Bebeğimin cinsiyetini nasıl ve ne zaman öğrenebilirim?

0 oy
3,397 göst.
1 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (337 puan) sordu

Arkadaşlar pazartesi cinsiyetini öğrenicez bebeğimin ama günler geçmiyor çok merak ediyorum tecrübeli ler muhakkak bir kaç tüyo verecektir size güveniyorum 

14 Cevap

0 oy
1 Eylül 2018 (1,339 puan) cevapladı

Merak insanı buna itiyor ama belirtiyle heveslendirme derim kendini benim erkek belirtilerim vardı kız çıktı

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Vermez miyim annemi her aradığımda heyecanlanıyor öğrendim sanıp çok heyecanlıyım :) ama taaa pazartesi günü o da gösterirse daha bu gün bitecek yarın da bitecek iftara 1 dakika kalmış gibi sabırsızlanıyorum
1 Eylül 2018 (1,138 puan) yorumladı
Canım ya çok güzel bi duygu  18 haftalikken öğrendim bende ama  öğrenene kadar oldum meraktan
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Kayınbabam öğrenmeyin sürpriz olsun demiş nasıl bi tepki verdim farkında bile değildim
1 Eylül 2018 (1,138 puan) yorumladı
Sürpriz de alışveriş nasıl olacak pki:)
2 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Aynen ben de öyle dedim neye göre hazırlık yapıcam dedim
-Reklam-
0 oy
1 Eylül 2018 (689 puan) cevapladı

Salam Sağ salamat canım

Mən də 13+2həftəyik

Bir dəfə düşdüm ultrasyona oğlan dedi. Oğlan əlamətləri ayağlarda tez-tez tüklənmə olur,ət yeməkləri və duzlu qidalara aşermek olur. Mən böyük oğlumda da belə idim. 2 də qızım var. Qızlarımda şirin tatlı istəmişəm.meyvə istəmişəm. Üstəlik gec tüklənirdi ayaqlarım

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
1 Eylül 2018 misafir cevapladı

ne kadarliksin canim ben 17+4 üm perşembe günü gidicem inşallah öğrenirim.  belirtileri bende pek bilmiyorum ama ben başından beri hep bel.agrisi çekiyorum etrafımdakiler erkek bele vurur diyolar 

1 Eylül 2018 (1,000 puan) yorumladı
Bana da  erkek dediler belim ağrıyor bı de erkek bebek sol tarafta olur diyorlar oyle gerçekten meme uclarimda karardı baya
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Aynıyız :) ben de pazartesi gidicem ama inşallah gösterir çok üzülürüm göstermezse
1 Eylül 2018 (1,000 puan) yorumladı
Benim 16 +3 belli oldu şuan 17 haftalığim erkek dedi . inşallah seninde belli olur
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Benim de koyılaştı bayağı kız istiyorum ama hayırlısı tabiki de sağlıklı olsun da :)
0 oy
1 Eylül 2018 (2,839 puan) cevapladı
Hiçbi belirti göstermiyor gerçegi
Benimle aynı günlerde hamile olan bi arkadaşım var onunla beraber sırf denemek için Çin rus ne kadar takvim varsa denedik onun ki kız benim ki erkek çıkıyordu
O hep eksi yedi ben hep tatlı
Karbonat testi yaptık ikimizin ki de köpürmedi (güya kız da köpürmezmis)
Onun ki çok sakin benim ki çok hareketli onun kalp atışları 150 altı benim ki 150 nin hep üstünde
Onun yüzünde leke karnında çizgi oldu bende lekeler ayağım da oldu çizgi hiç çıkmadı onun göğüs rengi açıldı benim ki karardikca karardı
netice ikimizin de oğlu olcak kısaca belirti kişiden kişiye değişiyor cinsiyetle pek ilgili değil
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Napayım beklicem mecbur çok heyecan verici ve beklemesi çok zor bir durum :)
0 oy
1 Eylül 2018 (2,641 puan) cevapladı

Öyle bir ayırın yok tatlım belirtiler kişiye göre değişiyor. Bir de her hamilelik farklı oluyor. Kız erkek belirtisi diye bisey yok.

