktorlar genellikle kontrolleri iki haftada bire, 36. haftadan sonra ise haftalık periyotlara çekmektedir. Riskli bir durum veya şikayet olmadıkça 30. haftada ayda bir muayene standart bir uygulama olarak kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte hangi durumlarda ayda bir olan doktor randevusu beklenmemelidir?
Hamilelik sürecinde vajinal kanama, şiddetli karın ağrısı, bebek hareketlerinde hissedilir azalma, yüksek ateş veya ani görme bozuklukları gibi durumlarda randevu beklenmeden doktora gidilmelidir. Ayrıca şiddetli baş ağrısı, ellerde veya yüzde ani şişlik ve su gelmesi şüphesi gibi belirtiler acil tıbbi müdahale veya kontrol gerektiren kritik durumlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
30 haftalık hamilelikte doktor randevusuna gitmeden önce nelere dikkat edilmelidir?
Randevuya gitmeden önce son bir ay içindeki şikayetlerinizi, bebek hareketlerindeki değişimleri ve varsa kullandığınız takviyeleri not etmeniz süreci kolaylaştırır. Özellikle tansiyon takibi yapıyorsanız ölçümlerinizi, yaşadığınız mide yanması veya ödem gibi sorunları doktorunuza net bir şekilde aktarmanız teşhis ve tedavi sürecini hızlandıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte ayda birden fazla doktora gitmek bebeğe zarar verir mi?
Hamilelikte ihtiyaç duyulduğunda doktora gitmenin veya ultrason kontrolüne girmenin bebek üzerinde bilinen bir zararı yoktur. Önemli olan gereksiz radyasyon veya müdahaleden kaçınmak olsa da, anne adayının kendini kötü hissettiği veya endişelendiği durumlarda uzman görüşü almak gebelik takibinin bir parçasıdır ve anne sağlığı için güvenli kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Üçüncü trimesterde doktor kontrollerinde neler kontrol edilir?
Üçüncü trimesterde yapılan kontrollerde bebeğin gelişimi, amniyon sıvısının miktarı, plasentanın durumu ve bebeğin pozisyonu detaylıca incelenir. Ayrıca anne adayının tansiyonu, kilo artışı ve idrar tahlili ile preeklampsi gibi gebelik komplikasyonları açısından genel sağlık durumu yakından izlenerek doğuma hazırlık süreci yönetilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 546 göst.
0 oy
3 cevap 490 göst.
0 oy
13 cevap 1,324 göst.

1,512,256 soru

24,666,879 cevap

367,044 kullanıcı

...