37 haftalık sezaryen sonrası iyileşme sürecim çok mu zor?

0 oy
3,050 göst.
12 Eylül 2020 Doğum kategorisinde (497 puan) sordu
37 hafta 5 günlük plazanta yaslanmasından dolayı sezeryanla doğum yaptım. Herksin tecrubesi kendine ama cok.cok zor geldi bana . Devlet bekleriz dedi ozelde sezeryan oldum riske atmamak icin ama 3. Gunum yurumek cok zor karnim.sallandi asagi dikisler biraz kaniyor sutum gelmedi pek mama.veriyorum. omrumden omur gitti o ameliyattan cikarken titremek herseyi hissetmek cok kotuydu valla kizlar akli olan normal yapsin yada genel narkoz alsin sezeryan tahminimden en az 10 kat zormuş :((( 25 yasindayim boyle aci.cekmedim cocugum ohh deyip acilari unutamadim gungectikce adapte oluyorum. Ameliyat masasinda yatarken tepede olup bitenleri yansimadan gordum hep o berbatti bilmiyorum aklim olsa asla sezeryani kabul etmezdim. Dikilemiyorum tam olarak inşallah tez vakitte gecr. 2. Çocuk hayalim tamamen son buldu Allah olmayanlara versin sorunuz varsa alayim 
Gebelik haftası 37+5

24 Cevap

+6 oy
12 Eylül 2020 (93 puan) cevapladı
Cokk sag ol.ya cok motive etdin ama bi dusunun post acarken. ben ikisin normal dogurdum bende ayni durumdan mecburu sezeyan olucam ( zaten asiri korkuyorum simdi senin postuda okudum her halde zamanindan erken doguruum.Zaten asiri korkuyorum.motive olmaya calisiyordum ...ya lutfen post acanda diger hamilleride dusunun ya kimisi isdiyerek oluyor sezeryan kimiside benim gibi senin gibi zorunlu oldugu ucun . olmazki boyle vurdum.duymazlik 
12 Eylül 2020 (93 puan) yorumladı
Tsk ederim Allah razibolsun anlamadim nasil tani yana bak ne demek o ? Bilmem ki in se Allah hepimizinki kolay kecer Allahin izniyle
12 Eylül 2020 (681 puan) yorumladı
İnş canm benm her bu ye Bi deil belkide sen ki cok kolay rahat gecer pozitif düşün bizimki kütü geceydi 3. Duşunurmuyduk rabbim verr kolaylığını inş
12 Eylül 2020 (93 puan) yorumladı
Cok sag ol balim ♥️
12 Eylül 2020 (681 puan) yorumladı
:) ne demek canm
13 Eylül 2020 (913 puan) yorumladı
Kuzum ameliyat ettikleri yerin tavani ayna gibi yansıma yapıyor ondan doktor uyarıyor aslında seni bakma tavana diye, ne gerek var psikolojimizi durduk yere bozmaya yani
-Reklam-
0 oy
12 Eylül 2020 (208 puan) cevapladı
Hayirli olsun öncelikle neden bu kadar kotu oldun ki bende sezeryanla doğum yaptim senin gibi cok hoşuma gitti bebeğimi görmek çok güzeldi. Akşam doğurdum ertesi gün öğleden sonra hastaneden çıktım sen düşün ne kadar iyi olduğumu hep hareket et çabuk toparlarsin
12 Eylül 2020 (497 puan) yorumladı
Canım ben de doğurdum ertesi gün 24 saat sonra taburcu oldum eve gelip çocuğuma baktım altıni aldım ama dogumdaki agrilar o titremeler 3.gunum bgun hastaneye götürdüm çocuğu misafirimlenilgileniyorum şükür ama o dikisler o agrilar delirdim resmen kac doz ilac kesmedi agrilari basim agridi bilmiyorum cok cok psikolojik zorlandim o kesilmeleri gördükçe
