33 haftalık gebeyim, hastane çantasına ne kadar kıyafet almalıyım?

0 oy
927 göst.
23 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (602 puan) sordu

Arkadaşlar 33haftadayım şimdi kıyafetleri ütülüyorum da hastane çantası için

Bir tane 10lu takım

2tane 5li takım

3tane tulum

3uzun 3yarım kollu çıtçıtlı zıbın yeterli olur mu sizce? 

Başka da bişeyimiz yok daha:) 6-9 aylık filan almışım 2 3tane daha ama onlar çok büyük olur heralde yanıma almıyım de mi onları.

Sanki az kıyafet almışım öyle mi sizce de hemen büyür dediler hep o yüzden doğduktan sonra lazım olursa alırım diye düşünmüştüm

Kendim için de bir pijama bir gecelik bir de sabahlık alıcam yanıma. 

Bir de şu depend kilotlar varmış onlardan daha almadım onlar nasıl oluyor içine ped gerekiyor mu? 

Çok sordum ama ilk bebeğim acemiyim şimdiden teşekkür ederim :) 

7 Cevap

+1 oy
23 Ağustos 2020 (1,791 puan) cevapladı
Islak mendil, bebek bezi  ağız silme bezi  battaniye.kendin için de çorap iç çamaşırı yelek ya da hırka al canım 
23 Ağustos 2020 (602 puan) yorumladı
Islak mendil bez daha satın almadık o yüzden koyamadım:)
Çorap hırka demeniz iyi oldu doğumdan sonra üşünüyormuş galiba
-Reklam-
+1 oy
23 Ağustos 2020 (187 puan) cevapladı
0-3 bebeklere aşırı büyük oluyor 6-9 hiç alma yanına canım ben lopusa pedi aldım canım ilk başlarda kanamanın çok olduğu zaman kilit bez iyi olur ama zaten hastanede en fazla iki gün kaliyosun 
23 Ağustos 2020 (524 puan) yorumladı
Bebek icin 5numarali iyi gelmezmi ? Bana hastanede kiz dediki cocuk pedi en iyisi ))))
23 Ağustos 2020 (187 puan) yorumladı
Bebeğe aldığın yenidoğan bezi çok güzel oluyor bende kullandım :) 5 numara çok büyük aşırı hemde
23 Ağustos 2020 (524 puan) yorumladı
Ondan kullanirim bende 1numara falan ) adetde kullaniyordum ilk gunler guzel oluuordu)
+1 oy
23 Ağustos 2020 (706 puan) cevapladı
Bebeginkiler yeterli yelek battaniye ağız bezi de koy bez ıslak mendil pişik kremi mini biberonun varsa bise küçük mama varsa koy yada lazim olursa aldirirsin seninkilerde yeterli terlik al yanına bir tane bide tül yada tülbent al bebeğe üzerini örtebilirsin belki koruyucu olur kendine diş fırçası tarak vs de al lazım olacak 
23 Ağustos 2020 (602 puan) yorumladı
Sarı tülbent aldım onu koyucam:) daha bez ve ıslak mendil satın almadık alınca koyucam. Biberon yok ama kaşık biberon aldım. Mama almak istiyorum da doktoruma hangi marka alıyım diye sorayım dedim önce hiç anlamıyorum markalardan. Terlik evet doğru terlik de almam lazım. Diş forçası tarak filan iyi ki sormuşum ya bunlar hiç aklıma gelmedi benim :)
23 Ağustos 2020 (706 puan) yorumladı
Rica ederim:))
+1 oy
23 Ağustos 2020 (1,615 puan) cevapladı
Havlu kağıt kirli çamaşır poşeti terlik kendinize havlu duş almanız gerekebilir ince bir havlu yeterli olur. 
23 Ağustos 2020 (187 puan) yorumladı
Devlet de doğumum oldu duş aldım özelde tabi olur
23 Ağustos 2020 (602 puan) yorumladı
Çok iyiymiş duş olması doğumdan sonra o halde ertesi gün eve gidene kadar beklememek iyi olur gerçi doğumdan sonda duşa girilir mi bi sakıncası var mıdır
23 Ağustos 2020 (187 puan) yorumladı
Normal doğumum oldu bı sakınca yok sezeryanla da alınıyor diye biliyorum
23 Ağustos 2020 (1,615 puan) yorumladı
Duşu sadece doğum sonrası için değil noemal olacaksa doğum öncesi içinde düşünün sancı çekerken duş çok rahatlatır.
23 Ağustos 2020 (187 puan) yorumladı
Aynen açılmayı kolaylaştırıyor canım çok şükür benden geçti :)
+1 oy
23 Ağustos 2020 (5,445 puan) cevapladı
Hem 10 lu hem 2 tane 5 li takım cok fazla birini anca giydiriyorsun zaten birde yedek al tamam. Tulumlara gerek bile yok. Kıyafet az almışsın biraz alırkende 0-3 ay az 3-6 ve 6-9 ay çok almanı tavsiye ederim 
+1 oy
23 Ağustos 2020 (1,258 puan) cevapladı
Cok almayin 1gun kaliyorsunz hastnede sagdce hastne çıkışı battaniye bez pamuk kusluk bezi yani ağız bezi yüz ortme örtüsü bi kac parcada çit çitli tulum 3tane takim koyun kendinzede hasta bezi kullaniyorsanz daha önce doğum yaptysanz gecelik yuksek bel ic çamaşırı terlik havlu peçete poşet kirlileri koymak icn bide normal kiyafet 
+1 oy
23 Ağustos 2020 (1,266 puan) cevapladı
Bebeğinkilere yeterli ama biberon emzik bez ıslak mendil battaniye de koy  canım. 

