20 haftalık hamileyim, sigara aşeriyorum ne yapmalıyım?

0 oy
921 göst.
3 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (61 puan) sordu
20haftaligim nerdeyse 

canım sigara aşeriyo tehlikeli oldgunu bile bile bi iki firt çekiyorum sizce ne yapmalıyım aslında yapmam gereken şey belli ama tutamıyorum kendimi.

5 Cevap

+1 oy
3 Eylül 2020 (845 puan) cevapladı
Valla ben sigara kullanmadığım halde canım çekmişti 1 2 dal içtim bişey olmaz korkma o kadarcıktan :-)
3 Eylül 2020 (61 puan) yorumladı
Inşallah canım ya çünkü tutamıyorum kendimi
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Benim.arkadaslarim icenlerin hepsi ictiler doguma kadar hemde yiyesi geliyordu okadar cani istiyordu ücüde dogum yapti cpxuklari sapasaglam  hic biseyleri yok hatta ilk okulada basladi birii hatta masallah okul.birisini bence alakasi yok bende tam tersi ben tiskikiyorum.yanimdada ocirmiyorim ama icenlerde cani cekenlerde sacma.sapan yok söyle olur böyle olur diyolarya bode vojdana getiriyolar cok sacma bence bazilari yapabiliyor bazilarida as eriyor yapacak bisey yok
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
Dilek55 Sigara neredeyse zararsizdir icin diyeceksin
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Isteyen istedini anlasin umurumda deyil.herkezin bünyesi bir deyil herkezi  kendi bilecegi is vijdani oynayan bazi insanlar var burda iyice sikir bozuyolar baska bisey deyil
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
Türkçeyi katlettin iyi aksamlar size  ve ender bilgilerinize
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Na dann rede ich auf meiner Sprache !!!Und jetzt verstehen tust du mich bestimmt oder...... ne oldu türkce yazdimi katletmisim ya kendi dilimden yazdim anladiysan süper klaviyem türkce yok malesef bundan sonra anladim dilde yazayim sizde anlamasinizda olur
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Na dann rede ich auf meiner Sprache !!!Und jetzt verstehen tust du mich bestimmt oder...... ne oldu türkce yazdimi katletmisim ya kendi dilimden yazdim anladiysan süper klaviyem türkce yok malesef bundan sonra anladim dilde yazayim sizde anlamasinizda olur sen önce kendin dogru yaz aksamlar yanlis yazmisin s nin cizgisi yok
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
Oyy kuzummm alamanyalim:)) iyi aksamlar t9 klavye
Sakin ol hamilesin zararlı
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Bist jetzt Stolz :)))) o wieeee süsssss B.K;D
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
Sei jetzt unwissend;)))
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Du bist so lächerlich ,spiel hier weiter  habe keine Zeit für Dumme bye
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
Deutsches Schwein :))
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Rassistische Schlampe ;) ;) ;)
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
Gute Nacht Schwein;@
3 Eylül 2020 (120 puan) yorumladı
Besser ein Schwein als eine Fotze !!!!!
Kalitesizinden hemde simdi devam havla fotze
3 Eylül 2020 (3,588 puan) yorumladı
halt die Klappe dumme Frau 3÷)
-Reklam-
0 oy
3 Eylül 2020 misafir cevapladı
Normalde sigara kullanmaz mısın? 