13 Eylül 2020 (93 puan) yorumladı
Yaa darisi basuma in se Allah benimmide iyilerinki gibi gecer korkiyorum boyle postlar oluncada oluyorum resmen ((( Allah razi olsun
13 Eylül 2020 (208 puan) yorumladı
Sara hiç korkma bazilarinin cani cok tatli veya abartmayi seviyorlar. Bende doğum yaptim ama bunun arkasina sığınıp nazlancak kimsem yoktu kalktim çocuğuma baktim. Anne oluyorsun kolay değil ama bunlarin ustesinden gelmekte bizlerin elinde
14 Eylül 2020 (93 puan) yorumladı
In senAllah canim.iyi kecer tum hamilelrin dogumu cokk sag ol hayirlisi kismet artik
0 oy
12 Eylül 2020 (105 puan) cevapladı
Aynen bende sezeryan oldum hala ölüp ölüp bitiyorum hiç ama hiç sezeryan olmak istemezdim zorunlu olarak oldum çok ama çok zor geldi yürümek desen o Halle berbat bende özelde sezeryan oldum 
12 Eylül 2020 (497 puan) yorumladı
Kac gun oldu canim senin gecmis olsun
0 oy
12 Eylül 2020 (702 puan) cevapladı
Sakın kendbi bırakma cnm dimdik şekilde yürü hemen geçeck agrılar kambur durma yürü bol bol inş geçer cbk toparlanrsn ama normal dogumu kolay sanma hiç ondada aynı zorlklr var
12 Eylül 2020 (497 puan) yorumladı
Yasamayan bilmiyor eminim oda cok zordur kmbur duruyorum evet ya karnim sarkti dikisler terliyornartik neden kambur oluyoruz kinya vall belim kopuyor
12 Eylül 2020 (702 puan) yorumladı
Cnm kolaymı kaç kat kesi var dikiş var agrı olck yanma olck ama şişlk varsa cok agrıyosa doktra tekrar git enfeksiyn olablr cnm üzülme geçecek bu günlr bende normal yaptm ama 3ay düzelemedm zamanla geçiyor sezaryna iyi gelen tek şey dimdik yürümek okdr yoruldn vucüd kambur duruyo düselncenagrıyck sanıyn ama dik durup yürüyenler hemen ayaklanıyo
0 oy
12 Eylül 2020 (15 puan) cevapladı
1 haftaya biter merak etme sonuçta ameliyat oluyon basit degil
0 oy
12 Eylül 2020 (1,258 puan) cevapladı
Aynen bende 3cu olcam esimin isteyi uzerne oldu bi bebekte halndha diyo bazen eşim sen istemedin bu cocgu yasadiklarm benimde kolay dgl smdiki bebekte asagida duruyormuş erkn dogum olup olmicagni bilemiyorlar doktorlar alttn baktirmadim suyum gelir kan gelir diye 
0 oy
12 Eylül 2020 (3,342 puan) cevapladı
Kız bu kadar karamsar olma ya neden.bu kadar kötü oldunki. Bende oldum 16.gun bugun ama masallah cok guzel gecti ya. Hicbiseyim kalmadi
0 oy
12 Eylül 2020 (1,791 puan) cevapladı
Valla hiç etkilenmiyorum böyle  postlar okuyunca sezeryan olacam  :))
12 Eylül 2020 (934 puan) yorumladı
valla benim cevremde de kimse demedi sezeryan olup da aman geberdim diyen yok. Ayrica insan ******** gibi karninin kesilmeisni izler mi ya. Hadi izledin gelip bunu burda niye yaziyosun. Ay cok sinirlendim :) sagol canim onerin icinn bende sert yer bulurum kendime
12 Eylül 2020 (55 puan) yorumladı