Kendin içinde terlik çorap yedek iç çamaşırı hırka al canım doğumunda havalar soğuyacağı için lazım olur

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

33 haftalık gebelikte hastane çantasına ne kadar kıyafet koymalıyım?
Hastane çantasında yenidoğan için genellikle 3-4 adet 5'li takım, 5-6 çıtçıtlı zıbın ve 2-3 tulum yeterlidir. İlk günlerde bebekler hızlı kirlenebileceği için yedekli olmak önemlidir ancak 6-9 aylık kıyafetleri yanınıza almanıza gerek yoktur; çünkü bu kıyafetler yenidoğan için çok büyük olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sonrası için depend külot nasıl kullanılır ve içine ped gerekir mi?
Depend külotlar, doğum sonrasında yaşanan yoğun kanamalar için tasarlanmış tek kullanımlık emici ürünlerdir. Bu ürünler kendi başlarına yeterli emiş gücüne sahip oldukları için içine ekstra ped koymanıza gerek yoktur; doğrudan iç çamaşırı gibi giyilir ve dolduğunda kolayca çıkarılıp atılır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yeni doğum yapacak anne hastane çantasına kendisi için neler almalı?
Anne için hastane çantasında mutlaka 1 adet önden açılan pijama takımı, 1 adet gecelik ve sabahlık bulunmalıdır. Ayrıca emzirme süreci için destekleyici sütyen, yeterli miktarda hijyenik ped veya depend külot, kişisel bakım ürünleri ve hastane çıkışı için rahat bir kıyafet almanız yeterli olacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kıyafetleri yenidoğan döneminde ne kadar hızlı büyür?
Bebekler özellikle ilk aylarda çok hızlı gelişim gösterirler, bu nedenle yenidoğan döneminde 0-3 ay arası kıyafetler tercih edilmelidir. 6-9 aylık kıyafetler doğumdan hemen sonra bebeğe oldukça bol geleceği ve kullanışsız olacağı için bu kıyafetleri hastane çantasına eklemek yerine evde saklamanız daha doğru olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastane çantasını hazırlarken nelere dikkat edilmeli?
Hastane çantasını hazırlarken en önemli kural, ihtiyacınız olan her şeyi kolay ulaşılabilir şekilde düzenlemektir. Kıyafetleri setler halinde şeffaf poşetlere koymak, depend külot ve hijyenik malzemeleri ayrı bir gözde tutmak, doğum sonrası karmaşayı önleyerek size büyük kolaylık sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...