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Beklemekten başka şansım yok yani :)
2 Eylül 2018 (2,641 puan) yorumladı
Evet malesef benim iki gebeligimde de belirtilerim hep aynıydı aynı tarafimda taşıdım ikisini de biri kız biri erkek :)
0 oy
1 Eylül 2018 (263 puan) cevapladı

Valla canım şu laf varya ye tatlıyı doğur hakkıyı ye ekşiyi doğur ayşeyi alakası yokmuş :) sürekli ekşi yedim ekşi şeylere aşeriyordum herkes kız falan diyordu bende heveslenip kız olarak tahmin ediyordum ama kontrole gittik bi baktık  benim oğlan bülüş salliyor:))) eli ayağı düzgün sağlıklı olsun kız erkek farketmiyor ama insan deli gibi merak ediyor:)) Rabbim gönlüne göre versin canım 

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
İlkim kızdı düştü yani öyle tahmin ediyorum bunda erkek hissediyorum ama kız istiyorum allahın zoruna gitmesin de hani kız çocukları için çok tatlı şeyler var başka bir sebebi yok yoksa sadece tatlı geliyor
0 oy
1 Eylül 2018 (3,121 puan) cevapladı

Hiç bi belirtisi yok bence kızimda ki hamilelgimde aserdigim seyelr flan aynı şu an erkek bebeğe hamileyim ben farkı bulmadimm

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Ben de şaşırdım ne düşünsem bilemedim ama çatlıyorum meraktan lohusalık için kapı süsü için hazırlık yapmak için can atıyorum :)
0 oy
1 Eylül 2018 (590 puan) cevapladı

Bence en beringin özellik eskilerin deyimiyle kizsa tuzlu şeylere düşüyorsun tatliysa erkek oluyor cidden benim öyle oldu ekşi tuzlu soslu yiceklere düştüm tatli seven biriyim normalde ama hamilelikte baydi aklima bile gelmiyor tatli şeyler ve kizimiz oluyormuş

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Ben çatlarım inşallah gösterir bol bol çikolata yiyip gidersem bebek hareketlenirmiş yani gösterirmiş
1 Eylül 2018 (590 puan) yorumladı
Aynen öyle oluyormuş ye çikolata ultrasyonda gösterme ihtimali oluyormuş bizde çatladik yapacak birşey yok nazli çikti bizimki
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Ne güzel bi duygu :)
1 Eylül 2018 (590 puan) yorumladı
Evet rabbim tüm hamileleri sag salim kucagina almayi nasip etsin
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Amin :) inşallah
0 oy
1 Eylül 2018 (321 puan) cevapladı

Valla o belirtiler kişiye göre değişiyor hamileligimin başından beri turşu ekşi yedim tatlı ağzıma suremedim oğlun olacak dedi herkes ama kızım olacağını öğrendim Allah im sağlıcakla kucagimiza aldirsinda kız erkek farketmez benim için ilk çocuğum zaten 

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Benimde ilk olacak ama çok heyecanlı ve meraklıyım :)
0 oy
1 Eylül 2018 (1 puan) cevapladı

12 haftada kontrole gitdigimde doktor bana %70 erkek demisti cok erken den ogrenip cok sasirmistim. Simdi 19 haftalik hamileyim beni hic yormuyor kipir kipir surekli hic mide bulantim olmadi kizlar daha nazli oluyormus mide bulantin varmi

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
4. Ayımda yani bu aya kadar bitkisel hayatta gibiydim hastanede yattım sadece serumla beslendim aldıracak duruma geldim böbreğim tehlikeye girdi doktor böyle gitmez senin sağlığın bozulacak dedi şimdi de haftada en az 3 gün yatıyorum yine ama ilk aylara nazaran diriyim diyebilirim
0 oy
1 Eylül 2018 (996 puan) cevapladı

8 haftaligim 6 haftadan beri sağımda seyirme var erkek gibi hissediyorum canım ekşi turşu tatlı herşeyi istiyor ama kapalı kutu işte ne olduğunu anlamak zor kızda olsa erkekte olsa sağlıklı olsun 

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Amin de insan merak ediyor değil mi :)
0 oy
1 Eylül 2018 (34 puan) cevapladı

Ben ilk ogrendigimde bile sanki koca bi bebek warmis gibi hareketliydi:) bide karnim cok sivri her goren erkek dedi ciktida:):)