Ben 3. Gebeliğimi yaşıyorum diğer ikiside sezeryandı ve kızımı doğurdum 24 saat sonra taburcu oldum 3 yaşındaki oğlumu kucağıma alıp hastaneden kucağımda çıktım çünkü oğlum kıskançlık krizine girmişti sakinleştirmek için anne olduğum için kucakladım 24 saat sonra hiç bir problemde yaşamadım eve geldiğim gibi her işimi kendim yaptım ilk önce psikolojik olarak güçlü olmak gerekiyor anne oluyosun ya güçlü olmak zorundasın
12 Eylül 2020 (1,791 puan) yorumladı
Ablam geçen sene yaptı çok güzel geçti 3. Gün  kendi işini yaptı ben o yüzden takmıyorum burdan yazanlara herkesin bunyesi farklı  kız mercan ismini mi değişirmişsin
12 Eylül 2020 (3,342 puan) yorumladı
Kendini birakmicaksin. Kalkip yuruyun hep. Oturup yatarsaniz kalkamiyorsunuz
17 Mayıs 2021 (154 puan) yorumladı
Hayırlı sı olsun neden sezaryen olmak istiyorsunuz
0 oy
12 Eylül 2020 (2,117 puan) cevapladı
Size zor gelmiş. Ben 5. Günü yerleri süpürmüştüm. Insanları böyle korkutmayın 
0 oy
12 Eylül 2020 (24 puan) cevapladı
Kaç kilo doğdu bebişin
12 Eylül 2020 (497 puan) yorumladı
3550 dogdu canim
0 oy
12 Eylül 2020 (13 puan) cevapladı
Belden uyusmali mi sezeryan oldunuz
0 oy
12 Eylül 2020 (342 puan) cevapladı
Okadar hamile var kimseyi böyle tedirgin edip korkutmaya hakkınız yok her kesin aynı olmaz lütfen bişey paylaşırken baskalarinida düşünün 
0 oy
12 Eylül 2020 (913 puan) cevapladı
Hayırlı olsun canım benimde bebeğim ters doktor normal olmaz diyor bende yarım bayılacam ama şimdiye kadar duyduğum herkes çok memnun, ablam 3 tane öyle doğurdu ertesi günü hepsinde ayağa kalktı çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı. O yansıma olayına gelince doktorunun seni uyarması lazımdı çünkü ayna gibi yukarısı, ablama doktoru hep demiş ameliyatta yukarı sakın bakma yana doğru bak demiş, o da bakmamış ve görmemiş. Ben şuan bilgiliyim asla bakmicam yukarı, ve korkarak girmemeye çalışacam doktorum da sohbet eden birisi zaten narkozcu hep başında oluyormus bide bende özelde olacam benim gittiğim yerde eşler girebiliyor ameliyata ben eşimle girmek istiyorum bakalım 
0 oy
12 Eylül 2020 (934 puan) cevapladı
Bari basliga korkucaklar girmesin falan yaz ya, 10 gyn sonra sezeryan olucam ne hakkin var beni boyle korkutmaya üzmeye, yol izledim yok kesildim,yok berbatti. Hakkimi asla helal etmiyorum. Cok ayip yaptığın.
12 Eylül 2020 (55 puan) yorumladı
İnan hiç korkma canım ilk sezeyanım genel anestezi ikinci spinaldi ikiside birbirinden rahattı hiç bir sıkıntı yaşamadım spinalin avantajı bebeğini ilk sen görüyosun hemen emziriyosun ama inanki sezeryan olduğuma hiç pişman değilim ben kendi isteğimle sezeryan oldum ikinci doğumumdan sonra 3 yaşındaki oğluma kucağıma aldım çıktım hastaneden hemşireler ilk ayağa kaldırmaya geldiler ben kendim kalktım kimseden yardım almadım önce kendine anne olduğunu her acıya zorluğa göğüs gerebileceğini dimdik durabileceğini inandır gerisi boş
12 Eylül 2020 (934 puan) yorumladı
Sagol canim Allah razi olsun. Bende cesaretliyim normalde ama oyle nir yazmis ki yani insan korkmadan etmiyor.
