6 aylık hamileyim, belim ağrıyor ve bebeğim aşağıda mı?

0 oy
332 göst.
10 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (25 puan) sordu
Ben tam 6 aylikim 7 gidiyorum yani ama belim cok araiyır sanki bebek kopacak miş gibi oluyorum ve ben bunu bir kac yakinimlan paylaştım 7 aylikta Doum yapma riskim varmişş Karnim da Aşadaymiş
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalı

4 Cevap

+1 oy
10 Eylül 2020 (703 puan) cevapladı
Buna doktorun bilir. Öyle Bi riskin olsa söyler. Bunun karın şekliyle yada birilerinin öyle söylemesiyle hiç bi ilgisi yok. Onları duyma
-Reklam-
+1 oy
10 Eylül 2020 (195 puan) cevapladı
Yakınlarına bir şey sorma, onlar insanı demoralize ederler. Bu hep böyledir.
10 Eylül 2020 (718 puan) yorumladı
Cevremizdekilerim hepsi profesör:)))))
10 Eylül 2020 (195 puan) yorumladı
Aynen canım katılıyorum. Her konuda fikirleri vardır.
0 oy
10 Eylül 2020 (1,016 puan) cevapladı
Yooo ben 7 aylık hamileyim belim kopuyor resmen kuyruk sokumum inanılmaz ağrıyo Dr öyle bişe demedi bana risk olsa söylerdi agirlastigi için normal tabiki çok ağrın olursa kimseye değil Dr a danış 
0 oy
10 Eylül 2020 (5,247 puan) cevapladı
boş ver milleti  doktora soyledinmi bunu riskin olsa doktor bilgilendirir  zaten. 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

6 aylık hamileyken bel ağrısı ve bebek aşağıda hissi neden olur?
6 aylık hamilelikte bel ağrısı ve bebeğin aşağıda hissedilmesi, genellikle rahmin büyümesiyle artan baskıdan veya bebeğin pozisyon almasından kaynaklanır. Ancak bu belirtiler bazen erken doğum riskinin habercisi olabileceği için mutlaka bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanı tarafından muayene edilerek rahim ağzı uzunluğunun kontrol edilmesi gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
7 aylık erken doğum riski belirtileri nelerdir?
7 aylık erken doğum riski; düzenli kasılmalar, bel veya kasık bölgesinde geçmeyen ağrılar, vajinal akıntıda artış veya renk değişimi ile kendini gösterebilir. Bebeğin aşağıda olduğu hissi ve karın bölgesinde hissedilen yoğun baskı hissi, erken doğum belirtisi olabileceği için bu durumu yaşayan anne adaylarının zaman kaybetmeden uzman bir doktora başvurması hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte karnın aşağıda olması ne anlama gelir?
Hamilelikte karnın aşağıda görünmesi, bebeğin doğum kanalına doğru yerleşmeye başlaması veya karın kaslarının esnemesiyle ilgili olabilir. 6 veya 7 aylık dönemde karnın normalden daha aşağıda durması, erken doğum riski açısından doktor tarafından değerlendirilmesi gereken bir durumdur; bu nedenle ultrason ile rahim ağzı açıklığı mutlaka ölçülmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğum riski varsa hamilelikte nelere dikkat edilmelidir?
Erken doğum riski teşhisi konulmuşsa, doktorunuzun önerdiği şekilde istirahat etmek, ağır kaldırmaktan kaçınmak ve uzun süre ayakta kalmamak ilk yapılması gerekenlerdir. Ayrıca düzenli doktor kontrollerine gitmek, kasılmaları takip etmek ve vajinal kanama veya su gelmesi gibi durumlarda vakit kaybetmeden acil servise başvurmak bebeğin sağlığı için kritik adımlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin aşağıda olması hissi nasıl geçer?
Bebeğin aşağıda olması hissi, vücudun dinlendirilmesi ve pelvik bölgeye binen yükün azaltılmasıyla hafifletilebilir. Yan yatarak dinlenmek ve doktorunuzun onayladığı hamile destek kemerlerini kullanmak baskı hissini azaltabilir; ancak bu his şiddetli ağrıyla birleşiyorsa fiziksel bir müdahale gerekip gerekmediğini anlamak için mutlaka uzman görüşü alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,709 soru

24,672,833 cevap

367,363 kullanıcı

...