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Kaç haftalıkken sivriydi 17. Haftada benimki nasıl ben hala anlamadım oturunca yayılıyor ayakta sivirliyor
1 Eylül 2018 (34 puan) yorumladı
20 haftalikkken iyice belirginlesmisti
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
İş ultrasona kaldı desene bir de bebeğimin keyfine :)
1 Eylül 2018 (34 puan) yorumladı
Aynen canim hayirlisi insallah ilk cocuk mu?
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Evet yani sayılır ilkim 7 haftalıkken ölmüştü karnımda
0 oy
1 Eylül 2018 (139 puan) cevapladı

Bu ikinci hamileliğim ikisi de erkek iki hamileliğimde farklılıklar var aynı olan şey tatlıyı çok seviyorum birde inanılmaz ateş basıyor midem bulanmadı hafiftim karnım çok güzel çıkıyor fazla kilo almadım bide çok güzelleştiğimi yüzümün temizlendiğini söylerler çevremdekiler ama ilki solda yukardaydı bu sağda aşağıda benim tecrübelerim bu kadar=)

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Teşekkür ederim tatlıya da tuzlu ya da çok ilgi duymuyorum ama bulantım azalsın diye limonlu çay veya nane içiyorum tatlı olarak da günde bir defa canım çekerse bir çikolata yiyorum
1 Eylül 2018 (139 puan) yorumladı
Kız karnı çabuk çıkmaz derler erkek hemen belirginleşirmiş benim 4 aylıkken küçücük göbeğim çıkmıştı kiminde farklılık gösterse de bende erkek belirtileri hep tuttu.
1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Benimde var yani dar giydiğimde gören anlar bu gün 5. Ayıma girmişim uygulama öyle diyor
0 oy
1 Eylül 2018 (2,225 puan) cevapladı

Göbel sivri olursa erkek aşağı doğru olursa kız diyorlar öyle duymuştum

1 Eylül 2018 (337 puan) yorumladı
Teşekkür ederim :)

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebek cinsiyeti en erken ne zaman kesin olarak öğrenilir?
Bebek cinsiyeti ultrason muayenesi ile genellikle gebeliğin 16. haftasından itibaren yüksek doğruluk payıyla öğrenilebilir. 12. haftadan itibaren yapılan ultrasonlarda bebeğin genital tüberkül açısına bakılarak tahmin yürütülse de, yanılma payı yüksektir. En kesin sonuçlar, 20. haftadaki detaylı ultrason taramasında veya genetik testler (NIPT) ile elde edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Halk arasında bilinen bebek cinsiyet belirtileri bilimsel olarak doğru mu?
Halk arasında yaygın olan aşerme, mide bulantısı veya karın şekli gibi belirtilerin bilimsel bir dayanağı bulunmamaktadır. Bu tür inanışlar tamamen tesadüfi sonuçlara dayanır ve tıbbi bir geçerliliği yoktur. Bebeğin cinsiyetini belirleyen tek faktör, döllenme anında babadan gelen spermin taşıdığı X veya Y kromozomudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kalp atış hızı cinsiyeti hakkında ipucu verir mi?
Bebeğin kalp atış hızının cinsiyetle ilişkili olduğu iddiası bilimsel araştırmalarla kanıtlanmamıştır. Birçok kişi kız bebeklerin kalp atışının daha hızlı olduğunu düşünse de, yapılan klinik çalışmalar kalp atış hızının cinsiyete göre değişkenlik göstermediğini ortaya koymuştur. Kalp hızı, bebeğin o anki hareketliliğine ve gebelik haftasına göre değişiklik gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evde uygulanan cinsiyet tahmin yöntemleri güvenilir midir?
Evde uygulanan karbonat, çamaşır suyu veya idrar rengine göre yapılan cinsiyet tahmin yöntemlerinin hiçbir bilimsel güvenilirliği yoktur. Bu yöntemler tamamen şansa dayalıdır ve %50 ihtimalle doğru çıkmaları tesadüften ibarettir. Sağlık açısından da bu tip kimyasal karışımları denemek önerilmez; en güvenilir yöntem doktor muayenesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NIPT testi ile bebek cinsiyeti yüzde kaç doğrulukla öğrenilir?
NIPT (Non-invaziv Prenetal Test) ile bebek cinsiyeti, gebeliğin 10. haftasından itibaren %99'un üzerinde doğruluk payıyla öğrenilebilir. Bu test, annenin kanındaki bebeğe ait hücre dışı DNA parçalarının incelenmesi prensibiyle çalışır. Genetik bir tarama testi olduğu için ultrasona göre çok daha erken ve kesin sonuçlar sunar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...