12 Eylül 2020 (55 puan) yorumladı
Öyle birşey olsa sezeryan olan herkez tek çocukta kalırdı canım arkadaşım 3 normal doğum sonrası 4. Çocuğunu sezeryan oldu ve bu kadar rahat olduğunu bilseydim hepsini sezeryan olurdum dedi sen kimseye kulak asma  :)
12 Eylül 2020 (934 puan) yorumladı
Sagol canim tekrarr bak senin gibiler olmass cocugu icimizde tutucaz,normal zor sezeyan zor napcagimizi şaşırdık:)
0 oy
12 Eylül 2020 (1,641 puan) cevapladı
Allah aşkına senin canın tatlı kıymetli diye böle yazı hoşmu oldu benim üçüncü sezaryanim olacak çok şükür hep iyi oldum direncliydim kalktım yürüdüm çocuğumu kucakladım kendim baktim ayıptır ya az girişken ol yürü kuvvetlen karnın deymesi senin işin sar karnını dikiş yerinle karnın sarkan yerinin arasına temiz bezler koy sabun lu bezle sil izleme ameliyatı çocuğuna odaklan yarabbim bide özelde olmuşsun 
0 oy
12 Eylül 2020 (360 puan) cevapladı
Ne bekliyordun sonucta ameliyat geciriyorsun tabiki dogrulamican rahat oturup kalkip yuriyemicen ameliyttan cikip kosmayimi bekliyordun burda hamile olup sezeryana mecbur olan bussuru hamile var onlari neden korkutuyorsun bende sezeryan oldum 2 saat zordu ama öldüm bitmelik degil sonra yatmadim bile herkesin vucudu farkli tepki verr ama burdada bu yazilmaz
0 oy
12 Eylül 2020 (79 puan) cevapladı
Bende sezeryan oldum ama hiç öyle bisey yaşamadım gayet rahattı hiç bisey anlamadan hissetmeden bebeğimi gördüm.bu anlatanlar yok çok baski yapılıyo yok titredim sallandim öldüm bittim diyenlerin canı fazla tatli galiba sonuçta ameliyat bu. belden aşağını hissetmiyosun hissetmeye başlayınca yürüdükçe biraz ağrı oluyo oda söyleyince ağrı kesici iğne yapıyolar.ben ikinci gün kalktım kendi işimi kendim yaptım bebegimede kendim baktım.oyuzden korkutmaya gerek yok insanları sonuçta hamilelik psikolojisi herşeyden etkileniyo insan 
13 Eylül 2020 (93 puan) yorumladı
Evet ya kimin ne derdi var yaziyo en son ayrintisina kadsr acisini anlatiyor dusuncesizlik bence ola bilir kime gore zor kime gore iyi ama biraz dusunmek gerek zorunlu sezeryan olanlar panik atagi olanlari benim gibi fazla korkanlar olmus bitmis neden kotusunu anlatiyorsunuz ki ? ! Oyle yazinca sanki geciyor bilmem ya In se Alllah benimkide iyi gecenlere benzer Alllah hepimizinn yardimcsi oldun
0 oy
12 Eylül 2020 (313 puan) cevapladı
Bende 37+6 da doğum yaptım 2 gün önce benimde dikişlerim çok ağrıyor mahvoldum bide bebek küvezde bu ameliyat zordu yaşayan bilir seni anlıyorum
0 oy
12 Eylül 2020 (117 puan) cevapladı
Herkezde farklı olur korkuttun herkezı bende acık sezaryana alındım ama normal dgurdum gbı hemn de yruldum ne agrı ne bısey kızma ben baktım bence bukadr zor degıl smdı 2ye olucam ıns gene rahat gecer belden asagı yaptım herkezın canı tatlı ama bence bırazda dayancak sın herguzel seyın zoru var gecıcı seyler oan vala yavrumun mutluluğundan hıc bıseyı gzoum gormuyo du bol bol yurıyceksınkı cabuk ayaklanasın
0 oy
12 Eylül 2020 (110 puan) cevapladı
Çok güzel moral veriyorsunuz gerçekten tecrübelerinizi kendinize saklayın!!!!!!! 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Sezaryen sonrası 3. günde yürüme zorluğu ve dikiş ağrısı normal mi?
