Kaçıncı haftaya kadar çalışabilir raporu alabilirim?

0 oy
536 göst.
16 Eylül 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (873 puan) sordu
Kızlar kaçınca haftaya kadar çalışabildiniz? Çok zor oluyor mu? Bende alıcam yarın
Gebelik haftası 32

5 Cevap

0 oy
16 Eylül 2020 (2,272 puan) cevapladı
Ben dün çalışamaz raporu aldım canım çünkü çalışırken çok bel sırt ağrısı oluyor bende eğer işin rahatsa bir sorun yasamiyorsan çalışamaz al derim 2 arkadaşım da çalışamaz raporu almıştı ve rahat olmuştu yine onlar için . Bu senle ve işinle alakalı 
16 Eylül 2020 (110 puan) yorumladı
Merhaba sigortalı işte çalışmak gereklimi sigorta yoksa alamıyormuşuz acaba bu raporu
16 Eylül 2020 (2,272 puan) yorumladı
Merhabalar. Sigortalı olman lazım maalesef. Sigortasız olunca alamazsın
16 Eylül 2020 (110 puan) yorumladı
Ben şuan 20 haftalığım sigortalı bir ise girsem alabilirmiyim peki yani doğum parasından falan yararlanabilirmişim bilginiz varmi
16 Eylül 2020 (2,272 puan) yorumladı
Son bir yıl içerisinde 90 gün sigorta primin olması lazım . Şuan girsen 37. Hafta da ayrilirsan alabilirsin.
17 Eylül 2020 (110 puan) yorumladı
Teşekkür ederim sagolun:)
-Reklam-
0 oy
16 Eylül 2020 misafir cevapladı
Bünye meselesi bu durum 32 hafta da nefes alamayan da var 32 de kuş gibi zıpır zıpır yürüyen de var bunun değerlendirmesini sen yapıcaksın ama insan ağırlaşıyor havalarda sıcak ki gerçekten dikkat etmen gerekiyor 
0 oy
16 Eylül 2020 (227 puan) cevapladı
Ben aldim 32 de calisabilir raporu suan 33 haftaligim canm
0 oy
16 Eylül 2020 (1,641 puan) cevapladı
28de aldım çalışamaz raporu 
0 oy
16 Eylül 2020 (190 puan) cevapladı
32yi bitiriyor musunuz? Ben dün 31i bitirdim. Çalışamaz diye ayrı rapor almama gerek var mı acaba ya. Kamuda çalışıyorum, doğum izni kendiliğinden 32de başlıyor mu acep :) 
16 Eylül 2020 (44 puan) yorumladı
Kamuyu bilmiyorum ama özel sektörde 32 de çalışır yada çalışamaz alınması gerekiyor
16 Eylül 2020 (190 puan) yorumladı
İşte peki 32yi bitirmiş olmanız mı gerekiyor?
16 Eylül 2020 (44 puan) yorumladı
32+0 oldu mu alabilirsin benim de 2 haftam var nasip se ayın 1 de alcam raporumu
16 Eylül 2020 (190 puan) yorumladı
Anladım, teşekkür ederim.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte çalışabilir raporu en son kaçıncı haftaya kadar alınabilir?
Hamilelikte çalışabilir raporu, doktorunuzun uygun görmesi şartıyla gebeliğin 37. haftasına kadar alınabilir. Yasal olarak doğumdan önceki 3 hafta kalıncaya kadar çalışmaya devam edebilirsiniz; ancak bu süreyi kullanabilmek için 32. haftada doktorunuzdan 'çalışabilir' onayı almanız gerekmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
32. haftada çalışabilir raporu alırken nelere dikkat edilmelidir?
32. haftada çalışabilir raporu alırken en önemli kriter, genel sağlık durumunuzun ve bebeğin gelişiminin çalışmaya uygun olmasıdır. Doktorunuz, tansiyon, şeker veya erken doğum riski gibi faktörleri değerlendirerek raporu onaylar. Raporu aldıktan sonra iş yerinizin insan kaynakları birimine mutlaka teslim etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin son haftalarında çalışmak zor mudur?
Gebeliğin son haftalarında çalışmak, özellikle ayakta kalma süresine, yol yorgunluğuna ve işin fiziksel zorluğuna bağlı olarak oldukça yorucu olabilir. 32. haftadan sonra vücudunuzdaki ağırlık merkezi değişeceği için bel ağrıları, ödem ve çabuk yorulma gibi etkiler artabilir; bu nedenle kendinizi dinleyerek hareket etmeniz önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çalışabilir raporu alırsam doğum iznim yanar mı?
Çalışabilir raporu almanız doğum izninizin yanmasına neden olmaz, aksine doğum sonrası izninize eklenmesini sağlar. Kullanmadığınız doğum öncesi 5 haftalık süreyi, doğum sonrasındaki izin sürenize aktararak bebeğinizle daha fazla vakit geçirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte çalışmaya devam etmenin yasal süreci nedir?
Yasal süreçte 32. haftada doktor kontrolüne giderek çalışabilir raporu almanız ve bu belgeyi iş vereninize sunmanız gerekir. Bu rapor sayesinde doğumdan önceki 8 haftalık iznin 5 haftasını doğum sonrasına devredebilirsiniz; ancak 37. haftaya geldiğinizde çalışmanız yasal olarak durdurulur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 505 göst.
0 oy
8 cevap 1,902 göst.
21 Mayıs 2020 Doğum kategorisinde Bbksu (10 puan) sordu
0 oy
2 cevap 232 göst.
27 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasemin6243 (389 puan) sordu
+1 oy
5 cevap 410 göst.
25 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fasulyeninannesi (651 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...