O çektiğin bi iki fırt her seferinde bebeğinin nefesini kesiyor ona göre nefsini dizginle canım.
3 Eylül 2020 (61 puan) yorumladı
Normalde kullanmiyorum ama eşim içtiğinde dayanamıyorum
3 Eylül 2020 misafir yorumladı
Hmm inşallah dayanırsın da hiç içmezsin canım
0 oy
3 Eylül 2020 (300 puan) cevapladı
Siz aşerenlerdensiniz ben ise bağımlıyken tiksinip bırakanlardan ilk gebeliğim de de öyle oldu ilk bir ay sigaraya doymuyordum resmen sonra bi anda tiksindim bunda da böyle başta yemekten sudan daha çok onu tüketirdim artık bu kac gündür tiksinip bıraktım bu sayede eşim içince midem alt üst oluyor bakıyor ki ağzımı burnumu kapatmışım ondan sonra dışarı çıkıp içiyor inşallah başlamam bi daha bu son olsun ilkinde eşimle boşanmaya kadar gittik ondan kendime stres atacak bişey gibi görüp tekrar başlamıştım bi daha olmaz aynısı umarım
0 oy
3 Eylül 2020 (1,031 puan) cevapladı
10 yildir icerim bende tiksinip biraktim akilama geldikce migdem bulaniyo bir iki firt bir iki firt sonra hic birakamazsin tut bence kendini
0 oy
3 Eylül 2020 (1,895 puan) cevapladı
O kadar dan bişey olmaz. Tam sigara içmeyin yeter 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Gebelikte sigara aşermek normal mi ve bebeğe nasıl zarar verir?
Gebelikte sigara aşermek, vücudun nikotin bağımlılığına verdiği bir tepkidir ancak bu durumun normal veya güvenli bir tarafı yoktur. Sigara içilen her bir nefes, bebeğin kanındaki oksijen seviyesini düşürür ve karbonmonoksit miktarını artırır. Bu durum bebeğin gelişimini doğrudan kısıtlar, düşük doğum ağırlığı, erken doğum ve solunum sorunları gibi ciddi sağlık risklerini beraberinde getirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
20 haftalık gebelikte sigara içmek bebeğin gelişimini nasıl etkiler?
Gebeliğin 20. haftası, bebeğin organ gelişiminin devam ettiği ve hızla büyüdüğü kritik bir evredir. Bu dönemde sigara içmek, plasentanın işlevini bozarak bebeğe giden besin ve oksijen akışını kısıtlar. Nikotin, bebeğin kalp atış hızını artırırken, uzun vadede nörolojik gelişim bozuklukları ve akciğer kapasitesinde kalıcı düşüşler gibi hayati riskleri tetikleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte sigara isteğini bastırmak için neler yapılabilir?
Sigara isteği geldiğinde, nikotin ihtiyacını başka sağlıklı alışkanlıklarla değiştirmek en etkili yöntemdir. İlk olarak, sigara içme isteği duyduğunuz anda derin nefes egzersizleri yapın, soğuk su için veya kısa bir yürüyüşe çıkın. El alışkanlığını kırmak için sağlıklı atıştırmalıklar tüketebilir veya dikkatinizi dağıtacak farklı bir aktiviteye yönelebilirsiniz. Aşırı zorlandığınız durumlarda mutlaka bir uzmandan destek alın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte tek tük sigara içmenin bebeğe zararı olur mu?
Gebelik döneminde 'az miktarda' veya 'tek tük' sigara içmenin güvenli bir alt sınırı bulunmamaktadır. Tek bir nefes dahi bebeğin kan akışına nikotin ve toksik maddelerin geçmesine neden olur. Bu durum, bebeğin gelişimi üzerinde kümülatif bir etki yaratarak, sigaranın olumsuz etkilerini en aza indirmek için tek güvenli yolun tamamen bırakmak olduğunu gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte sigarayı bırakmak için doktordan nasıl destek alabilirim?
Gebelik sürecinde sigarayı bırakmakta zorlanıyorsanız, vakit kaybetmeden kadın doğum uzmanınızla açık bir şekilde konuşmalısınız. Doktorunuz, bebeğinize ve size zarar vermeyecek güvenli yöntemler veya davranışsal terapi destekleri hakkında sizi yönlendirecektir. Profesyonel destek almak, bu süreci çok daha kolay yönetmenizi ve bebeğinizin sağlığını korumanızı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 549 göst.
0 oy
9 cevap 873 göst.
7 Nisan 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Busrrasiyar (35 puan) sordu
0 oy
6 cevap 652 göst.
0 oy
15 cevap 929 göst.

1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...