Sezaryen sonrası ilk 3 gün, dokuların iyileşmeye başladığı ve vücudun ameliyat stresini attığı bir dönem olduğu için hareket etmekte zorlanmak oldukça normaldir. Dikiş bölgesinde hafif sızı veya kanama olabilir; ancak dikişlerin çok fazla kanaması, kötü koku veya aşırı kızarıklık gibi durumlar enfeksiyon riski taşıyabileceği için mutlaka doktorunuza bildirilmelidir. Yürürken dik duramama ve karın bölgesinde sallanma hissi, karın kaslarının kesilmesinden kaynaklanan geçici bir durumdur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık sezaryen doğum sonrası süt gelmemesi neden olur?
Sezaryen doğumdan hemen sonra sütün gelmemesi veya az olması, vücudun yaşadığı cerrahi travma ve hormonal dengenin henüz tam oturmamasıyla ilgili olabilir. Doğumun 37. haftada gerçekleşmesi, sütün tam kapasiteyle üretilmesi için gereken süreci biraz geciktirebilir. Bebek emzirildikçe veya sağım yapıldıkça süt kanalları uyarılarak süt üretimi artacaktır; bu süreçte bol sıvı tüketmek ve ten tene temas, sütün gelmesini destekleyen en önemli faktörlerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen ameliyatında bilincin açık olması ve titreme hissi neden yaşanır?
Sezaryen sırasında yaşanan titreme, vücudun anesteziye verdiği yaygın bir tepkidir ve ameliyat sonrasında oldukça sık görülür. Bilincin açık olduğu bölgesel anestezide, ameliyat masasının yansımasından veya çevreden gelen seslerden rahatsız olmak psikolojik bir zorlanmaya yol açabilir. Bu durum ameliyatın bir başarısızlığı değil, kullanılan anestezi yöntemiyle ilgili geçici bir yan etkidir ve kısa sürede etkisini yitirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum sonrası iyileşme süreci ortalama kaç günde tamamlanır?
Sezaryen sonrası tam iyileşme süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte genellikle 6 ile 8 hafta arasında sürer. İlk 3-4 gün en zorlu dönemdir; bu süreçte ağrı kesicilerin düzenli kullanımı ve doktorun önerdiği şekilde hareket edilmesi iyileşmeyi hızlandırır. İlk bir hafta içinde dikiş yerlerindeki ağrılar azalmaya başlar, ancak tam anlamıyla günlük aktivitelere dönmek ve karın bölgesindeki o 'sallanma' hissinin geçmesi birkaç haftayı bulabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen doğum kararında 37 hafta 5 gün ne anlama gelir?
37 hafta 5 günlük bir gebelik, tıbbi olarak 'erken dönem' olarak kabul edilse de bebeğin artık dış dünyaya uyum sağlayabileceği bir haftadır. Plasentanın yaşlanması, bebeğin anne karnındaki beslenmesini ve oksijen alışverişini olumsuz etkileyebileceği için doktorlar riske girmemek adına sezaryen kararı alabilirler. Bu hafta, bebeğin akciğer gelişimi tamamlanmış olsa da anne bedeni doğum için henüz tam hazırlanmamış olabilir, bu da ameliyat sonrası toparlanma sürecini biraz daha zorlaştırabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 732 göst.
2 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Hazaal1907 (5 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,695 göst.
0 oy
6 cevap 1,872 göst.
16 Aralık 2022 Doğum kategorisinde Annemannem (684 puan) sordu
0 oy
1 cevap 533 göst.
24 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde Serap4187 (1 puan) sordu

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...